Skocz do zawartości

Wszystko o Hondzie XR


Rekomendowane odpowiedzi

pytanie z innej beczki :eek: nie chce ktos kupic mojej Hondy :> zostało coś 1,5 tygodnia do przypłynięcia maszyn z usa i czas mnie pogania ze sprzedażą

Jakiś namiary na zdjęcia, cena itd. by się przydały :clap:

PS. Sory ale jakiś ociemniały dziś jestem :D

Edytowane przez ghollum
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wygina wam sie boczna stopka/podporka ? ja odpalalem moto na ww stopce i niestety pogiela sie , a koles co tez ma Xr ke mowi ze odpala nawet w 2 osoby na stopce i nic mu sie nie wygina.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w TTR ze względu na 169 zazwyczaj odpalam na stopce chyba, ze teren nie pozwala wtedy normalnie…na początku tez mi się zgięła …została wyprostowana i wzmocniona

http://img99.imageshack.us/my.php?image=dscn1120vv7.jpg

 

 

Zgięła się głownie przez to, ze cały swój ciężar przechylałem w stronę stópki ….Staraj się nitomen przy odpalaniu zachować moto w pionie i ciężar na kołach nie na stopce…ja już tak rok odpalam i jak na razie nic..

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

hmmm, dla mnie odpalanie jakiegokolwiek motocykla na stopce to abstrakcja o_O przecież to jest cholernie nie wygodne, jeszcze jak masz miękkie zawieszenie a jak jeszcze "hustniesz" się podczas odpalania to można sobie stopę uszkodzić.

Mika Ahola

1974 - 2012

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

teraz to tez wiem , ale to moje perwsze moto 4T na kopa.

 

Jeszcze jedno mnie zastanawia , moto od 2 -3 dni zaczelo swiszczec z tlumika przy malych obrotach jak dodaje albo odejmuje gazu , tlumik to noname przelotka , luz zaworowy sprawdzany 1000 km temu . glowica byla remontowana przez poprzednika . Pozatym moto jezdzi normalnie.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

tydzien temu 2 raz pekl lancuch napedowy , byl to nowy DID VM X ring wzmocniony , nie mam pojecia dlaczego , ale pekl podobnie do tamtego co byl poprzednio ( brak kawalka blaszki ogniwa kolo bolca) , zadnych luzow nie ma , lancuch uwazam ze napiety prawidlowo. ( 4 cm luzu od wachacza na srodku , jak siade na moto)

 

podejzenia padly na wewnetrzna oslone zebatki i tylnia zebatke , oslone wywalilem , a zebatki dalem nowe.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tydzien temu 2 raz pekl lancuch napedowy , byl to nowy DID VM X ring wzmocniony ....lancuch uwazam ze napiety prawidlowo. ( 4 cm luzu od wachacza na srodku , jak siade na moto)

Prawidłowo to znaczy wg serwisówki tego modelu? Czy moze wg zasady ogólnej? Wymieniasz łańcuch bez wymiany zębatek?? to musisz mieć sporo kasy do zmarnowania.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

tak wedlug instukcji na wahaczu

 

za 1 razem nie ruszalem tylniej bo byla prawie nowa , miala 1000 - 1500 km nakrecone , przednia miala juz skosne zabki i zostala wymieniona . Teraz zmienilem wszystkie, nawet przednia po 500 km.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wiem co można by ci doradzic, może sprawdź czy masz zębatki w osi (wiem że raczej nie wchodzi to w grę), drugą rzeczą jak mi przychodzi do głowy to czy masz równo ustawione koło tylne na napinaczach z obu stron. Kiedyś kumpel miał podobny problem i okazało się że koło było lekko przechylone w jedną ze stron i łańcuch wchodził na tylną zębatkę pod skosem co doprowadzało do powstawania luzu i w efekcie rozpadania się łańcucha.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

na napinaczu jest ok po 10 z kazdej strony , moto proste bo juz i to sprawdzalem , osiowosc zebatek na "oko" jest ok w prostej lini.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...