Katsumoto Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 pytanie z innej beczki ;) nie chce ktos kupic mojej Hondy :> zostało coś 1,5 tygodnia do przypłynięcia maszyn z usa i czas mnie pogania ze sprzedażą Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 (edytowane) pytanie z innej beczki :eek: nie chce ktos kupic mojej Hondy :> zostało coś 1,5 tygodnia do przypłynięcia maszyn z usa i czas mnie pogania ze sprzedażąJakiś namiary na zdjęcia, cena itd. by się przydały :clap:PS. Sory ale jakiś ociemniały dziś jestem :D Edytowane 12 Września 2008 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 w sygnaturze jest link - tam masz go na allegro i wszystko podane :D Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 12 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 12 Września 2008 (edytowane) w sygnaturze jest link - tam masz go na allegro i wszystko podane :icon_mrgreen:OK, cholera za dużo browaru chyba dziś wychlałem :notworthy: . Edytowane 12 Września 2008 przez ghollum Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 wygina wam sie boczna stopka/podporka ? ja odpalalem moto na ww stopce i niestety pogiela sie , a koles co tez ma Xr ke mowi ze odpala nawet w 2 osoby na stopce i nic mu sie nie wygina. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pablo78 Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Wybacz,ale wg mnie odpalanie na stopce jest,bezsensowne,i miała prawo ci się wygiąc.A przeważnie niegnie się stopka,tylko jej mocowanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 15 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 15 Września 2008 Troczę dziwne że pogięła ci się stopka, ja co prawda nigdy żadnego moto nie odpalałem na stopce (a troczę ich było) ale poprzedni właściciel mojego "maleństwa" odpalał zawsze na stopce i stopka jest bez zarzutu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
loko Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 Ja w TTR ze względu na 169 zazwyczaj odpalam na stopce chyba, ze teren nie pozwala wtedy normalnie…na początku tez mi się zgięła …została wyprostowana i wzmocnionahttp://img99.imageshack.us/my.php?image=dscn1120vv7.jpg Zgięła się głownie przez to, ze cały swój ciężar przechylałem w stronę stópki ….Staraj się nitomen przy odpalaniu zachować moto w pionie i ciężar na kołach nie na stopce…ja już tak rok odpalam i jak na razie nic.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Katsumoto Opublikowano 16 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 16 Września 2008 hmmm, dla mnie odpalanie jakiegokolwiek motocykla na stopce to abstrakcja o_O przecież to jest cholernie nie wygodne, jeszcze jak masz miękkie zawieszenie a jak jeszcze "hustniesz" się podczas odpalania to można sobie stopę uszkodzić. Cytuj Mika Ahola1974 - 2012 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 17 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 17 Września 2008 teraz to tez wiem , ale to moje perwsze moto 4T na kopa. Jeszcze jedno mnie zastanawia , moto od 2 -3 dni zaczelo swiszczec z tlumika przy malych obrotach jak dodaje albo odejmuje gazu , tlumik to noname przelotka , luz zaworowy sprawdzany 1000 km temu . glowica byla remontowana przez poprzednika . Pozatym moto jezdzi normalnie. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 tydzien temu 2 raz pekl lancuch napedowy , byl to nowy DID VM X ring wzmocniony , nie mam pojecia dlaczego , ale pekl podobnie do tamtego co byl poprzednio ( brak kawalka blaszki ogniwa kolo bolca) , zadnych luzow nie ma , lancuch uwazam ze napiety prawidlowo. ( 4 cm luzu od wachacza na srodku , jak siade na moto) podejzenia padly na wewnetrzna oslone zebatki i tylnia zebatke , oslone wywalilem , a zebatki dalem nowe. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 tydzien temu 2 raz pekl lancuch napedowy , byl to nowy DID VM X ring wzmocniony ....lancuch uwazam ze napiety prawidlowo. ( 4 cm luzu od wachacza na srodku , jak siade na moto)Prawidłowo to znaczy wg serwisówki tego modelu? Czy moze wg zasady ogólnej? Wymieniasz łańcuch bez wymiany zębatek?? to musisz mieć sporo kasy do zmarnowania. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 tak wedlug instukcji na wahaczu za 1 razem nie ruszalem tylniej bo byla prawie nowa , miala 1000 - 1500 km nakrecone , przednia miala juz skosne zabki i zostala wymieniona . Teraz zmienilem wszystkie, nawet przednia po 500 km. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ghollum Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 Nie wiem co można by ci doradzic, może sprawdź czy masz zębatki w osi (wiem że raczej nie wchodzi to w grę), drugą rzeczą jak mi przychodzi do głowy to czy masz równo ustawione koło tylne na napinaczach z obu stron. Kiedyś kumpel miał podobny problem i okazało się że koło było lekko przechylone w jedną ze stron i łańcuch wchodził na tylną zębatkę pod skosem co doprowadzało do powstawania luzu i w efekcie rozpadania się łańcucha. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 2 Października 2008 Udostępnij Opublikowano 2 Października 2008 na napinaczu jest ok po 10 z kazdej strony , moto proste bo juz i to sprawdzalem , osiowosc zebatek na "oko" jest ok w prostej lini. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.