Nitomen Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 witam pytanie w tym dziale , a nie w mechanice bo rozchodzi sie o wstrzasy jakich w enduro nie brakuje. a wiec kupuiajc moto 2 i pol roku temu mial on ponoc nowe aku ( zdaje sie yuasa ale teraz nie pamietam) po 2 latach aku dostalo zwarcie na celi i szybko sie rozladowywalo ( chociaz od poaczatku dziwnie gazowal i sie nagrzewal) , padlo na amen wiec wyskoczylem po 2 tym razem Quand ( polska ?? chiny ?? :) ). W ostatni piatek po pol roku uzytkowania padl mi 2 aku , napiecie na zaciskach 10.5 V nie dal sie doladowac - nie przyjmowal pradu ( jak i go nie oddawal) , po pomiarach cel wyszlo ze 1 cela ma 0.5 V ( a powinna ponad 2) - aku padlo po polatance w terenie wiec troszke sobie poskakalo po dziurach. Zastanawiam sie czy to od wstrzasow one tak padaja, a moze poprostu tani badziew ?, czy cos w istalacji mam nie tak , ale sprawdzalem po zamontowaniu nowego aku w zime i bylo wszystko ok ? mam dosc duze aku 12V 14Ah. Moto odpalilem na kablach bez najmniejszego klopotu , jechalem tak ok 15 km na aku nieprzyjmujacym pradu ( czyli tak jak by go nie bylo) - mogl sie spalic regulator ? Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Sprawdz jak wysokie masz ladowanie tzn. jak wysoki prad na kablach od aku... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
czarczi Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Sprawdz jak wysokie masz ladowanie tzn. jak wysoki prad na kablach od aku... to mu guzik da bo aku nie chce sie ladowac , nawet perzez prostownik , moze zanczniesz czytac uwaznie , jak dla mnie to aku poprostu sie skonczylo ( nie licz od chinczyka zbyt wiele , moze od wstrzasow popekaly cele i c**j strzelil aku ) pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 a jaki powinien byc prad ladowania ? , powiedzmy ze napiecie bedzie ok 13.5 - 14V czy sprawdzac prad ? no wlasnie mysle ze to wina badziewnego aku , ale w chwili gdy go kupowalem nie bylo nic innego , mam nadzieje ze gwarancje mi uznaja , bo przeciez w karcie gwarancyjnej nie bylo mowy ze akumulator nie nadaje sie do enduro :buttrock: - a i nikt sie nie pytal w czym on byl zamontowany . Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Administrator Dominik Szymański Opublikowano 18 Czerwca 2007 Administrator Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 Kup akumulator żelowy i przestań stary w końcu oszczędzać, bo wydajesz dwa razy tyle ile przy normalnych zakupach!pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba350 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Mi tez padlo aku ostatnio po endurowaniu ostrym - mialem baterie czyli zelowke i cos je trafilo - napiecie niby ma,ale mocy zero. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lukasz_vip Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Oj padają akumlatorki po lataniu w terenie. Ja zajechałem narazie jeden. Padł po 1m skoku :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 no to lipa ze padaja , bo mam tylko elektyczny rozrusznik :/. Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 a ja nie mam aku ;) Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lucas Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 no to lipa ze padaja , bo mam tylko elektyczny rozrusznik :/. bo tylko prawdziwi mężczyźni pala moto z kopa ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
theNaturat Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 (edytowane) Nic nie pada.. Nitomen kup aku zelowy i sprawdz regulator.. moj ojciec jezdzi na LC4 i mial ten sam problem - spalony regulator. Edytowane 19 Czerwca 2007 przez theNaturat Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
enduromaster Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 regulator razdwa kup żelówkę naprawdę warto Cytuj transport bus + 4osstała trasa Łódź-Paryż-ŁódźPW, GG lub 663 231 860 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mati kmx125 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 po co komu aku bez tez mozna zyc kazdy szanujacy sie enduromaniak kopie sprzeta i cieszy sie z jazdy :( P.S.: tylko nie bierzcie tego zbyt powaznie :icon_twisted: pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 Witamtak kazdy pisze o zelowce wiec prosze o przyklad takiego aku zelowego bo ja jakos nie moge sie takiego doszukac :icon_twisted: (w rozsadnej cenie)Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 wlasnie myslalem o zamontowaniu kopajki :icon_twisted: mam otwor w deklu skrzegla na kopajke , z numerow seryjnych widze ze pasuje od KLR 600 :( Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.