Skocz do zawartości

Akumulator w enduro - potrafi pasc od wstrzasow ?


Rekomendowane odpowiedzi

witam

 

pytanie w tym dziale , a nie w mechanice bo rozchodzi sie o wstrzasy jakich w enduro nie brakuje.

 

 

a wiec kupuiajc moto 2 i pol roku temu mial on ponoc nowe aku ( zdaje sie yuasa ale teraz nie pamietam) po 2 latach aku dostalo zwarcie na celi i szybko sie rozladowywalo ( chociaz od poaczatku dziwnie gazowal i sie nagrzewal) , padlo na amen wiec wyskoczylem po 2 tym razem Quand ( polska ?? chiny ?? :) ). W ostatni piatek po pol roku uzytkowania padl mi 2 aku , napiecie na zaciskach 10.5 V nie dal sie doladowac - nie przyjmowal pradu ( jak i go nie oddawal) , po pomiarach cel wyszlo ze 1 cela ma 0.5 V ( a powinna ponad 2) - aku padlo po polatance w terenie wiec troszke sobie poskakalo po dziurach. Zastanawiam sie czy to od wstrzasow one tak padaja, a moze poprostu tani badziew ?, czy cos w istalacji mam nie tak , ale sprawdzalem po zamontowaniu nowego aku w zime i bylo wszystko ok ? mam dosc duze aku 12V 14Ah. Moto odpalilem na kablach bez najmniejszego klopotu , jechalem tak ok 15 km na aku nieprzyjmujacym pradu ( czyli tak jak by go nie bylo) - mogl sie spalic regulator ?

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdz jak wysokie masz ladowanie tzn. jak wysoki prad na kablach od aku...

 

to mu guzik da bo aku nie chce sie ladowac , nawet perzez prostownik , moze zanczniesz czytac uwaznie , jak dla mnie to aku poprostu sie skonczylo ( nie licz od chinczyka zbyt wiele , moze od wstrzasow popekaly cele i c**j strzelil aku )

 

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jaki powinien byc prad ladowania ? , powiedzmy ze napiecie bedzie ok 13.5 - 14V czy sprawdzac prad ?

 

no wlasnie mysle ze to wina badziewnego aku , ale w chwili gdy go kupowalem nie bylo nic innego , mam nadzieje ze gwarancje mi uznaja , bo przeciez w karcie gwarancyjnej nie bylo mowy ze akumulator nie nadaje sie do enduro :buttrock: - a i nikt sie nie pytal w czym on byl zamontowany .

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wlasnie myslalem o zamontowaniu kopajki :icon_twisted: mam otwor w deklu skrzegla na kopajke , z numerow seryjnych widze ze pasuje od KLR 600 :(

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...