Skocz do zawartości

uniwesalny regulator napięcia z samochodu


heniek128
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Czegoś nie zrozumiałem: Jeżeli jak twierdzisz jest to jego prywatny wybór i problem to po jakie cholere zaśmiecacie 4um tymi problemami.

 

Bo może fora własnie po to są? Żeby jedni zadawali pytania a drudzy odpowiadali? I może żeby ludzie MOGLI mieć różne punkty widzenia? Zasadniczo wszystko to co nam pod dupą (podtartą szkłem czy nie) gra to stworzyli ludzie. I ludzie mogą to też naprawić. Niefirmowymi częściami.

 

Znaczy jeszcze zapytam tak (kto bez winy niech rzuci kamieniem) - nie zdarzyło sie panu, panie Piotrze z przyczyn poza kontrolą, dorobić części, czy podmienić na inną? Bo nie chce mi się wierzyć ze tak niebyło....

 

Fora są po to żeby ludzie sobie pomagali. Ci płaczliwi tez potrzebują pomocy......

 

Wracając do tematu - twizzter ma rację - można, tylko z ostrożna - znaczy zwracając uwagę na parametry pracy.

Dezinformacja i fake newsy opierają się na tendencyjności w naszym myśleniu. Nie lubimy otrzymywać informacji, które są sprzeczne z tym, jak postrzegamy świat. Wolimy wiadomości, które potwierdzają nasze przekonania. Problem w tym, że wobec takich przekazów jesteśmy mniej krytyczni, więc jeśli dezinformacja będzie zgodna z tym, w co i tak już wierzymy, łatwiej będzie się nam na nią nabrać. Pamiętajmy, dezinformacja ma na celu radykalizację naszego światopoglądu, a nie jego zmianę.

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mam pytanko. Jak myslicie czy taki regulator z samochodu będzie działał prawidłowo w motocyklu. Kosztuje tylko 73zł więc może warto go zastosować do cbr 900 z 1992r.

 

http://www.autocaros.pl/shop.php?a=product...130675&from=uni

 

Ten regulator z linka nie nadaje sie do twojego motocykla. Musisz kupic regulator do alternatora samowzbudnego z magnesami stałymi.

Na forum kilka razy był zamieszczony link do ludzi produkujacych tanie zamienniki reglerow.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No tylko ten regulator wymaga chlodzenia i zalania na stale, nie spodziewaj sie ze podzespoly elektroniczne zamontowane na plytce dlugo w motocyklu pozyja .

 

Adam M.

 

U mnie działało bez zarzutu przez 3 lata, tyrystory (przez podkładki izolujące, ale termoprzewodzące) i mostki przykręcone do oryginalnego radiatora po starym regulatorze, płytka wytrawiona nie zalana. Zresztą jaka to elektronika, kilka rezystorów, trochę diód i 3 tyrystory... Nie miałem tego ani zalenego ani specjalnie osłoniętego, a wytrzymało. Zresztą co zalanie może dać, poza osłonięciem, chyba tylko trudniejszy dostęp. Podczas postoju grzało się trochę, ale się nigdy nic nie spaliło, po jeździe temperatura była normalna.

Edytowane przez czmiel
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...