Skocz do zawartości

Suzuki VZR1800 Intruder


motogutek
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

a czemu go juz sprzedawac chcesz jesli mozna spytac ?

 

Coraz częściej chodzi mi po głowie moto typu ZZR1400 lub GTR1400 - mocny, wygodny turystyk.Nie wiem narazie czy to przejściowa choroba czy ten plan wejdzie w życie.Rozsądek jednak podpowiada mi pozostanie przy tym moto ze względu na jedyne 125 KM.

 

TOMEK

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

wyrazam opinie :icon_twisted: tylko. a o yuki mi chodzi te z radiem "w baku" taka wydumka z automatem .fe

ale do przerobki super sprzet -to fakt

dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7

http://www.bikepics.com/members/kulka/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 3 tygodnie później...

Jeżdżę na intruzie od kwietnia 2007r. Co ważne nie jeżdżę sam,jak ktoś wyżej zauważył,nie było możliwości go ubrać (już wszystko jest).Ruszając na zloty z żoną braliśmy torbę na bak i plecak.Nie sprawiało nam to żadnej różnicy czy z tobołami czy bez.Wręcz przeciwnie.DUMA DUMA i jeszcze raz DUMA bo takim motorem jeździć to zaszczyt.

Odnośnie postu Kulki,byli na zlotach starsi od niego i się tym sprzętem zachwycali.Kulka myślę że czas popracować nad ortografią a nie nad modą.

Hmmm...... inni pisali coś o obdartych skuterach,może siądzcie na nie skoro nie odpowiada wam intruder.

Pozdrawiam.

Ps.Chcesz kupić Intruza to kupuj i nie myśl nad zakupem.Nie będziesz żałował ani TY ani Twoja Pani.

Odwiedź naszą stronę www.yanointruder.prv.pl i sam oceń.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 rok później...

wtrace 2 slowa... chos jestem tu nowy.. mialem okazje nim trozke pojezdzic.. tez mi sie nie podobal.. do nie dawna... bo poszedlem i kupilem rocznik 2009 i juz na niego czekam.... kazdy kto go ma to go chweali.. powiem wiecej... ludzie ktorzy nim jezdza nie widza dalszej alternatywy poki co....moich 3 kolegow jezdzi nimi na wszystkie zloty.... sakwy mozna zrobic ladne palstikowe.. polakierowac pod kolor.. a na nich dodatkowe stelarze na np: namiot.. wszystko pieknie i ladnie... Pozdrawiam...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Jak zwykle piszą najwięcej ci którzy nie mają takiego moto a przecież kolega zadał pytanie do posiadaczy tego modelu

Powiem tak jak kupiłem motor to żona dostała szału najpierw sie buntowała i nie oddzywała ale jak go już zobaczyła to panie poczułem się jak tuż po ślubie :) A co do jazdy to piękna sprawa leci jak mercedes poprostu poezja, jeżdże w 90% z plecaczkiem i mam 3 sakfy usztywniane które świetnie pasują do tego moto dla zainteresowanych produkuje je gość w Myszkowie , byłem u niego przymieżyłem i jest naprawde super polecam w niczym nie przeszkadzają ani tłumikom ani plecaczkowi :buttrock: styłu siedzi sie bardzo wygodnie i pewnie rurki do trzymania sie przez plecaczek są potężne i pewne zrobiłem w tym sezonie mało bo kupiłem 3miesiące temu ale 5000 nakręciłem opona fakt szeroka ale jak odkręcasz to zetniesz jak w szlifierce w jeden sezon , wkońcu ma troszke pary :clap: co do spalania to pali ok 6l jak jeżdże w miare spokojnie a jak sie depnie to do 9l więc żadne spalanie. Kolego jeśli sie zastanawiasz to powiem ci że niemasz nad czym bo napewno będziesz zadowolony i twoja pani też!! Nie umie dać zdięc bo zobaczylibyście jak to wygląda z sakwami(moge na @ komuś wysłać jak umie wstawić fotki) co do chęci odkręcenia gazu to fakt korci jak cholera i zbiera się sakramęcko bez względu na obroty ale najlepiej od 3000 :flesje: na 2biegu koło podrywado góry :crossy: co do winki to powiem tak jak ktoś nie umie zakręcać to musi sie nauczyć bo to 360kg więc masa jest spora i bez kontr skręty to jest ciężko i niebezpiecznie bo moto przy balansowaniu ciałem skręca wolno i niemrawie a ja waże tylko 100kg

Jednym słowem nie żałuje że kupiłem ten właśnie model i nie mam zamiary go zmienić na inny puki nie wymyślą czegoś lepszego jedyne nad czym sie zastanawiam to nad b-kingiem ale to na solowe wypady jak mój plecaczek bedzie w pracy :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Szanowny Kolego w takim razie gdybys moogl przeslac mi zdjecia na emaila...bo szukam jakies sakiewek a poki co to znalazle mtylko plastiki ale za skromne 1500 zl.....Moj Email: [email protected] .. gdybys mogl podeslac tez tel.. to odzdzwonie .. to zamienimy slowko.. ja jeste mz lodzi i moto dopiero bede mial za 2-3 tyg.. bo `09 do polski ida... Pozdro i Dzieki....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak zwykle piszą najwięcej ci którzy nie mają takiego moto a przecież kolega zadał pytanie do posiadaczy tego modelu

Ja też przed zakupem naczytałem się wielu negatywnych opini, że "za ciężki, nie da się skręcać", etc.... Po zakupie doszedłem do wniosku, że autorami tych opinii są osoby, które na tym motocyklu nawet nie siedziały, albo oceniają go na podstawie porównań ze sportowymi maszynami....

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 1 miesiąc temu...

Witam wszystkich widze podzielone zdania na temat vzr 1800 , moja przygoda motocyklowa zaczeła sie od maraudera 800,potem wskoczyłam na vtx 1300 c,teraz nabylismy z mężem nowego vzr 1800 ,może to dziwny motor ale ja nie widze nic w nim takiego co by mi sie nie podobało .Prowadzi sie go lepiej jak mniejsze motory,skreca normalnie po mimo wielkiej tylnej opony ,ja mam 160 cm i warze 68 kilo i jak przesiadłam sie z mojego vtx 1300 na suzuki to nie odczułam że to taki wielki motor,prowadzenie jego daje sadysfakcje z jazdy co do tankowania to waszystko zalezy od jazdy , i jak ktos wcześniej powiedział jak masz taki motor stac cie zatankować :cool:

 

 

INNYM PODOBAJA SIE PLASTIKI TAKIE JAK CBR 1000 RR A INNYM TAKI MOTOR JAK VZR 1800

 

 

nikomu sie nie dogodzi a po drugie zawsze na drugi sezon można kupic sobie cos innego motorów jest ogrom co komu pasuje :crossy: :clap: :notworthy: :buttrock:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...

INNYM PODOBAJA SIE PLASTIKI TAKIE JAK CBR 1000 RR A INNYM TAKI MOTOR JAK VZR 1800

:crossy: :clap: :notworthy: :buttrock:

 

Witam wszystkich.

No właśnie :-) Mamy na rynku różne kierunki ewolucji motocykli. Są m.in. ścigacze, turystyki, crossy, choppery, cruisery, power cruisery itp.

Nie możemy dziwić się ludziom, którzy będąc fanami np. ścigacza, wypowiadali się źle o crossie. To samo dotyczy wielbicieli cruiserów, którzy wypowiadają się o power cruiserach. Po za nazwą te dwa sprzęty nie mają wiele wspólnego.

Jak ktoś, kto lubi jeździć z pionową szybą przed sobą na motocyklu, który ma pojemność np. 1600 i zaledwie 60 km, może powiedzieć coś o power cruiserze???

To dwa światy. Zaliczyłem motocykle zarówno z jednej jak i drugiej grupy.

Mając klasycznego cruisera jakim był Wild Star XVZ 1600, doszedłem do wniosku, że jak potrzebuję mieć przed nosem szybę i kupę miejsca do pakowania bagaży to dobrym rozwiązaniem jest Volkswagen Sharan, Chrysler Voyager albo ... Nysa :-)

Po przemyśleniach doszedłem do wniosku, że w motocyklu potrzebuję ... adrenaliny - mocy, wiatru, szpanu, wyluzowanej pozycji za kierownicą, wrażenia potęgi itp.

Mając takie priorytety kupiłem najpierw VTX1800C a teraz VZR 1800R. Oba sprzęty spełniają moje wymagania.

Tobie kolego z pierwszego postu, zalecam analizę potrzeb. Jesli potrzebujesz cruisera to go kup. Jeśli potrzebujesz power cruisera to go kup.

Jednak nie licz na uczciwą opinię na temat power cruisera ze strony fana cruisera tak samo jak nie możesz liczyć na miarodajną opinię na temat cruisera ze strony fana power cruisera.

 

Moim zdaniem kupuj VZR póki jest modny i na topie. Myślę, że za rok, dwa jego nowatorska linia opatrzy się i trzeba będzie szukać czegoś innego. Ale to już moje subiektywne zdanie.

Jesli chodzi o jakość wykonania powiem tak:

Byłem w tej wygodnej sytuacji, że kupując VZR-a miałem jeszcze przez kilka dni moją starą Hondę VTX 1800C (2002 rok).

Gdybym nie patrzył na wygląd, tylko na wykonanie i inżynierię to kupiłbym jeszcze raz Hondę VTX 1800C. VZR-owi dalego do niej. Jednak na dzień dzisiejszy skutecznie nadrabia wyglądem i tylnim kołem.

 

Tyle.

Pozdro.

Edytowane przez Dariadal
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że tak komus jak podobaja sie scigi no to nie czopery itd, ja sama miałam ochote na sciga lecz wzrost 160 cm na to nie pozwolił, a teraz mam vtx1300 i nie zamienie go na nic innego ,chociasz jak widze ściga to czasami mysle o takim , ale to było by tak na sile wsiadanie z krzesła na niego chyba że z workiem kartofli zamiast (oplecaczka) hahaha :lalag: :crossy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przy spokojnej jeździe ok 7/100km.Za oponę w serwisie powiedzieli mi 1100zł ale kolega poddał mi linka z oponkami wszelkiej maści i znalazłem za 674zł.

 

 

Witam.

Kolego czy będziesz uprzejmy podać linka z oponkami wszelkiej maści i znalazłem za 674zł.

 

pozdrawiam :notworthy: :notworthy: :notworthy:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście że tak komus jak podobaja sie scigi no to nie czopery itd, ja sama miałam ochote na sciga lecz wzrost 160 cm na to nie pozwolił, a teraz mam vtx1300 i nie zamienie go na nic innego ,chociasz jak widze ściga to czasami mysle o takim , ale to było by tak na sile wsiadanie z krzesła na niego chyba że z workiem kartofli zamiast (oplecaczka) hahaha :lalag: :crossy:

A jak z hamowaniem w VTX? Moja aero też ma tylko jedną tarczę z przodu i mnie nie zachwyca, a przecież vtx1300 to dobre 25 kg więcej? O 25 KM więcej i gigantycznym momencie obrotowym nie wspomnę, więc jak to to hamuje?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...