-
Content Count
92 -
Joined
-
Last visited
About Dariadal
-
Rank
NOWICJUSZ - podawacz śrubek
- Birthday 03/10/1971
Osobiste
-
Motocykl
Triumph Rocket III
-
Płeć
Mężczyzna
Informacje profilowe
-
Skąd
Pruszcz Gdański
Metody kontaktu
-
Strona www
http://
-
Harley Sportster. Świetny stan i bezwypadkowy. Polecam.
Dariadal posted a topic in Sprzedam Motocykl
http://allegro.pl/harley-davidson-xlh-sportster-1200-jedyny-oryginal-i5392367402.html -
Z wielką przyjemnością zapraszamy wszystkich pozytywnie zakręconych, na III edycję ZLOTU MOTOCYKLOWEGO POMORSKA MAJÓWKA !!! Gwarantujemy świetną zabawę w klimatycznym miejscu... Moc atrakcji. Gwiazdą wieczoru będzie zespół LIPALI promujący swój nowy album pt. 3850 Oprócz Lipali zagrają jeszcze 4 zespoły, w tym ORCHIDEA z Czech, którą nasi goście ponownie zaprosili podczas II edycji... :-) Zapraszamy. PS. Rezerwacja domków od 1-04-2013 pod adresem [email protected]
-
Witam Szanownych... Kupiłem na aukcji w Usa customa, o któym niewiele wiem... a chciałbym wiedziec wszystko :-) Motocykl ma silnik z numerem nie harleyowym... BD03P3186 numer ramy tez odbiega od HD TG180ST362E026603 Nie mam pojęcia o: - pojemności silnika, - producencie silnika, - producencie motocykla (w USA zarejestrowany jako HD Custom FLE - cały osprzet S&S + suche sprzęgło BDL. Nie mam jednak pojęcia jaką ma moc. Zapiernicza jak głupi ... ale to moze tylko moje subiektywne doznanie. Czy ktoś jest w stanie mi pomóc rozszyfrować to cudo? Rocznik 2003. Z góry dzięki ... :-)
-
Do motocykla Yamaha XV 1600 Wild / Road Star posiadam do sprzedania: - oryginalna stacyjka z oryginalnym kluczykiem oraz korek wlewu paliwa 460,- - kierunkowskazy tył z mocowaniem tył - 250,- - kompletny układ wydechowy oryginalny (nawiercony na końcówkach) z delikatną przycierką od samego spodu. Nie widać po założeniu - 490,- - błotnik tył - 400,- - zbiornik paliwa z minimalną wgniotką wielkości jednozłotówki w niewidocznym miejscu. Pierwszy lakier - 1500,- - kierownica oryg. - 250,- - szybkościomierz w milach (25 tyś mil) - 450,- - lampa przód oryg. idealny stan - 850,- - lampa tył - 100,- - kierunki przód z ramieniem (lekko odpryśnięty chrom na ramieniu) - 150,- - siodło kierowcy - 499,- Przy zakupie całości 1'000 zł,- rabatu Kontakt: 662-178-980
-
co do pasa ... Słyszałem, że pas powinien wytrzymać 30'000 km. A przy przebiegu 40'000 km powinno się wymienić profilaktycznie, bez względu na to jak wygląda ... Co sądzicie o takiej opinii? Dzięki za zdjęcie ... dotarło. Odpisałem Ci na maila....
-
Chciałbym w zimie wymienić pas napędowy i tak jak wspominałem, kierownicę na wysoką. Będę wdzięczny za info na temat miejsc gdzie kupię takie rzeczy najtaniej ... a za razem dobrej jakości :-) Wiecie jaki mam kupić pas? Ile zębów itd..? Sezon powoli się ku końcowi, więc trza szykować się do zabawy w garażu.
-
no niby tak.... A o co chodzi z tym tylnym zawieszeniem? Przyznam, że drąc podesty na zakręcie, nie jestem tego Harego tak pewny jak byłem wcześniej np. Rocketa III czy Roudlinera... Ostatnio z dość sporą prędkością wszedłem w lewy łuk, kładąc się prawie do podestów. Motocykl w którymś momencie lekko uciekł mi dupką (chwilowe bujnięcie) Byłem przekonany, że poślizgnął się na Dunlopie ... Czytając o jakiś wzmocnieniach, zaczynam się zastanawiać czy to nie był własnie ten objaw, po którym ludzie zaczęli montować takie wynalazki...
-
dzisiaj rozmawiałem z kumplem jeźdżącym na Street Glide. Powiedział mi, że wszyscy montują do tych HD (również RK) jakieś usztywniacze do ramy... Ma ktoś z Was coś takiego? Jakie wrażenia z jazdy?
-
chorcio ... Czy ten HD, którego podlinkowałeś w poprzednim poście to Twój? Jeśli tak to może pomożesz mi w policzeniu długości linek gazu, sprzęgła i przewodu hamulcowego??? Możesz podać mi całkowitą wysokość Twojej kierownicy? Jesli będzie to w okolicach 40 cm, to czy mógłbyś podać długości Twoich linek? UWAGA interesuje mnie długość pancerzy Jak wspominałem wcześniej, kupiłem wysoką kierę i nie montuję jej jedynie dlatego, bo nie mam pojęcia jak policzyć potrzebną długość linek :-(
-
Zaliczyłem już ok. 6'000 km i faktycznie, jeździ się bosko. Zużycie paliwa jest wręcz symboliczne. Tak jak pisałem wczesniej przy spokojnej jeździe zszedł poniżej 5,5 litra. Spróbowałem też mu docisnąć... Bez problemu dochodzi do 180 km/h. Przesiadłem się z Triumpha Rocketa III a więc spodziewałem się szoku. W końcu tam miałem 140 kM i aż 200 Nm już przy 2500 obr/min. Jednak szoku nie było a parametry tego HD są całkiem znosne. Denerwuje mnie tylko kierownica. Jestem wysoki (192 cm) i kiera typu "taczki" jest niewygodna do manewrowania w mieście. Szukam standardowej kiery od Classica ale też zastanawiam się nad wysoką. Kupiłem nawet oryginalną HD kierę o wysokości 44 cm. Mam jednak problem z wyliczeniem długości linek jakie powinienem zamówić. Pewnie zrobię to dopiero zimą, kiedy na spokojnie będzie mozna moto rozebrać i nie spieszyć się z montażem.
-
Dariadal started following Road King Custom vs. Classic...
-
Cześć... Właśnie kupiłem sobie pięknego HD Road King Custom FLHRSI Chorowałem na tę wersję od dawna ... i wreszcie mam :-) Sprzęt jest super... Bardzo mi się podoba właśnie Custom, ponieważ lubię w sprzętach minimalizm. W tym przypadku gołe błotniki pozbawione odblasków, lampek i chromowanych dupereli oraz jedynie słuszne skórzane sakwy, przemówiły do mnie od pierwszego wejrzenia. W internecie strasznie mało jest konkretnych informacji na temat różnic między klasycznym RK a wersją Custom. Stąd mój temat na tym forum... Po za optycznymi różnicami, dowiedziałem się, ze Custom jest niższy o dwa cale od Classica - obniżone zawieszenie. ma inną kierownicę ... typ "taczka" Czy znacie jeszcze jakieś różnice??? Nie wiem w jakich latach był produkowany? Ktoś mówił, że silnik ma inne parametry... Piszcie proszę co wiecie...
-
Relacja foto: https://picasaweb.google.com/108245142038505868378/MAJOWKAGOUN?authkey=Gv1sRgCKvDjsbSpKC_MQ#
-
O tej porze leci sporo ludzi... Na pewno znajdziesz po drodze kilka maszyn do których się przyłączysz. Jedzie też kilka sprzętów z Helu. Ja jadę o 8'00 w piątek, ogarniać temat przed rozruchem :-/