Skocz do zawartości

Marcin73

Forumowicze
  • Postów

    56
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O Marcin73

  • Urodziny 01/27/1973

Osobiste

  • Motocykl
    Suzuki Intruder VZR 1800
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Gdynia

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia Marcin73

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. Mam ten zestaw u siebie od roku. Problem nie znika - dalej 1 i 2 są twarde, choć jest trochę lepiej, niż przed zamontowaniem zestawu. Zestaw ten powoduje również szybszą zmianę kolejnych biegów. Różnica zestawu Factory Pro, w stosunku do serii, polega na zastosowaniu innych krzywek w "słoneczku" oraz twardszej, solidniejszej sprężyny.
  2. Mój kolega prowadzi serwis suzuki w 3M - w tym tygodniu trafiły do niego dwie C 1800 ze spalonymi sprzęgłami. Obie na gwarancji. Co prawda sprawa jest sliska, bo ASO zawsze może tłumaczyć to jazdą na "półsprzęgle" (np. w paradach), ale w tym przypadku zapadła decyzja o wymianie gwarancyjnej. U mnie na budziku już 35 tys km, tarcze w bardzo dobrym stanie :lalag:
  3. Odpowiedź szybka, ale obawiam się, że niesatysfakcjonująca - brak takiej możliwości...
  4. Kupiłem dokładnie takie urządzenie i, po testach, oddałem sprzedawcy. Okazało się, że przy ok. 10 próbach w połowie przypadków zadziałał, ale w drugiej połowie niestety nie.... Istnieje mozliwość, że "winne" są szyby, ograniczające skuteczność urządzenia....
  5. Mój kolega kupił kominiarkę, taką, jak w Twoim linku i nie był zadowolony - niewygodna, grube szwy, słaba jakość... za moją namową zdecydował się na rukkę i jego problemy się skończyły - bardzo wygodna część obejmująca głowę + rewelacyjny windstopper. Może warto wysupłać parę złotych więcej i mieć jeszcze większą radość z jazdy?? http://www.allegro.pl/item943685964_komini..._coolmax_m.html
  6. Daytona Travel Star GTX.... 800 km w solidnym deszczu (wodoszczelny alarm odpuścił) - noga sucha :cool: :crossy: .... Polecam :buttrock:
  7. Rozumiem Twój problem (195 cm wzrostu / 118 kg :wink: ). Ja przeprowadziłem zabieg, powodujący, że jest wygodniej: 1) siedzenie żelowe Suzuki, które trochę przesuwa pozycję do tyłu, 2) przedłużenie podnóżków z funkcjami. Pierwszy zabieg jest b. prosty i stosunkowo niedrogi - komplet siedzeń, to koszt 220 USD + cło, podatek (35%) i transport - po sprzedaniu oryginalnych siedzeń dołożyć trzeba grosze. Drugi zabieg niestety wali po kieszeni - ze wszystkimi opłatami wychodzi ok. 1000 USD :evil: :evil: ... Poniżej masz linki do obu rozwiązań: 1) http://www.directlineparts.com/product.asp?pid=6674&str=290 2) http://www.directlineparts.com/product.asp?pid=7141&str=290
  8. Cobra do oszukania exapa standardowo (przynajmniej do sweptów) dodaje to: http://www.directlineparts.com/product.asp?pid=6601&str=290 ... Oczywiście można dokupić osobno (link) :cool:
  9. Nic mądrzejszego, niż w tym wątku napisałem, już nie dopiszę :wink: :wink: .... Je3żeli masz konkretne pytania, dotyczące VZR, to dawaj - postaram się odpowiedzieć :flesje:
  10. Jeżeli zmieniasz tylko ukł. wydechowy, to comander jest zbędny. Jeżeli będziesz miał wersję europejską, to musisz się liczyć z tym, że włączy Ci się kontrolka FI - tuningowe wydechy nie mają wyjść na sondy lambda
  11. :lalag: Przebieg naprawdę godny :notworthy: :buttrock: :crossy: ... Ja kupiłem swojego w listopadzie 2008 i na razie mam "tylko" 27500 km :lalag: A tak z innej beczki - zamieniam Cobry Swept na V&H - zobaczymy, jaka będzie różnica w brzmieniu :cool:
  12. Do ceny jeszcze trzeba doliczyć Power Comander, także cena jeszcze wzrośnie :wink:
  13. W Gdyni też ogarniają temat :buttrock: :crossy: ...
  14. Importer ma rację :icon_mrgreen: , jeżeli podczas wymiany oleju serwis nie przestrzega procedury i leje za dużo oleju..... Jednym słowem - serwis spier.....lił. Prześledź ten wątek, myślę, że już o tym było :buttrock: :crossy:
  15. Dodam tylko, że wydechy Cobry, o których mowa powyżej posiadają "patent na oszukanie exapa :cool:
×
×
  • Dodaj nową pozycję...