Raff84 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 (edytowane) czeka mnie wymiana swiec , ktos poradzil mi abym zakupil Denso.Przegladalem forum, lecz nie znalazlem jakiegos konkretnego porownania tych 2 producentow swiec. Teraz jezdze na NGK CR8EK , w serwisowce podane mam ktorych denso moge uzyc. Czy lepiej przejsc na DENSO ? smigam banditem 600s '98 na sportowym , praktycznie przelotowym tlumiku , na gaznikach jest podkrecona mieszanka do 2 i 1/4 obrotu ( czyli o pol obrotu wiecej niz fabryka zaleca). Edytowane 16 Czerwca 2007 przez Raff84 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Swiece NGK mają skłonnosci do zalewania się oraz do przebić, co w rezultacie powoduje uszkodzenie świecy i... do kosza :) Świece Denso nie maja z tym wiekszych problemów, są bardziej odporniejsze na w/w rzeczy, choć - jak ktoś sie uprze to też może na siłe ja zniszczyć. Osobiście polecam Denso, kupuje je czasem do motocykli klientów. Ja chciałem zapytać czy wiesz do czego służy śruba składu mieszanki? Bo tak kręcisz chyba bez sensu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Z tego co wiem Denso to lepsza wersja NGK. Jka nie miałeś problemu ze świecami ( nie paliło ci ich ) to nie ma potrzeby zmiany. Jak kiedyś wyczytałem NGK sa dobre dopóki ich nie zaleje bo wtedy szlag je trafia. Denso sa odporne na zalewanie wybor oczywiście należy do ciebie. :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Ja chciałem zapytać czy wiesz do czego służy śruba składu mieszanki? Bo tak kręcisz chyba bez sensu. tak sluzy ona do zmiany zawartosci paliwa w mieszance paliwowo powietrzenej i przy tlumiku przlotowym trzeba wzbogacic mieszanke.Sruby sa 4. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
qba Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 ale sa odpowiedzialne tylko za wolne obroty!!! Cytuj http://czcross.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Tak, tylko, że te śruby służą do wzbogacania mieszanki przy obrotach biegu jałowego oraz przy przejściu z obrotów biegu jałowego do obrotów silnika troche mniejszych niz średnie. Przy obrotach średnich i wyżej, należy ustalać skład mieszanki przez odpowiednie ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sebazaz Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Przy obrotach średnich i wyżej, należy ustalać skład mieszanki przez odpowiednie ustawienie poziomu paliwa w komorze pływakowej.Raczej należy wyregulować położenie iglicy.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Świeca NGK w moim przypadku po ok.150km dostała przebicia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Raczej należy wyregulować położenie iglicy Kolega nie ma zmiany polozenia iglicy. Z tego co pamietam to B12 maja iglicę regulowaną. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Raff84 Opublikowano 16 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 ale sa odpowiedzialne tylko za wolne obroty!!!tak, dlatego moj bandit juz z dolu jest calkiem zwawy :) regulacji polozenia przepystnicy nie ma, a poziom paliwa byl ustawiony fabrycznie na 17mm i tak 3ma.na wysokich obrotach jest ok wiec nie bylo potrzeby regulacji. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 tak, dlatego moj bandit juz z dolu jest calkiem zwawy :D regulacji polozenia przepystnicy nie ma, a poziom paliwa byl ustawiony fabrycznie na 17mm i tak 3ma.na wysokich obrotach jest ok wiec nie bylo potrzeby regulacji.IGLICY - to taki pręcik w gaźniku :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 tak, dlatego moj bandit juz z dolu jest calkiem zwawy :) regulacji polozenia przepystnicy nie ma, a poziom paliwa byl ustawiony fabrycznie na 17mm i tak 3ma.na wysokich obrotach jest ok wiec nie bylo potrzeby regulacji. Przelotowy tłumik zmienia skład mieszanki na wysokich obrotach i zmiana wymaga podniesienia iglicy dla sredniego i wysokiego zakresu obrotów oraz wymiany dusz głownych dla wysokich obrotów.W przyblizeniu mozna ustalic czy skład mieszanki jest prawidłowy po kolorze elektrod i izolatora swiec. Powinne byc jasno brazowe. Szare lub białe oznaczaja za uboga mieszanke. Kolor mozna sprawdzxić po dłuzszej przejążdzce .Zmiana poziomu paliwa to stateczność ponieważ zmienia skład mieszanki w całym zakresie obrotow a nie ma takiej potrzeby. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Witas Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Nie rozumiem dlaczego uczepiliscie sie tak jego ustawienia srub skladu mieszanki? Ja mam w Bandicie 600 '98 rowniez przelotowy tlumik i sruby mam ustawione tez na 2 i 1/4 i z moich obserwacji wynika ze tak wlasnie powinno byc. Swiece sa bardzo ladnie wypalone, ladnie pracuje w calym zakresie obrotow :) W gazinikach B6 nie ma mozliwosci regulacji iglicy, wiec wiecej raczej nie da sie zrobic. Co do swiec NGK ja na nich jezdze od paru lat i nie narzekam, ale slyszalem ze nie wszyscy sa z nich zadowoleni Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 Ja też mam NGK. Co prawda irydową, ale jestem zadowolony. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ANDY Opublikowano 16 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2007 W tym sezonie założyłem do virago i diversji swiece DENSO. Namówił mnie sprzedawca w sklepie. Ceny były porównywalne z NGK. Bardzo zdziwiłem się po wymianie. Virażka pięknie odpala i mam wrażenie że silnik pracuje lepiej. W Diversji różnicy niby nie widać, ale mam wrażenie że miej pali niż poprzednio na NGK. Świece jedne i drugie zwykłe. Więcej będzie można powiedzieć dopiero na jesieni. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.