m16 Opublikowano 3 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2003 Witam Najprawdopodobniej bede "robil" przy kolejnej jawce i w zwiasku z tym mam pare pytanek:1) Jak wykryc i zalatac dziure w baku ??2) Ktos kiedys na forum pisal cos o gazniku z motorynki do jawki. Co to daje?? Co z osiagami?? Czy nie lepszy by byl od rometa 50-t-1 ?? W konu zawsze to 13 a nie 12 :-)3) Jak (wiem ze sruba ale ktora?) reguluje sie zaplon ?? (nie chodzi mi o platynki tylko o cofniecie tloka) i ile najlepiej ustawic (u mnie jest 3 mm) 4) Jaka jest prawidlowa przerwa na patynkach ??5) Jakie sa objawy uszkodzenia cefki zapl. ??6) Ile kosztuja dysze ??Z gory dzieki wszystkim za odpowiedz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Techniacz Opublikowano 3 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2003 Ad.1 Wykrec bak wlej do niego wodyprzykrec kurek i zobacz czy nie cieknie:)Ad. reszta nie wiem :D Cytuj Simson SR 50 > Honda Transcity NX 125 > Honda XL 600 RM > Honda CBR 1000f SC 25 > Suzuki GSX-R 750 K1 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypherius Opublikowano 3 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2003 O gazniku pisal Redas - wiec PW do Niego. O regulacji zaplonu - robisz to 2 albo 3 srubami naokolo iskrownika - odkrecasz i przesuwasz:)prawidlowa przerwa na platynkach - bodajze 0,05, przyspieszenie badz opoznienie zaplonu to chyba 2 mm przed GPM :Dpolecam : www.jawa-micek.prv.pl :D tam maszile kosztuje , ile kosztuje - wszedzie inaczej zalezy jakie kto ma narzuty,po co to wszystko wymieniasz ? czyzby tóning sie sypie ? :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
BUSH Opublikowano 3 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2003 1) Jak wykryc i zalatac dziure w baku ?? W przypadku niewielkich nieszczelnosci slyszalem' date=' ze dobrze sprawdza się metoda lutowania. 3) Jak (wiem ze sruba ale ktora?) reguluje sie zaplon ?? (nie chodzi mi o platynki tylko o cofniecie tloka) i ile najlepiej ustawic (u mnie jest 3 mm) Pozwalam sobie zacytowac fragment mojego starego posta: „Zaplon w Jawce reguluje sie przez odpowiednie ustalenie szczeliny miedzy stykami przerywacza i przez ustawienie wyprzedzenia zaplonu, ktore w tym przypadku wynosi od 1,2 do 1,5 przed zwrotem tloka. Zarowno przerwe na przerywaczu jak i wyprzedzenie regulujesz odpowiednimi srubami”. Dodatkowo powiem jeszcze, że wspomniane „odpowiednie sruby” to sruba, która mocuje krzywke (ta wlasnie sruba cofasz tlok) oraz sruba regulacyjna przerywacza. 4) Jaka jest prawidlowa przerwa na patynkach ?? Najodpowiedniejsza szczelina przerywacza to +/- 0' date='3 - 0,4 mm 5) Jakie sa objawy uszkodzenia cefki zapl. ?? Nierownomierna praca silnika. Bedzie przerywal, dlawil sie itp. Czesto nawet strzaly z tlumika w takim przypadku nie beda spowodowane np. zla regulacja gaznika tylko wlasnie uszkodzona cewka. Zdrowia :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Anonymous Opublikowano 3 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2003 nie mam pojęcia (a raczej czasu), wiec powiem tylko że dysze do jawahy kosztują 13 zeta (krótka długa ta na pokrywe komory pływakowej i teki pręcik do blaszki)- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
m16 Opublikowano 3 Września 2003 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Września 2003 po co to wszystko wymieniasz ? czyzby tóning sie sypie ? :DMam do dyspozycji drugi silnik wiec postanowilem to wszystko zrobic "po mojemu" :DMoze wycisne jeszcze wiecej niz teraz :DA na powaznie to faktycznie cos sie zaczyna sypac ale nie wiem czy to wina tych przerubek (z silnikiem jest "raczej" wszystko w pozadku) ale nagle zaczely mi padac "uzadzenia peryferyjne" czyli cefka kondensator itp... a do tego stracilem swiatla (instalacja jest ok i zarowki tez of korz) i caly czas mi sie zaplon rozregulowywuje a do tego wszystkiego wykrylem przeciek w baku i jeszcze pare innych "niedociagniec " ;-)POdejrzewam ze to wszystko jest wina tego ze chcialem jezdzic "juz" a nie czekac - i tak robilem przy niej prawie cale wakacje. Mam nadzieje ze uda mi sie te wszystkie usterki usunac przez zime w piwnicy :-) i na wiosne wszystko bedzie juz dobrze.A jesli chodzi o ceny dyszy i gaznik od motorynki to to sie pytam nie jako w imieniu kumpla. Pozdrawaim i dzieki wszystkim za info :-) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Seba Opublikowano 3 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2003 3) Jak (wiem ze sruba ale ktora?) reguluje sie zaplon ?? (nie chodzi mi o platynki tylko o cofniecie tloka) i ile najlepiej ustawic (u mnie jest 3 mm) 4) Jaka jest prawidlowa przerwa na patynkach ?? http://forum.motocyklistow.swiata.pl/viewt...opic.php?t=3512Nie o jawce, ale warto przeczytać :idea: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gościu Opublikowano 3 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2003 polecam przerwe na przerywaczu 0.3mm!!!! ja mam obeta 50 T1 a jaeżdze na gaźniku 12mm( kurde musze załozyć orginalny nawet go mam) ale i tak an 12 chodzi zajebiscei! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
thors Opublikowano 3 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 3 Września 2003 cze AD1 jak wykryc to chyba proste,a łatac mozna roznie w zaleznosci gdzie dziura,jak na łaczeniu to migomatem pospawac a jak na blaszce to lut jakis wrzucicAD2nie wiemAD3 najlepiej okolo 3mm,a reguluje sie tak ze wklada sie przez otwor od swiecy czujnik zegarowy o odpowiednio ingeruje sie w przerywaczAD4 0.3-0.4mmAD5 brak iskry w najgorszym wypadku ,ogonie słaba i mikra iskraAD6 nie wiem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.