Skocz do zawartości

Fireblade vs gsxr 750 srad


Rekomendowane odpowiedzi

Witam. Jeslibyscie mieli do wyboru te 2 narowiste maszynki co byscie wybrali polecili. jakie sa slabe i mocne strony motorkow, charakterystyka pracy silnika i wszelkie info i uwagi mile widziane.

 

Z tego co sie zdarzylem zorientowac za ten sam rocznik wiecej kaski trzeba niestety wylozyc za fireblade. Czy sa jakies slabe punkty na ktore nalezy zwrocic uwage podczas kupna??

Edytowane przez fabi
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Zdecydowanie Fireblade!! Honda to Honda. Do tego mocniejsza. W suzuki w starszych modelach do 99r pojawialy sie czasami uszkodzenia swozni tlokow w nowszych nie wiem, poza tym praca silnika fajera jest b czysta w przeciwienstwie do gsxr(zawsze cos grzechocze). Co wazne oba zadowalaja sie malymi ilosciami paliwa w normalnych warunkach oczywiscie. Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

oczywiście ze SRAD .Miałem kiedyś SRADA 750 z 1997 i jeździłem Bladym chyba jakieś 1998.Blacd kuca. Jest wolniejszy, mniej agresywny i ma beznadziejne sprzęgło jak chyab wszytskie hondy.Przy takim katowaniu jak mozna katować SRADA to Blady gotuje się na maxa.Nie jest tajemnica ze SRAD 750 objerzdza Bladego i jest tak do dziś. Wiem co mówie ,jeżdza japonią od 1996 roku .Troche tego przewaliłem w zyciu .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

jesli chodzi o roczniki po 2000 to gixery pod wzgledem osiagow raczej nie ustepuja fajerblejdom. chodzi mi o fajery 929/954

 

 

Do setki i v-max w danych technicznych to niezauważalne różnice, ale jak jest z elastycznością?

 

Daje coś te 200ccm pojemności czy można sobie o dupę potłuc?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W ekipie mamy 4 GSXRy 750 i 2 Fajery. W 1 sradzie była robiona główka korbowodu, a w Fajerach panewy i skrzynie. Bezawaryjnośc Hondy to wg mnie mit.

Za Fajerem przemawia tylko kultura pracy, nic poza tym. Srad zjada hondę na śniadanko. Oczywiście sporo zależy od stanu technicznego tych maszynek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na torze fajery do modelu 954 nie dają rady mojemu Sradowi 750 z 96 roku (po lekkich modyfikacjach),(..)

 

 

W to akurat to nie uwierzę, chyba, że te modyfikacje nie są takie lekkie...

 

Zresztą porównanie serii do bajerów jest bez sensu bo to samo można zrobić i w Fajerze.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Modyfikacje : układ wydechowy, filtr powietrza, redukcja masy, zmiana przełożenia i tyle.

 

Fakt jest faktem, no chyba ze kierowcy fajerów nie kręcili na prostych do konca, ale nie wydaje mi sie zeby byli tacy na torze :biggrin: :wink: :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...