fabi Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 (edytowane) Witam. Jeslibyscie mieli do wyboru te 2 narowiste maszynki co byscie wybrali polecili. jakie sa slabe i mocne strony motorkow, charakterystyka pracy silnika i wszelkie info i uwagi mile widziane. Z tego co sie zdarzylem zorientowac za ten sam rocznik wiecej kaski trzeba niestety wylozyc za fireblade. Czy sa jakies slabe punkty na ktore nalezy zwrocic uwage podczas kupna?? Edytowane 12 Czerwca 2007 przez fabi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Boruta Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Zdecydowanie Fireblade!! Honda to Honda. Do tego mocniejsza. W suzuki w starszych modelach do 99r pojawialy sie czasami uszkodzenia swozni tlokow w nowszych nie wiem, poza tym praca silnika fajera jest b czysta w przeciwienstwie do gsxr(zawsze cos grzechocze). Co wazne oba zadowalaja sie malymi ilosciami paliwa w normalnych warunkach oczywiscie. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 oczywiście ze SRAD .Miałem kiedyś SRADA 750 z 1997 i jeździłem Bladym chyba jakieś 1998.Blacd kuca. Jest wolniejszy, mniej agresywny i ma beznadziejne sprzęgło jak chyab wszytskie hondy.Przy takim katowaniu jak mozna katować SRADA to Blady gotuje się na maxa.Nie jest tajemnica ze SRAD 750 objerzdza Bladego i jest tak do dziś. Wiem co mówie ,jeżdza japonią od 1996 roku .Troche tego przewaliłem w zyciu . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
FuriatTL Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Obydwa sa wypasy, zalezy co sie trafi, ja bym bardziej zwracal uwage na konkretny egzemplarz, cene, poprzedniego wlasciciela. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Venom Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Obydwa sa wypasy, zalezy co sie trafi, ja bym bardziej zwracal uwage na konkretny egzemplarz, cene, poprzedniego wlasciciela.to nie podlega dyskusji Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 (edytowane) jesli chodzi o roczniki po 2000 to gixery pod wzgledem osiagow raczej nie ustepuja fajerblejdom. chodzi mi o fajery 929/954 Edytowane 12 Czerwca 2007 przez pozdro600 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 jesli chodzi o roczniki po 2000 to gixery pod wzgledem osiagow raczej nie ustepuja fajerblejdom. chodzi mi o fajery 929/954 Do setki i v-max w danych technicznych to niezauważalne różnice, ale jak jest z elastycznością? Daje coś te 200ccm pojemności czy można sobie o dupę potłuc? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cypek41 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 Przyłącze sie do tematu bo na dniach chce kupic jeden z nich wlasnie.Roczniki to 97 i 98 z tym ze gsxr jest na wtrysku. I sam nie wiem co robic cena taka sama za oba moto :/ Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pozdro600 Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 3/4 gixera na wtrysku wejszlo w '98. gixer o tyle lepszy, ze ma 17calowa fele z przodu, co znacznie ulatwia zakup opon nie wspominajac juz o prowadzeniu. aczkolwiek jesli ma byc do sztuntu to lepiej RR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wowo Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 W ekipie mamy 4 GSXRy 750 i 2 Fajery. W 1 sradzie była robiona główka korbowodu, a w Fajerach panewy i skrzynie. Bezawaryjnośc Hondy to wg mnie mit. Za Fajerem przemawia tylko kultura pracy, nic poza tym. Srad zjada hondę na śniadanko. Oczywiście sporo zależy od stanu technicznego tych maszynek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Na torze fajery do modelu 954 nie dają rady mojemu Sradowi 750 z 96 roku (po lekkich modyfikacjach), mowa głównie o cięciu na prostych bo w zakrętach to już się bardziej kierowca liczy niż motocykl. Pozdr! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Na torze fajery do modelu 954 nie dają rady mojemu Sradowi 750 z 96 roku (po lekkich modyfikacjach),(..) W to akurat to nie uwierzę, chyba, że te modyfikacje nie są takie lekkie... Zresztą porównanie serii do bajerów jest bez sensu bo to samo można zrobić i w Fajerze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mikitl Opublikowano 14 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Czerwca 2007 Modyfikacje : układ wydechowy, filtr powietrza, redukcja masy, zmiana przełożenia i tyle. Fakt jest faktem, no chyba ze kierowcy fajerów nie kręcili na prostych do konca, ale nie wydaje mi sie zeby byli tacy na torze :biggrin: :wink: :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.