wueska Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 po tro masz skrzynie biegów;) własciwie skrzynia umozliwia trzymanie w nieco szerszym zakresie obrotów ale nie ma tez przesady;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam Paweł Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Wueska, przecież ja to wiem, tylko się trochę wygłupiam swoimi postami w tym temacie - bo jak czytam te wszystkie ortodoksyjne wypowiedzi - to mi się trochę chce śmiać. :crossy: Jakby motocykl był zaprogramowany do "jedynie slusznej jazdy" - poza którą zaraz wybuchnie. :D Ale temat wielce pouczający. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 25 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Czerwca 2007 Wueska, przecież ja to wiem, tylko się trochę wygłupiam swoimi postami w tym temacie - bo jak czytam te wszystkie ortodoksyjne wypowiedzi - to mi się trochę chce śmiać. :biggrin: Jakby motocykl był zaprogramowany do "jedynie slusznej jazdy" - poza którą zaraz wybuchnie. :biggrin: Ale temat wielce pouczający. Wiecie co ja myśle że jeśli ktoś nie ma farta to mu w drewnianym kościele cegła na łeb spadnie i tak jest z silnikami że jeden dopiernicza ile mu fabryka dała i wszystko będzie grało a drugi będzie dbał i się trząsł a i tak mu go szlag trafi >>>> poczęści to wszystko zależy od farta !!!!!!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 26 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Czerwca 2007 mój silnik pracuje zawsze praktycznie na samej górze obrotów, bo tak lubie. Niemam z nim zadnych problemów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 mój silnik pracuje zawsze praktycznie na samej górze obrotów, bo tak lubie. Niemam z nim zadnych problemów.A co to za silnik i ile na nim przejechałeś ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stan Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 A mam takie pytanie, wjezdzanie autem i wyjezdzanie krotkotrwale zapalanie i gaszenie, silnika i potem auto stoi, wiadomo ze swiece dostaja pewnie po dupie, ale mam pytanie czy takie cos moze wplynac na branie oleju ? jesli tak to na jakiej zasadzie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotr Dudek Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 A mam takie pytanie, wjezdzanie autem i wyjezdzanie krotkotrwale zapalanie i gaszenie, silnika i potem auto stoi, wiadomo ze swiece dostaja pewnie po dupie, ale mam pytanie czy takie cos moze wplynac na branie oleju ? jesli tak to na jakiej zasadzieTo nie to 4um.Poszukaj na 4rach samochodowych. Cytuj Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 27 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Czerwca 2007 silnik to 2t, przejchałem nim juz 10 tys. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 28 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 silnik to 2t, przejchałem nim juz 10 tys. No to identycznie jak w moim komarku Kadet Romet też dwusuw i też ma przejechane 10tyś km i też jeżdzone na max obrotach bo inaczej nie jedzie, tyle, że wymieniałem już pierścienie z tłokiem bo strasznie dzwoniły :icon_mrgreen: Obecnie od dłuższego czasu stoi bo padła cewka zapłonowa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.