Skocz do zawartości

Yamaha dt 125 problem z obrotami


essoxx
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Witam

Kupiłem Yamahe dt 125 RN z 97 r. i odblokowałem dyfuzor oraz zawór wydechowy. Jednak mam problem z obrotami, na jedynce i dwójcie motor ciągnie do 7- 8 tyś. a na 3 i większych biegach do 6,5 tyś obrotów. Coś odcina chyba dopływ paliwa i motor przerywa. Może jest to blokada modułu?

Czy ktos wie jak to odblokować żeby motor wkręcał sie na maksymalne obroty?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi sie (ale może sie myle) żeby była to wina tłoka. Motor po odblokowaniu dostał niezłego kopa i czuć moc. Tyle tylko że tak samo jak przed odblokowaniem nagle i bardzo gwałtonie przy 6,5 tyś hamuje i nie wkręca sie wyżej. Na jecynce i dwójce też odcina obroty ale przy 7,5 tyś. Poradzcie coś bo nie wiem co robić czy kupić moduł czy są jakieś inne sposoby na odblokowanie tego.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie wydaje mi sie (ale może sie myle) żeby była to wina tłoka. Motor po odblokowaniu dostał niezłego kopa i czuć moc. Tyle tylko że tak samo jak przed odblokowaniem nagle i bardzo gwałtonie przy 6,5 tyś hamuje i nie wkręca sie wyżej. Na jecynce i dwójce też odcina obroty ale przy 7,5 tyś. Poradzcie coś bo nie wiem co robić czy kupić moduł czy są jakieś inne sposoby na odblokowanie tego.

No to to wszystko zmienia :)

 

Ja także niecierpliwie czekam na odpowiedź w sprawie modułu ;)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Na 99% to blokada CDI, niektore modele mozna bylo obejsc poprzez odlaczenie czojnika obok zmiany biegow oraz jak sie rozlaczylo licznik (kontaktron wewnatrz ktory odcina zaplon po przekroczeniu pewnej predkosci ktora przypada akurat na 3 biegu).

Pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

czytałem coś o tym kontaktorze. znalazłem go u siebie w liczniku ale nie wiem jak to obejść. odciełem kabel do którego był podłączony ale to nic nie zmieniło. Może zrobiłem coś nie tak. czytałem że samo odcięcie kable nic nie zmieni , ze trzeba to jakoś obejść , ale jak?? czy ktoś wie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Masz zablokowany moduł miałem tak w TDR nikt niewiedział jak zdjąc z tego blokade więc chyba czeka cie serwis koszt okoł 300-400 zł

jaki serwis? :bigrazz: przecież to jest banalna sprawa, rozcinasz modol, mostkujesz kondensator i wszystko dokladnie czyms zawijasz zeby nie dostala sie woda i po sprawie:) blokady nie ma :bigrazz:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 7 lat później...

3 posty w górę masz prawdopodobną przyczynę

 

Na 99% to blokada CDI, niektore modele mozna bylo obejsc poprzez odlaczenie czojnika obok zmiany biegow oraz jak sie rozlaczylo licznik (kontaktron wewnatrz ktory odcina zaplon po przekroczeniu pewnej predkosci ktora przypada akurat na 3 biegu).
Pozdro

"... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntian

michoa-100% stylistów bez szyku

 

http://miszczua.cba.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...