essoxx Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 WitamKupiłem Yamahe dt 125 RN z 97 r. i odblokowałem dyfuzor oraz zawór wydechowy. Jednak mam problem z obrotami, na jedynce i dwójcie motor ciągnie do 7- 8 tyś. a na 3 i większych biegach do 6,5 tyś obrotów. Coś odcina chyba dopływ paliwa i motor przerywa. Może jest to blokada modułu? Czy ktos wie jak to odblokować żeby motor wkręcał sie na maksymalne obroty? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 A na luzie wchodzi na czerwone pole? Moze silnik juz jest dojechany? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kusiek Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 sprawdz kompresje bo moze tolk sie skonczyl na poczatku puzniej swiece kabel fajke a jak to nie toto pewnie na module zablokowana.pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowytzrdt Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Kusiek widze że masz Aprilie RX 125 ile Ci idzie?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kwiatek Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Nie ma to jak rozmowa na temat :DPozdro narkomany i zboczence :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vmax Opublikowano 3 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 Masz zablokowany moduł miałem tak w TDR nikt niewiedział jak zdjąc z tego blokade więc chyba czeka cie serwis koszt okoł 300-400 zł Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Jeśli na pierwszych biegach Ci ciągnie do 7,5 tyś, a na innych nie to na 98% pierścienie, albo tłok. Ja mam zablokowana tdr na module i na szóstce wkręca sie do 7,5tyś. Czasami nawet troche więcej :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
essoxx Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Nie wydaje mi sie (ale może sie myle) żeby była to wina tłoka. Motor po odblokowaniu dostał niezłego kopa i czuć moc. Tyle tylko że tak samo jak przed odblokowaniem nagle i bardzo gwałtonie przy 6,5 tyś hamuje i nie wkręca sie wyżej. Na jecynce i dwójce też odcina obroty ale przy 7,5 tyś. Poradzcie coś bo nie wiem co robić czy kupić moduł czy są jakieś inne sposoby na odblokowanie tego. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ernik17 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 poprostu masz zablokowany modul zaplonowy :) jutro ci na pisze dokladniej po bedzie kolega rozbieral bo ma ten sam problem co ty ;):) :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MACIAS1989 Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Nie wydaje mi sie (ale może sie myle) żeby była to wina tłoka. Motor po odblokowaniu dostał niezłego kopa i czuć moc. Tyle tylko że tak samo jak przed odblokowaniem nagle i bardzo gwałtonie przy 6,5 tyś hamuje i nie wkręca sie wyżej. Na jecynce i dwójce też odcina obroty ale przy 7,5 tyś. Poradzcie coś bo nie wiem co robić czy kupić moduł czy są jakieś inne sposoby na odblokowanie tego.No to to wszystko zmienia :) Ja także niecierpliwie czekam na odpowiedź w sprawie modułu ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Asmodan Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Na 99% to blokada CDI, niektore modele mozna bylo obejsc poprzez odlaczenie czojnika obok zmiany biegow oraz jak sie rozlaczylo licznik (kontaktron wewnatrz ktory odcina zaplon po przekroczeniu pewnej predkosci ktora przypada akurat na 3 biegu). Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
essoxx Opublikowano 4 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 czytałem coś o tym kontaktorze. znalazłem go u siebie w liczniku ale nie wiem jak to obejść. odciełem kabel do którego był podłączony ale to nic nie zmieniło. Może zrobiłem coś nie tak. czytałem że samo odcięcie kable nic nie zmieni , ze trzeba to jakoś obejść , ale jak?? czy ktoś wie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
damek0007 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Masz zablokowany moduł miałem tak w TDR nikt niewiedział jak zdjąc z tego blokade więc chyba czeka cie serwis koszt okoł 300-400 złjaki serwis? :bigrazz: przecież to jest banalna sprawa, rozcinasz modol, mostkujesz kondensator i wszystko dokladnie czyms zawijasz zeby nie dostala sie woda i po sprawie:) blokady nie ma :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tdr50 Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 Witam posiadam dt 125 E z 1998 i mi też odcina obroty jak to odblokować? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michoa Opublikowano 30 Marca 2015 Udostępnij Opublikowano 30 Marca 2015 3 posty w górę masz prawdopodobną przyczynę Na 99% to blokada CDI, niektore modele mozna bylo obejsc poprzez odlaczenie czojnika obok zmiany biegow oraz jak sie rozlaczylo licznik (kontaktron wewnatrz ktory odcina zaplon po przekroczeniu pewnej predkosci ktora przypada akurat na 3 biegu). Pozdro Cytuj "... i ujrzal Pan prace nasza i byl zadowolony a zapytawszy o zarobki nasze usiadl i zaplakal..." list Pawla apostola do koryntianmichoa-100% stylistów bez szyku http://miszczua.cba.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.