pawel wegrzyn Opublikowano 5 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Października 2007 Od roku mam honde cbr 1000f sc 24 1989rok.Wtym sezonie zrobilem 12000 km.Zaliczylem KRYM 5000km(trasa slowacja moldawia ukraina)jak kazdy wie drogi nie najlepsze.Jest to motocykl idealny do turystyki(wygodna pozycja,ekonomiczny,duza ladownosc)Spalanie 110-140 (5-5,7l)Srednia na KRYM 5,35(PRZY100-130km)Wiadomo jak ktos kreci po czerwone pole od swiatel do swiatel to kazdy motocykl musi spalic.Jest to motocykl dla goscia ktory ma minimum 180cm wzrostu.Jest to jeden z lepszych motocykli w swojej klasie.Jezeli kupisz w dobrym stanie to bedziesz jezdzil.Polecam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
seba220 Opublikowano 21 Października 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Października 2007 (edytowane) Polecam ten motocykl jest ciezki co prawda ale 136 km idealna moc dla tej cebry wygodny super mozesz jezdzic i jezdzic! 7 lat temu mialem SC21 88 R Aha i co trzeba dodac to rame ma tak twarda jak szyna kolejowa mialem wypadek 60-70 kmh udezylem w samochód (jego wina) amortyzatory sie powyginaly az kolo poszlo do silnika a rama nawet sladu nie miala! Twarda szybka bestia :clap: :clap: :clap: :lalag: :bigrazz: :bigrazz: :crossy: Edytowane 21 Października 2007 przez seba220 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiroś Opublikowano 5 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Listopada 2007 WitamOdświerzam troszkę zakurzony tematod niedawna jestem posiadaczem CBR tzw. Dual '93dopatrzyłem się w dowodzie że jest to wersja 72kW (czyli 98KM)jest to angielska wersja, ale ostatnie dwa lata spędziła w Niemczech i z tamtąd została sprowadzona nad Wisłę, ostatnio ją sprawdzałem czy aby nie została już odblokowana ale niestety Vmax = 130 milCzy ktoś wie w jaki sposób były te motocykle blokowane i jak to "naprawić" :) Dzięki za odpowiedzi w temacie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.rider Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 Witam Wszystkich! To mój pierwszy post na forum, więc pozwolę sobie na kilka słów wstępu: po długiej przerwie (wcześniej Yamaha XZ 550) od kilku miesięcy dosiadam Duala z 93 roku, wersja niemiecka (98 KM), więc na zimę też zamierzam uwolnić resztę stada :) . Plus tradycyjnie łańcuszek z napinaczem, bo na zimno czasem go już słychać. Mam ściągniętego manuala z sieci (mogę podesłać na priv - pdf, 10 MB) i z niego wynika, że jedziemy na jednym wózku, czyli mamy takie same wałki rozrządu (wersja D i UK), ale mamy różne gaźniczki. Słyszałem, że wystarczy pogrzebać z ustawieniami gaźników i będzie otwarta. Jeszcze nie znalazłem żadnego warsztatu ani osoby, więc nie znam szczegółów, ale we dwóch będzie raźniej szukać. Obdzwoniłem też serwisy Hondy, ale nie mają pojęcia i nie chce im się w to bawić. Dla pocieszenia dodam, że do 6 tysięcy nie ma różnicy w mocy, a przy tej pojemności do codziennej jazdy mi to wystarcza, aczkolwiek wyraźnie już czuję niedostatki powyżej. Może masz informacje na jakie kraje były tylko wersje otwarte? Pozdrawiam Tomek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiroś Opublikowano 6 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Listopada 2007 (edytowane) WitamNo to po proszę tego manuala :banghead: , ja mam moto jeszcze nie zarejestrowane ale myślę że uda się coś wywyślić jeżeli kwestia jest tylko w gaźnikach a nie w wałkach uffffffffff..... ja niestety informacjami Ci nie posłużę bo sam zaczynam je zbierać dopiero, ale jak tylko coś będe wiedział to dam znać PozdrawiamSzymon A :) no i oczywiście witam na forum Edytowane 6 Listopada 2007 przez Wiroś Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrus81 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 ....Jest to motocykl idealny do turystyki(wygodna pozycja,ekonomiczny,duza ladownosc)Spalanie 110-140 (5-5,7l)Srednia na KRYM 5,35(PRZY100-130km)...Z pierwszym się zgadzam. Jeżeli chodzi o spalanie, to jakim cudem wyszło Ci średnia 5l ???Ja jeżdżę dwa lata dualem i zszedłem na trasie ze prędkością do 120 km/h tylko do 5,8 z topcasem i Plecaczkiem, a wszystko było po regulacji. Mam wersję odblokowaną :icon_twisted:. Ja na trasie jeżdżę z obrotami rzędu 4000-5000. Proszę o wskazówki!!! Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Piotrus81 Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 ...No to po proszę tego manuala :) ...Podaj na PW maila to Ci prześlę oprócz manuala pare innych ciekawych rzeczy związanych z Dualem. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tom.rider Opublikowano 8 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Listopada 2007 Pamiętam za czasów XZety, że jak jeździłem delikatnie (kręcenie do 6,5 kobr) to spalała mi 5,5 l/100km, przy jeździe w grupie i kręceniu do 7,5-8 kobr to wbrew logice brała 4,5 l. W Dualu, zdławionym, przy jeździe w tempie samochodowym - 120 max, spaliła 5,5, przy dzidowaniu 120-140-160 i ponad, na odcinku 200 km spaliła 6,2 l/100km. Miasto za to 7,5 tak orientacyjnie. Kiedyś tu były wywody na temat ekonomicznego kręcenia, więc nie ma się co rozpisywać ponownie, ale dla wysilonego wysokoobrotowego silnika większa efektywność spalania występuje w górnej partii obrotów, czyli: nie mulić na niskich, dynamicznie przyspieszać, a potem trzymać stałą prędkość. Tyle teorii. A w praktyce na zużycie paliwa wpływ prócz stylu i regulacji gaźnika mają: filtr powietrza (ponoć oryginalny do CBRy najlepszy), świece, kable, ciśnienie w oponkach, szerokość tylnej oponki (to wyczytałem a propos FJ) itp. wymienialne/zużywające się rzeczy. Więc ja bym zaczął od sprawdzenia techniki, i jeżeli tu gra, to może zmiana techniki jazdy coś zmieni. Albo ten typ tak ma, i 3eba się z tym pogodzić. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marecki900 Opublikowano 24 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Listopada 2007 Hej Witam! Jezeli ktos z Was ma jakies doswiadzcenie z tym motocyklem. To prosze o opinie, komentarze i wszelkie sugestie. Wady rowniez:) honda cbr 1000f sc21 POZDR Odradzam przesiadkę z tzr 80 na 1000cm Między tymi motocyklami jest ogromna przepaść w masie, mocy i prędkości.Kup coś pośredniego, polataj trochę. Każdego z nas ponosi czasem fantazja ja jeżdżę od 13lat i dopiero w tym roku kupiłem xx. Polecam zakup motocykla maksymalnie do 100 koni.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bart352 Opublikowano 1 Grudnia 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Grudnia 2007 (edytowane) Witam, O zdławienie pytałem kiedyś na www.cbr-1000.de, odpowiedziano mi, że SC 24 w latach 90-95 była dławiona tylko kryzami w króćcach ssących, także wystarczy je usunąć, lub zakupić nowe. Pozdrawiam Bartek Edytowane 1 Grudnia 2007 przez Bart352 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
track99 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Hej Mam sc24'92 - i potwierdzam trasa 3 kuferki - 5 - 5,5l srednio 120-160, maszyna troche ciezka przy manewrach parkinngowych, ale na trasie zasowa stabilnie obojetnie czy po wertepach czy po autostradzie.Wygodne szybkie, oszczedne - poprostu dobry turysta, a i poszalec tez mozna:) Hej Mam sc24'92 - i potwierdzam trasa 3 kuferki - 5 - 5,5l srednio 120-160, maszyna troche ciezka przy manewrach parkinngowych, ale na trasie zasowa stabilnie obojetnie czy po wertepach czy po autostradzie.Wygodne szybkie, oszczedne - poprostu dobry turysta, a i poszalec tez mozna:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
grzegorz9139 Opublikowano 1 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2008 Male pytanko: Jaki olej do SC24, 92r.? Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodek_o Opublikowano 8 Września 2008 Udostępnij Opublikowano 8 Września 2008 Male pytanko: Jaki olej do SC24, 92r.? Pozdro Taki jaki podają w serwisówce, czyli o specyfikacji SG 10W-40, lub lepszej.Ja u siebie wlałem Shell Advance 4 Ultra, syntetyk 10W-40. Dlaczego ? Bo serwis Hondy miał na ten olej 15% zniżki w ramach bezpłatnych przeglądów (akcja "Lato"). Pozdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
track99 Opublikowano 21 Listopada 2008 Udostępnij Opublikowano 21 Listopada 2008 Male pytanko: Jaki olej do SC24, 92r.? Pozdro Hello Ja uzywam zgodnie z instrukcja 10W40 - a firma to Castrol. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
R.Y.B.A Opublikowano 10 Maja 2009 Udostępnij Opublikowano 10 Maja 2009 Podepne sie pod temat, w zimie cbry byla na regulacjach gaznikow, niedawna zacząlem jezdzic i okazalo sie ze poali ok 10-11l na 100, przy kreceniu srednio do 6 tys obrotow, tyle ze krotkie dystanse 10-15km, troche sporo nie uwazacie ? Generalnie mozna by zalozyc temat o starszych cebrach 1000... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.