ziuta Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Witam ! Po głowie chodzi mi pomysł :biggrin: na pewien motocykl (coś w stylu bobera) i chciałbym aby z przodu była gruba opona (powiedzmy 150-160..może więcej) obawiam się jednak o prowadzenie motocykla, zwłaszcza w winklach. Prosze o opinie uzytkowników jeżdżących na grubej oponie na przodzie ( np posiadaczy Marauderów ale też innych). Chodzi mi o odpowiedz na pytanie czy takie moto wali sie w zakręt, jak jest z manewrowością na szybkich winklach, jak ze stabilnością. dodam że motocyklem bazowym miał by być HD Sportster a opona o normalnym profilu ( a nie niskoprofilowa).Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) Z moich skromnych doświadczeń, im mniejszy skok rozmiarów między kołami (oponami) na przedzie i tyle, tym posłuszniejsze moto w zakręcie. Pewnie lepiej zadziałałoby tu odchudzenie tyłu (170/80 R15 typowo "dla oka"), ale nie próbowałem. Porównanie pochodzi z jazdy XVS650 i 650A oraz 1100 i 1100A oraz małym Virago z przodami 3" i 3.25" R 19. Edytowane 1 Czerwca 2007 przez x. Maślak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 ja tez sie ostatnio nat tym zastanawiamsprzedaje moje obecne moto i chodzi mi po glowie cos mocniejszegoi tez myslalem o tej przedniej oponienp kawasaki custom lub clasic i teraz jaki wybrac :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
x. Maślak Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Jeśli rozważasz VN800, to na pewno classic. Miałem mozliwość porównać sprzęty dwójki kolegów. Zdecydowanie bardziej ergonomiczna kierownica i płynniejsze prowadzenie pełnobłotnikowego! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Igor Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 No i wygląd! Jak wygląda motur z kółkiem od roweru z przodu :biggrin: .pzdr Cytuj Znawcy mówią, że znacznie zabawniej jest najpierw się kochać, a potem zadawać pytania. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pompka Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 No i wygląd! Jak wygląda motur z kółkiem od roweru z przodu :biggrin: .pzdr Wygląda jak motocykl a nie jak taczka :cool: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 chociaz musze powiedziec wam, ze mi sie to cienkie duze kolo podobateraz daliscie mi do myslenia :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 No i wygląd! Jak wygląda motur z kółkiem od roweru z przodu :icon_razz: .pzdr... jak rasowy chopper - których coraz mniej :crossy: bo teraz w modzie same masywne cruisery :bigrazz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MariuszJ Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 bodman wlasnierasowy choperjednak pozostane przy cienkiej i duzej oponce chociaz.... :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
van_han Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 rasowy chopper to jest to - obowiązkowo cienka opona Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danny Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Tez jestem za stylowym chopperem cienko i wysoko z przodu a grubo z tyłu. Jeśli szukasz czegoś właśnie w tym stylu to może Intruder. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Watek coś Panowie ucieka :biggrin: Na szerokiej oponie z przodu moto jest stabilne, na koleinach i wybranym asfalcie nie tańczy - takie moje wrażenie po jeździe na kilku motocyklach. Tam gdzie Virago mi jeździlo od środka linii do krawężnika (wybrany asfalt, koleiny), tam Marauder szedł prosto, a Volusia płynęła. X.Maślak ma rację - im mniejszy dysonans, tym łatwiej z traktorami pod względem trakcji. Wygląd jest już sprawą drugorzędną i dyskusyjna. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Szafir Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 no i po problemie - na tył 150/16 - na przód 140/16 i będzie ładnie wyglądać i dobrze jeździć... :) ja mam 130/16 przód, 140 /16 tył i jest OK. Cytuj http://www.hdceleven.pl/index.php/pl/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Doktor Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Mam z przodu 150/80/16 a z tyłu 150/90/15 , jeździ sie jak po sznorku , lepsza połowka VT 600 z kólkiem od roweru z przodu a z mini walcem 170 z tyłu i prowadzenie o niebo gorsze , ma teraz Draga Clasica z 130 przod i 170 tył ,jest o niebo lepiej od VT 600 (po czesci to tez przewaga geometri samego draga) ale mimo wszystko gorzej niż w Royalu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Czarek-fighter Opublikowano 2 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Czerwca 2007 Kiedyś na kilku zlotach widziałem cbr1000 przerobioną na draga. Sprzęt ten miał chyba 180 z przodu.To musiała być ciekawa jazda ;p Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.