sebazaz Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Jeśli masz tam przerywacze to jak najbardziej.Po prostu jeden jest zwarty i grzeje cewkę.W takim moto dłuższy postój na włączonym zapłonie nie jest wskazany.Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 No i już wiem :banghead: Niestety podparły się zawory, wszystkie ssące. Zawory od Paradowskich nie nadają się do Kawasaki :icon_twisted: Muszę kupić orginalne i ponownie zrobić remont głowicy, bądź kupić używaną głowicę. Co lepsze? Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 No i już wiem :crossy: Niestety podparły się zawory, wszystkie ssące. Zawory od Paradowskich nie nadają się do Kawasaki :banghead: Muszę kupić orginalne i ponownie zrobić remont głowicy, bądź kupić używaną głowicę. Co lepsze?Jak to sie podparły? :icon_twisted: Wyciągneły się czy jak? Wszystkie? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 (edytowane) Jest bardzo niskie ciśnienie sprężania, wskaźnik nawet nie drgnął, ma skalę od 5 atmosfer, skasował się luz na zaworach ssących, niestety prawie wszystkich :icon_biggrin: Dzięki Pawel za szybką pomoc!!!!! Edytowane 4 Czerwca 2007 przez januszm Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 To znaczy ze zawory od Paradowskich dosc szybko "zjadly" gniazda - mozliwe ze sa za twarde jak na te gniazda. Ja bym nie wymienial glowicy, ani zaworow, ale wymienilbym te miekkie gniazda w oryginalnej glowicy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawel Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Po zdjeciu głowicy zobaczymy co siadlo. Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 Dziękuję za radę Adamie. Zobaczymy, co się zdarzyło jak zostanie zdjęta głowica. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klupr Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 zrobiłęm to samo co Januszm, sprawdziłęm cisnienie sprężania, i okazało się że jest 0,5 atmosfery na wszystkich cylindrach, i zero luzu na zaworach ssących, i w związku z tym mam pytanie w jaki sposób można w moim moto (Gs 1000) regulować zawory ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Witam, mam suzuki gs 1000 81r, motor po zimie nie chce odpalić , siedze prz nim już jakiś czs i barak mi już pomysłów , więc pisze licząc na czyjąś pomoc, wygląda to tak , silnik nie chce odpalić , jest iskra , paliwo dostaje , kompresje ma dobrą , a on poprostu nie pali , jedyne strzela z rur i to po jakimś czasie kręcenia rozrusznikiem , próbowałę na wiele sposobów na zapych też nic,jedynie duże wystrzały z rur wydechowych , jeśli ktoś spotkał się z takim problemem to prosze o odpowiedź , :icon_mrgreen:Nic nie rozumiem?????????. Może jednak lepiej zaprowadź go do mechanika Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klupr Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Nic nie rozumiem?????????. Może jednak lepiej zaprowadź go do mechanika faktycznie napisałem że ma kompresję nie sprawdzając tego , wcześniej nie pisałęm tego bo wydawało mi się ze problem nie może być związany z mechaniczną wadą, Podczas zimy oddałem motor konkretnie głowicę do sprawdzenia , zostały wymienione gumki na zaworach, czyszczone były też zawory miały sporo nalotu i na koniec były docierane w gniazdach, byłem przy tym i widziałem jak było to robione , robiła to osoba która zajmuje się tym na codzień i musze powiedzieć że zrobił to naprawdę porządnie, niestety chwilowo nie ma tej osoby dlatego nie mam specjalnie do kogo iść z tym problemem, dopiero po sprawdzeniu cisnienia (powinienem to sprawdzić wcześniej) zrozumiałęm że to musi mieć związek głowicą , nie jestem pewien ale myślę że po dotarciu zaworów z gniazdami luz zniknął , nie jestem pewien ale tak mi się wydaje . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 W twoim moto luz ustawiany jest plytkami.Trzeba do tego najpierw pomierzyc luzy, potem w przypadku za malych luzow wymienic plytki na ciensze, tak zeby ustawic wlasciwe luzy.Do tego trzeba miec przyrzad do uchylania zaworow w celu wyjecia plytek, albo zdjac walki. Masz tam 2 zawory na cylinder, wiec to nie filozofia. Mozna pobawic sie w przestawianie plytek miedzy zaworami, czesto jest tak ze nie trzeba wowczas wymieniac 4 tylko np 2.W razie problemu z dostaniem plytek mozna wlasne przeszlifowac na mniejszy wymiar - sa hartowane na wskros.Nie wszyscy sa przekonani do tego zabiegu, ale czasem nie ma innego wyjscia.Wszystkie wymiary dotyczace poszczegolnych zaworow trzeba sobie zapisywac i sprawdzac wszystko 2x zeby sie przy tym nie pomylic. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
klupr Opublikowano 5 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 W twoim moto luz ustawiany jest plytkami.Trzeba do tego najpierw pomierzyc luzy, potem w przypadku za malych luzow wymienic plytki na ciensze, tak zeby ustawic wlasciwe luzy.Do tego trzeba miec przyrzad do uchylania zaworow w celu wyjecia plytek, albo zdjac walki. Masz tam 2 zawory na cylinder, wiec to nie filozofia. Mozna pobawic sie w przestawianie plytek miedzy zaworami, czesto jest tak ze nie trzeba wowczas wymieniac 4 tylko np 2.W razie problemu z dostaniem plytek mozna wlasne przeszlifowac na mniejszy wymiar - sa hartowane na wskros.Nie wszyscy sa przekonani do tego zabiegu, ale czasem nie ma innego wyjscia.Wszystkie wymiary dotyczace poszczegolnych zaworow trzeba sobie zapisywac i sprawdzac wszystko 2x zeby sie przy tym nie pomylic. Adam M. dzięki za podpwiedź , już po minimalnym poluzowaniu wałków cisnienie sprężania podskoczyło do 4 atmosfer, a było 0,5, teraz tylko będzie trzeba poświęcić trochę czasu i dopaswać te płytki. :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.