Mazzzi Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Tego dotyczyło moje pytanie, które najwyraźniej większość pominęła. Motocykle muszą być 100% co do każdego elementu, czy mogą to być oryginały lekko zmodyfikowane na wyścigi (inna kierownica, podnóżki w celu zmiany pozycji na motocyklu, inne błotniki, bak)? Przeglad? Z tego co jeden z uczestnikow mowil, to on o zadnym przegladzei nie slyszal, no chyba ze jakis Pan przeszedl obok motocykla i zerknal czy sa kola, silnik i kierownica... wtedy mogl faktycznie nie zauwazyc tego przegladu... zas szczegoly o ktorych piszesz sadze, ze przeszlyby bez zajekniecia... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Patrząc na zawody w takiej Wielkiej Brytanii śmiało stwierdzam, że oryginał przerobiony lekko na wyścigówkę robi niemniejsze wrażenie, niż odpic w akrylu oraz chrom. Swoją drogą za Junaka M07R lub C dałbym sie pochlastać :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Z całym szacunkiem, ale w kilku kwestiach się niezgodzę. Że wypadek jest zdarzeniem przykrym, nie ulega wątpliwości.Wstrzymałbym się, jak w każdej tego typu sytuacji od wydawania arbitralnych ocen, nie znając wszystkich faktów. Dopiero rozmowy z wieloma świadkami wydarzeń oraz samym zainteresowanym stworzą, w miarę pełny obraz zdarzenia. Do tego muszą opaść emocje i potrzeba czasu. Imprezę można było zorganizaować lepiej? - Zapewne. Pomysł powstania wyscigów motocykli zabytkowych powstał 3 tygodnie przed jej terminem.W założeniach miała być Zabawą, nie poważnymi wyścigami.Niestety bezpośrednia rywalizacja, której nie ma na typowych zlotach, spowodowałą uwolnienie afrenaliny i woli walki, większej od możliwości sprzętu, jeżdżców i toru. Sam łapałem się na tym i nie wiem, czy nie odczuję tego na sprzęcie, bo silnik miałem "świeży". Żwir? Tak - był, sam się wkurzałem na jego obecność i .... folgowałem, ważniejsze było dla mnie przejechanie zakrętu, niż jego przejechanie na maxa z ryzykiem wykładki, a i tak słyszałem co i rusz zgrzytanie stali o asfalt. 'Rysanie' podnóżkami skończyło się i w moim przypadku zachwianiem i w konsekwencji postanowiłem wyprostować zakręt, zamiast próbować za wszelką cenę walczyc dalej i być może złapać glebę.Dodatkowo należy powiedzieć, że zawody w dniu poprzednim to Super-Moto, czyli jazda łączona, torowo-terenowa. Zawodnicy jeżdżą wtedy czesciowo po torze, czesciwo po wydzielonym kawałku terenowym.Stąd m.innymi występowało zabrudzenie toru. Sobotnie jazdy odbywały się bezpośrednio miedzy biegami tej grupy zawodniczej. Rycho w rozmowie przyznał się do błędu technicznego - jechał za ostro i przycierając podnóżkiem o asfalt, stało się tak, że podnóżek docisnał mu stopę do toru. Nie mogło się to skończyć inaczej w tych okolicznościach. Osobiście w łukach stosowałem technikę podpatrzoną w super-moto, z asekuracją wysunietą nogą, co w przypadku wykładki pozwala niezostać pod motocyklem, co miało miejsce w przypadku kolegi. Tak, czy siak stało się.Czy mimo wszystko było warto? - Każdy musi odpowiedzieć sobie sam.Czy warto myśleć o kontynuacji tego typu imprez? - jest wiele za i wiele przeciw, czas pokaże. Nie wiem, niestety jak to wyglądało naprawdę z boku, filmy i fotki dają zapewne tylko namiastkę.Tu powinni się wypowiedzieć bezposrednio oglądający. Czyż nie było nam blisko do gladiatorów, tyle, że na motocyklach.Ryzyko było wkalkulowane w tę zabawę, szkoda, że oprócz sprzętu poległ jeden z nas. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Mazzzi Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 (edytowane) Dodatkowo należy powiedzieć, że zawody w dniu poprzednim to Super-Moto, czyli jazda łączona, torowo-terenowa. Zawodnicy jeżdżą wtedy czesciowo po torze, czesciwo po wydzielonym kawałku terenowym.Stąd m.innymi występowało zabrudzenie toru. Sobotnie jazdy odbywały się bezpośrednio miedzy biegami tej grupy zawodniczej. Tylko w super moto brali udzial ludzie z jakims obyciem torowym, zas w weteranach praktycznie sami swiezacy - wiec przygotowanie toru mialo kluczowe znaczenie, pomijajac sam fakt braku przegladu technicznego.Zabawa zabawa, ale to sa motocykle i predkosc - nie wystarczy sama chec zorganizowania imprezy, z calym szacunkiem do organizatorow - bo pomysl swietny i oby wiecej imprez w tym stylu. Na nastepny raz pasowaloby dopiac strone organizacyjna, bo ten ryk silnikow polaczony z stylowymi, starymi pojazdami to cos wspanialego. Kilka moich fotek mozna znalezc tu: http://www.dzikijunak.org/gallery/sv2007 PS. Bylem dzis u Ryska, troche bidny przygnebiony ta cala sytuacja, ale widac ze stara sie nie tracic optymizmu i pozdrawia wszystkich znajomych, chwalil sie tez dyplomem :) Edytowane 28 Maja 2007 przez Mazzzi Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wieczny student Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Ja tam widzę pokręconą trasę... Na dyfer 8 góra. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 (edytowane) ...najlepsze zdjęcie :) http://www.rajdlubelski.pl/gallery/album12/IMG_4983?full=1 P.S. Tor wygląda nieźle, muszę się tam wybrać :) ma ktoś linka na ten tor albo jakiś kontakt, cennik Edytowane 28 Maja 2007 przez M4NIEK Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
skrzydlaty Opublikowano 31 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Maja 2007 Fotorelacje z Wyścigów:Junak PomorskiStronka autorska Jacka Orła Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Golas Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) Fotorelacje z Wyścigów:Junak PomorskiStronka autorska Jacka Orła Hmm... przejrzałem zdjęcia i sie troche zdziwiłem, chyba nie było zadnej IFA BK 350 Za rok przyjezdzam na IFIE , jak Bóg da oczywiście :) Edytowane 1 Czerwca 2007 przez Golas Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paolo350 Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Spoko zdjęcia;Moża uda mi się za rok przyjechać na K-650, albo innym motocyklu (np. Jawą 175 :biggrin: ); Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
motozgrzyt Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Wy to macie dobrze ja muszę tam pół dnia jechać by dojechać o ile się dojedzie :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Varg Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 Hmm... przejrzałem zdjęcia i sie troche zdziwiłem, chyba nie było zadnej IFA BK 350Za rok przyjezdzam na IFIE , jak Bóg da oczywiście :biggrin: To może będą dwie ify, bo też bym sie wybrał. Cytuj Organizacja wycieczek motocyklowych po Mazurach Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.