Mati Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Czesc wszystkim, Jesli sie to stało po zmianie na alu to moze pierscien centrujacy?? masz go ?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
popek Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 mialem podobny problem z zimowkami...z reguly w na koniec lata sciagam sam alumy i zakladalem felgi stalowe z zimowkami...po zimie jade zawsze na warsztat i wywazam alu przezd zalozeniem..tak ze na letnich nigdy problemow nie mialem z drganiem..za to zimowki nie byly wywazane dwa sezony i niestety od 120 zaczynaja sie drgania na kierownicy..przy 140 to drgania sie wzmacniaja i to sporo..... na poczatku myslalem ze to indeks predkosci na zimowkach jest niski... ale problemem byl wlasnie brak wywazenia przed zalozeniem Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 27 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Kola sie wywazy. Moze jeszcze te pierscienie centrujace sie wymieni bo jest to plastikowe :o Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziomek91 Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Mój ojciec tak miał jak jakimś cudem opony mu sie inaczej dotarly :biggrin: moze sprawdź to :crossy: pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
poonani Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Tata mial to samo w mercu. Stare felgi wymienil na nowe z nowymi oponami, teraz przy 180 kiera ani drgnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Guzik Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 (edytowane) mam ten sam samochodkierownica mi szaleje przy 155-160wiecej nie probowalem ale u mnie na bank na pewno oponki juz sie kwalifikuja do wymiany moj brat kiedys chcial oszczedzic i kupila jakies nalewki od goscia z pod Olsztyna. CHyba je robil na kole garncarskim bo jak pojechal na wywazenie to mechanik powiedzial ze w zyciu tyle olowiu nie zalozyl na kolo Edytowane 30 Maja 2007 przez Guzik Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 30 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 30 Maja 2007 raz wywazałem takie koło na które nałozyłem w sumie 250gram ołowiu! fela aluminiowa 17 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Yool Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Anie miałeś jakiegoś hamowania awaryjnego z zablokowaniem koła ?Wtedy guma się wytrze na płasko w jednym miejscu i nią rzuca.Pooglądaj te opona z każdej strony czy nie ma jakiegoś przydarcia, buły lub wklęsnięcia. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Browarny Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Na 90% w oponie pojawiło się pęknięcie kordu i wylazł niewielki cycek. czasem to nawet nie wychodzi na wyważarce ale na oponie jest wzgórek lub wklęśnięcie powodujące drgania.Najczęściej to widać to po dokładnym przyjrzeniu się lub po przejechaniu dłonią. Z tego co opisujesz to wszystko na to wskazuje. Cytuj SPOKOJNIE, POZWÓLMY DZIAŁAĆ NATURZE... Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
sky Opublikowano 5 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Czerwca 2007 Jeszcze można dorzucić ewentualne pogięte felgi.Właśnie to przerabiałem na zimowych oponach.Zmieniłem kółka na letnie (z nówkami felgami) i drgania ustały.Te same letnie opony na felgach co to teraz zimówki na nich są,dawały mocne wibracje przy hamowaniu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 6 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Czerwca 2007 Browarny ma rację. W moim też kiedyś na jednej oponie pojawił się wzgórek i przy 110 drżała kierownica jak cholera. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzio99 Opublikowano 7 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Czerwca 2007 Mozesz miec wyrabane lozyska(krzyzak) od polosi ktory wchodzi do skrzyni lub cos z pol osia krzywa albo przetoczona. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Gość Opublikowano 9 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Czerwca 2007 A może od tego odkładania opon na zime, gdzieś za mocno kołem stuknąłeś i ciężarek wyważający odpadł? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 20 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 20 Lipca 2007 Witam Moj ojciec ma taki maly problem z astra II 1,4. Samochod ma przebiegu 55000km. Problem polega na drzeniu kierownicy przy predkosciach 130-150. Czesto jezdzi do niemiec tak wiec przez 10h na autostradzie kierownica drzy w rekach. Przy 120 i 160 jest ok ale dla silnika 1,4 ta predkosc wymaga juz wiekszej ilosci beznzyny.Alufeli wywazone, zadnych luzow w zawieszeniu. Dodatkowo drzenie czasem ustaje mimo ze pedkosc sie nie zmienia. Nie traktujecie tego jako blachy temat bo jazda 10h z wibrujaca kierownica moze mocno zmeczyc. To tak samo ja narzekanie na wibrujace podnozki, kieronice itp. Tak wiec co to moze byc???? - plyn w ukladzie wspomagania- dupiate alufelgi (ronal) ze od byle dziury krzywia sie?? (niby na stalowych problem prawie nie wystepuje ale stal znacznie lepiej tlumi drgania od ALU)- taka konstrukcja badz wada konstrukcyjna tego egzemplarza lub ogolnie oplow astr II?? Prosze o jakies rady eweltulanie jak temu zaradzic. Moze jakis gestszy plyn wspomagania ktory przytepilby troche wspomaganie?? Pozdrwaiam Witam >>> Najczęstszą przyczyną takiego stanu rzeczy sa : krzywe felgi lub kiepsko wyważone koła , kiepskie opony (guzy) ,luzy w układzie kierowniczym i zawieszeniu. Przerabiałem to począwszy od kadeta D przez model E potem w astrze I i sądze że te samochody są bardzo czułe na wszelkie anomalia związane z felgami i całą resztą . Pozdro. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KingRider Opublikowano 18 Listopada 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Listopada 2007 (edytowane) U mnie byly to krzywe tarcze,te same objawy,drrzenie kierownicy i pedała hamulca podczas hamowaniaups nie spojrzałam ze to stary temat ,wybaczcie-to zmeczenie po pracy :) Edytowane 18 Listopada 2007 przez KingRider Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.