Skocz do zawartości

Gaźniki


Rekomendowane odpowiedzi

Mam taki problem w moim moto pojawiły sie małe pęknięcia membran w gaźnikach, na razie nie czuć tego w jeździe ale niebawem dynamika na pewno spadnie. Tu pojawiają się moje pytania: czy można podkleić te pęknięcia ( kolega mówił mi coś o łatce z rękawiczki chirurgicznej ) a jak tak na jaki czas to zdaje egzamin. pytam ponieważ membran do tego sprzętu nie ma w handlu a z Niemiec nie będę ściągał( za droga zabawa), na allegro również brak ofert. Drugie pytanie czy można zastosować zamiennie gaźniki od innego moto, bo z tego co sie orientowałem to podobne są w gpz 500 s, ew. Honda cb 450 ale pewien nie jestem? Moje moto Kawasaki Z 440z 1982 roku, silnik identyczny jak w Ltd 440. Jeszcze jedno czy ktoś w Polsce bawi się w dorabianie membran bo ja znalazłem w necie stronkę niemieckiej firmy która dorabia same części gumowe membran i co ciekawe oferuje je jako cześć uniwersalną do kilku modeli kilku marek.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie chce mi się wierzyć że istnieją membrany uniwersalne - nie wydaje mi się żeby rożni producenci gaźników wytwarzali membrany o tych samych profilach i średnicach..

Co do podklejana - jeśli są pęknięcia to znaczy że guma jest już zużyta..podkleisz w jednym miejscu to pęknie w drugim. Ja jestem za tym żeby wymieniać na nowe, chociaż wiem, że to drogi interes. Ale jak nie masz innej możliwości to kombinuj, może pojeździsz jeszcze jakiś czas :)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ponawiam pytanie o klejenie membran- jak i czym to zrobić. Oraz drugie od czego można dobrać gaźniki do Kawasaki Z 440, twin gaźniki podciśnieniowe Keihin Cv 34 ew. czy można wsadzić gaźniki o średnicy 32 mm. czy to wpłynie na dynamikę?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Znalazłem kiedyś na tym forum temat jak to klei sie membrany rękawiczkami chirurgicznymi to znaczy wycinasz małą łatke i przyklejasz na super glu lub cyjanopan do połączeń elastycznych z tym tylko,że tą łatke nakleja sie od wewnętrznej strony i działa.Zawsze jest to jakieś inne rozwiązanie i napewno tańsze.Ktoś tu kiedyś pisał,że tak zrobił chyba w yamaha fj 1200 i pomykał.Ja bym próbował .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

witam mam mały problem posiadam honde mbx 80 a niechciałem zakładac nowego tematu tak wiec mam taki problem jak mam mało benzyny to normalnie jezdzi tak jak powinien natomiast jak zaleje ponad połowe zioornika (zbiornik mam około 12l pojemnosci ) to w tedy nie to ze sie ksztusi zalewa tylko zaczyna dziwnie pracowac dziwny dzwiek i jest mulasty czy to moze byc wina ze pływak nurkuje?? co mam zrobic??

 

 

SORKA JA MAM SILNIK 2T NIEZAUWAZYłEM ZE TO DO 4T

Edytowane przez krystian14l
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie ma części nie zastąpionych. Do membran potrzebny jest najlepiej jakiś klej do połączeń giętkich. Co do tworzywa to myśle ze kawałek innej membrany załatany na budapren mógłby załatwić sptawe. Rękawiczki chirurgiczne niczym się nie różnią od innych poza starylnością. Taka guma to też dobre tworzywo. Ja szukałem do NX-a iglicy, nowa to 180 zeta. WIęc kupiłem od wsk-i i sobie ją dorobiłem szlifując na wiertarce, cena 5 zł. Tak więc lepiej dopasować inne membrany, nawet i od GPZ niż przekładać całe gaźniki. Poza mocowaniem są jeszcze inne kwestie typu dysz, przepustnic, podciśnienia, filtra powietrza. Więc inne gaźniki raczej odradzam. Cyjanopanu itp też nie polecam. Albo wypali Ci wielką dziure albo będzie twardy jak kamień.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

mam w garazu torche klamotow od LTD440 i moze sa tam tez i gazniki ale nie jestem pewien. na bank mam glowice. sprawdze i dam znac.

a co do klejenia membrany to spokojnie jakis czas powinno wytrzymac. koszt praktycznie zaden wiec mozna troche porzezbic

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

można kupić cały komplet gaźników tego samego typu z innego moto.

i przełożyć same membrany, najlepeij chyba wszystkie żeby miały taką samą twardość.

 

na bazarach widziałem gaźniki na cześci może coś tam byś dopasował

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Co do podmiany, membrany pasują od LTD 450 i prawdopodobnie od EN 500. Co do klejenia,łatkę przykleisz ale na jak długo? Słusznie piszą, że za chwilę wyskoczą następne . Zadzwoń do dilera Kawy i zapytaj jaki jest koszt takich membran. Może suma wcale niebedzie astronomiczna. :banghead:

Edytowane przez kawasaki454
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...