Bartek.M Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Mam taki problem w moim moto pojawiły sie małe pęknięcia membran w gaźnikach, na razie nie czuć tego w jeździe ale niebawem dynamika na pewno spadnie. Tu pojawiają się moje pytania: czy można podkleić te pęknięcia ( kolega mówił mi coś o łatce z rękawiczki chirurgicznej ) a jak tak na jaki czas to zdaje egzamin. pytam ponieważ membran do tego sprzętu nie ma w handlu a z Niemiec nie będę ściągał( za droga zabawa), na allegro również brak ofert. Drugie pytanie czy można zastosować zamiennie gaźniki od innego moto, bo z tego co sie orientowałem to podobne są w gpz 500 s, ew. Honda cb 450 ale pewien nie jestem? Moje moto Kawasaki Z 440z 1982 roku, silnik identyczny jak w Ltd 440. Jeszcze jedno czy ktoś w Polsce bawi się w dorabianie membran bo ja znalazłem w necie stronkę niemieckiej firmy która dorabia same części gumowe membran i co ciekawe oferuje je jako cześć uniwersalną do kilku modeli kilku marek. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 17 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 Nie chce mi się wierzyć że istnieją membrany uniwersalne - nie wydaje mi się żeby rożni producenci gaźników wytwarzali membrany o tych samych profilach i średnicach..Co do podklejana - jeśli są pęknięcia to znaczy że guma jest już zużyta..podkleisz w jednym miejscu to pęknie w drugim. Ja jestem za tym żeby wymieniać na nowe, chociaż wiem, że to drogi interes. Ale jak nie masz innej możliwości to kombinuj, może pojeździsz jeszcze jakiś czas :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 17 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 17 Maja 2007 http://www.motorradbay.de/main/home.php - proszę bardzo producent membran Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Ponawiam pytanie o klejenie membran- jak i czym to zrobić. Oraz drugie od czego można dobrać gaźniki do Kawasaki Z 440, twin gaźniki podciśnieniowe Keihin Cv 34 ew. czy można wsadzić gaźniki o średnicy 32 mm. czy to wpłynie na dynamikę? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 21 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Oczywiscie ze wplynie, nie mowiac o tym ze nastawy, dysze i iglice tez beda inne. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michlasz Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Znalazłem kiedyś na tym forum temat jak to klei sie membrany rękawiczkami chirurgicznymi to znaczy wycinasz małą łatke i przyklejasz na super glu lub cyjanopan do połączeń elastycznych z tym tylko,że tą łatke nakleja sie od wewnętrznej strony i działa.Zawsze jest to jakieś inne rozwiązanie i napewno tańsze.Ktoś tu kiedyś pisał,że tak zrobił chyba w yamaha fj 1200 i pomykał.Ja bym próbował . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 22 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Maja 2007 Nie dziala to za dlugo, pekaja w innych miejscach. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian14l Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 (edytowane) witam mam mały problem posiadam honde mbx 80 a niechciałem zakładac nowego tematu tak wiec mam taki problem jak mam mało benzyny to normalnie jezdzi tak jak powinien natomiast jak zaleje ponad połowe zioornika (zbiornik mam około 12l pojemnosci ) to w tedy nie to ze sie ksztusi zalewa tylko zaczyna dziwnie pracowac dziwny dzwiek i jest mulasty czy to moze byc wina ze pływak nurkuje?? co mam zrobic?? SORKA JA MAM SILNIK 2T NIEZAUWAZYłEM ZE TO DO 4T Edytowane 27 Maja 2007 przez krystian14l Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
twizzter Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Możesz mieć zużyty zaworek iglicowy - jak zalejesz więcej paliwa to wytworzy się większe ciśnienie i zacznie przepuszczać. Problem może też powodować dziurawy i zatapiający się pływak. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krystian14l Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 dzięki ale bardziej myśle ze to ten pływak nurkuje jutro rozbioer gaźnik bo dziś niedziela pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ventura Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Nie ma części nie zastąpionych. Do membran potrzebny jest najlepiej jakiś klej do połączeń giętkich. Co do tworzywa to myśle ze kawałek innej membrany załatany na budapren mógłby załatwić sptawe. Rękawiczki chirurgiczne niczym się nie różnią od innych poza starylnością. Taka guma to też dobre tworzywo. Ja szukałem do NX-a iglicy, nowa to 180 zeta. WIęc kupiłem od wsk-i i sobie ją dorobiłem szlifując na wiertarce, cena 5 zł. Tak więc lepiej dopasować inne membrany, nawet i od GPZ niż przekładać całe gaźniki. Poza mocowaniem są jeszcze inne kwestie typu dysz, przepustnic, podciśnienia, filtra powietrza. Więc inne gaźniki raczej odradzam. Cyjanopanu itp też nie polecam. Albo wypali Ci wielką dziure albo będzie twardy jak kamień. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ziuT Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 mam w garazu torche klamotow od LTD440 i moze sa tam tez i gazniki ale nie jestem pewien. na bank mam glowice. sprawdze i dam znac.a co do klejenia membrany to spokojnie jakis czas powinno wytrzymac. koszt praktycznie zaden wiec mozna troche porzezbic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartek.M Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Do ziuT-jak będziesz wiedział jakie części masz to daj znać na maila [email protected] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Elek Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 można kupić cały komplet gaźników tego samego typu z innego moto. i przełożyć same membrany, najlepeij chyba wszystkie żeby miały taką samą twardość. na bazarach widziałem gaźniki na cześci może coś tam byś dopasował Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kawasaki454 Opublikowano 29 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Maja 2007 (edytowane) Co do podmiany, membrany pasują od LTD 450 i prawdopodobnie od EN 500. Co do klejenia,łatkę przykleisz ale na jak długo? Słusznie piszą, że za chwilę wyskoczą następne . Zadzwoń do dilera Kawy i zapytaj jaki jest koszt takich membran. Może suma wcale niebedzie astronomiczna. :banghead: Edytowane 29 Maja 2007 przez kawasaki454 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.