qurim Opublikowano 19 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Maja 2007 (edytowane) Jesli lubisz jeździć z kuferkiem to zapomnij o Fazerze. Na otwartej drodze lubi węzykowac nawet przy legalnych prędkościach , w zakręcie przednie koło tez lubi jechac swoim własnym torem , zwykle innym niz przewidziany przez jeźdzca. Chyba ze to bedzie malutki kuferek na krótkim i niskim stelażu. Nie kazde pudlo wplynie na zachowanie moto ale wiekszosc dostepnych kufrów tak. Tymbardziej ze nie jestes rosłym dziadem który swoją masą wystarczająco dociąży motocykl . Pozdro. Edytowane 19 Maja 2007 przez qurim Cytuj MotorcycleStorehouse Dealer. Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla! Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 21 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 21 Maja 2007 Jesli lubisz jeździć z kuferkiem to zapomnij o Fazerze. Na otwartej drodze lubi węzykowac nawet przy legalnych prędkościach , w zakręcie przednie koło tez lubi jechac swoim własnym torem , zwykle innym niz przewidziany przez jeźdzca. Chyba ze to bedzie malutki kuferek na krótkim i niskim stelażu. Nie kazde pudlo wplynie na zachowanie moto ale wiekszosc dostepnych kufrów tak. Tymbardziej ze nie jestes rosłym dziadem który swoją masą wystarczająco dociąży motocykl . Pozdro.A czym poprzesz swoją tezę?Miałeś kiloFazera i jeździłeś na nim z kufrem w długie trasy z dużymi szybkościami :wink: ?Czy tak gdzieś po prostu słyszałeś :icon_rolleyes: ? pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 26 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Maja 2007 Jesli chodzi o predkosc przelotowa rzedu 200km/h to nie ma co liczyc ze jakimkolwiek sprzetem przy tej predkosci zuzycie paliwa bedzie male. Najmniej spala przy tej predkosci maszyny sportowe klasy 900-1200ccm, z tych wzgledow ze przy mniejszych obrotach silnika wystepuja mniejsze opory napelniaia cylindrow.Jednak spalanie w przypadku tych motocykli na pewno bedzie powyzej 7 l na 100km.Zwrocilem owge na akcesoryjny wydech w twojej Hondzie, on tez zwlaszcza przy duzych predkosciach moze powodowac wciaganievo ponad litr paliwa wiecej ( 4 zl w bloto na kazde 100km)Ogolnie mozesz przyjac ze przy 200 duzy motor spali 1 -1,5 mniej niz 600.Zeby komfortowo jezdzic z predkosia 200km/h poptrzeba sporej mocy silnika ktora da odpowiedni zapas mocy umolwiwiajacy rozpedzenie sie do ponad 260 km/h Nie zgodze sie natomist o twoje stwierdzenie Astare ze potrzebujesz motocykla o duzej mocy maksymalnej zeby szybko wyjsc z gorskiego zakretu. Tunie jest potrzeba duza moc maksymalna tylko spora moc w srednim zakresie obrotow ktorej Cbr -ce troche brakuje. Tak np suzuki bandit 1200 mimo ze ma taka samo moc maksymalna to od 160km/h bedzie przyspieszal na ostatnim biegu jak twoja CBR na 4. Podobnie w przypadku VTR 1000 ( moze na ten motocykl sie zdecydujesz ) nie mowiac juz o MT 01 ktora gasi w probie przyspieszania na ostatnim biegu R1 i inne litry mimo ze ma tylko 90KM :biggrin: Sam jezdze taka sama honda jak TY, owszem brakuje jej dobrego przyspieszenia powyzej 200km/h i elastycznosc mogla by byc wieksza ale nie widze bardziej ekonomiczego sprzeta ktory daje tyle radochy z jazdy.Przy 140km/h pali 5l , przy 160km/h ( wolniej nie jezdze ale podobno przy 120 pali 4,5 ) W miescie przy palowaniu do odciecia na 3 pierwszych biegach 6,5 ( Francja - elegancja, moze to przez to ze3 ma seryjny tlumik. ) W kazdym badz razie mi tez szykuje sie przyplyw gotowki ale wcale nie planuje zmiane na mocniejsze moto. Mialem chetke na 929 ale jak dowiedzialem sie ze to pali 6 - 6,6 l przy skromnej jezdzie 140km/h to chyba zmienie na model F3 ( ze wzgledu na swiezszy wyglad ). Pozatym uwazam ze 929 to juz sprzet dla ludzi ktorzy "zarabiaja" a nie dla studenta ktory na wakacjach dorabia za granica na jakichs farmach czy Mc donaldach. Poprostu nie dam sie zwariowac nie moge zyc tyko motocylami, mam tez inne potrzeby i uwazam ze pewne rzeczy sa dla pewnych ludzi a Honda CBR 929 zdecydowanie nie dla takiego nowobogackiego jak ja :clap: Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 n ie zgodze sie z toba samolot. cebra 600 wcale nie pali malo i wcale sie nia fajnie nie jezdzi. jeden koles ma F2 dtugi mial F3 a trzeci mial F4. spalanie 5litrow to mit. no chyba ze krecisz do 5000rpm. ja mialem w tym czasie litra i palil mniej niz te wszystkie 600. sprawy wizualne pomijam bo to kwestia biustu ;) zrobilem na tym w zyciu ze 300km i to bylo najgorsze 300km w zyciu. motocykl nieporozumienie. a jak chcesz motocykl w okolicy 200kg wagi (dokadnie 215) to hajka ;)malo pali szybko jezdzi wygodna itd Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 Cebra malo pali jak sie jedzie do 160km/h . U mnie przy 140 nie pali wiecej niz 5 litrow, a przy 160 nie wiecej niz 6. Szybciej staram sie nie jezdzic gdyz sa to predkosci zarezerwowane dla pojazdow o wiekszej mocy. Jesli Twoja heja pali przy tych predkosciach mniej to ja jestem ksiedzem ;) I bynajmniej jej nie oszedzam, przewaznie do tych predkosci rozpedzam sie lapiac odciecie obrotow na nizszych biegach.Przy podobmun stylu jazdy w miesce pali gora 6,5. Jesi Twoim kolegom cebry pala zdecydowanie wiecej to niech wyzuca na smietnik akcesoryjne wydechy, sportowe filtry, dyno jety itd i na koniec stawia sie na regulacje i synchronizacje gaznikow. A co do kwestia frajdy z jazdy to kwestia gustu i ustawiania poprzeczki. Owszem powyzej 200km/h brakuje przyspieszenia, przy nizszych pedkosciach brakuje dobrej elastycznosci na ostatnim biegu....... z tym ze rzadko w moich okolicham mam gdzie bezstresowo jechac ponad 200, jak chce bardzo szybko kogos wyprzedzic to redukuje dwa biegi w dol, ciagne do odciecia i to jest piekne ;)Jak bede zmieniac to tylko na nowszy model CBR :crossy: Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mareksit Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 A ja na Twoim miejscu brałbym Fzera ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bart_b Opublikowano 27 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Maja 2007 (edytowane) Cebra malo pali jak sie jedzie do 160km/h . U mnie przy 140 nie pali wiecej niz 5 litrow, a przy 160 nie wiecej niz 6. jasne :crossy: chyba oleju Jesli Twoja heja pali przy tych predkosciach mniej to ja jestem ksiedzem :cool: no to jestes ksiedzem bo w trasie nie przekraczajac 150 pali ok 5l w 2 osoby z bagazem I bynajmniej jej nie oszedzam, przewaznie do tych predkosci rozpedzam sie lapiac odciecie obrotow na nizszych biegach.Przy podobmun stylu jazdy w miesce pali gora 6,5. tym bardziej nie wierze Jesi Twoim kolegom cebry pala zdecydowanie wiecej to niech wyzuca na smietnik akcesoryjne wydechy, sportowe filtry, dyno jety itd i na koniec stawia sie na regulacje i synchronizacje gaznikow.z całym szacunkiem ale nie mow mi o podstawach typu regulacja a co do odpowiednich akcesorii to mam troche inne zdanie. ja mam boltony przelotowe i filtr wolnoprzepustowy i jakos to nie spowodowalo wzrostu spalania. A co do kwestia frajdy z jazdy to kwestia gustu i ustawiania poprzeczki. Owszem powyzej 200km/h brakuje przyspieszenia, przy nizszych pedkosciach brakuje dobrej elastycznosci na ostatnim biegu....... z tym ze rzadko w moich okolicham mam gdzie bezstresowo jechac ponad 200, jak chce bardzo szybko kogos wyprzedzic to redukuje dwa biegi w dol, ciagne do odciecia i to jest piekne :)Jak bede zmieniac to tylko na nowszy model CBR :) nie wiem jak jest w twoich okolicach ale dla mnie jazda czyms gabarytow roweru nie jest przyjemna. poza tym po trasie 1000km odczucia sa masakryczne i dla tego tez kto zyw pozbyl sie tego. a poza tym nie mowie o lataniu pod 300 bo to tez nie po mojemu. natomiast eastycznosc i takie tam "drobne" roznice to tak jak by inna bajka. tak wiec cbr 600 mowimy zdecydowanie "NIE" Edytowane 27 Maja 2007 przez bart_b Cytuj MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Miklas Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Samolot, napisz jeszcze ile km nawinąłeś na swojej CBRce, ile z tych km po krętych górskich serpentynach, a ile po autostradach?? Może Twoje stwierdzenie, że CBR 600 jest najlepsza i nie potrzeba nam zmiany wynika z małego dystansu jaki nią pokonałeś. JA osobiście swoją CBRką zrobiłem około 35 tysięcy, Astarte niewiele mniej. Chodzi nam (bo oboje zmieniamy sprzęty, tylko ja mam jakby większy wybór z racji na moje gabaryty :P) również o to, żeby sprzęt przy lataniu w granicach 200 nie łykały oleju bo są kręcone w okolicach czerwonego pola, a wbrew pozorom bardzo duże dystanse da się pokonywać z tą prędkością (proszę moralizatorów o poskromienie języków/palców na klawiaturze). Tak więc dzięki za posta, ale pojeździj trochę i sam się przekonasz, że 600 to nie ideał. P.S. Co do spalania, moja F3 to full seria i ma robione regularnie przeglądy i regulacje, a nie zdarzyło mi się zejść poniżej 6l/100 km :P :P Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Samolot, jakiś wykresik zapodaj, będzie łatwiej nas przekonać, buhahahahahahhaha :P Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M4NIEK Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 nie wiem jak jest w twoich okolicach ale dla mnie jazda czyms gabarytow roweru nie jest przyjemna. poza tym po trasie 1000km odczucia sa masakryczne i dla tego tez kto zyw pozbyl sie tego. a poza tym nie mowie o lataniu pod 300 bo to tez nie po mojemu. natomiast eastycznosc i takie tam "drobne" roznice to tak jak by inna bajka. tak wiec cbr 600 mowimy zdecydowanie "NIE"...najbardziej chamski post jaki czytałem :smile: ...moja F4i czuje się obrażona, masz natychmiast ją przeprosić :biggrin: P.S. z tym spalaniem to chyba obydwaj (samolot vs bart_b) nieźle przesadzacie :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Nie Twierdze ze CBR 600 musi zaspkajac wasze ambicje radosci z jazdy i ze jest najlepszym motocyklem :/ Moje oczekiwania spelnia w niemal 100% i jezeli bede ja zamielial to tylko na nowszy model. ( nie kazdy Klaudiusz musi jezdzic niskowydajnym i ciezkim tapczanem ktory przypomina stara lokomotywe i preclowac :icon_exclaim: ) M4NIEK z tym spalaniem to nie przesadzilem takie jest naprawde. Znajomy wlokac sie CBR F3 na trasie 120km/h spalil 4.2l na 100km.Nie wiem co jest u was z tymi motorami. Nigdy nie myslalem zeby jezdzic oszczednie a mimo to spalanie wyglada u mnie bardzo ladnie. A co do Hajabuzy i spalania we dwie osoby 5 litrow przy 150 km/h bo akurat czytalem test w Motorradzie i przy tej predkosci pali o 1,5 litra wiecej. Pytam wiec po co ta sciema? Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 (edytowane) Przeczytałem te wszystkie wasze posty z dużym zaciekawieniem :crossy: Chcąc więc coś wtrącić udałem się do kumpla, który popyla CBR F2 i mi powiedział, że u niego spalanie jest 6-7l przy ostrej jeździe, ale jak jeździ ze mną czyli przelotowe ok. 130-140km/h to mu pije ok 5.5l. Jak dla mnie to dużo nie palą, na pewno mniej niż moje 160 (8l przy katowaniu) :) Edytowane 28 Maja 2007 przez Wiertara Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 28 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 Nie Twierdze ze CBR 600 musi zaspkajac wasze ambicje radosci z jazdy i ze jest najlepszym motocyklem :/ Moje oczekiwania spelnia w niemal 100% i jezeli bede ja zamielial to tylko na nowszy model. ( nie kazdy Klaudiusz musi jezdzic niskowydajnym i ciezkim tapczanem ktory przypomina stara lokomotywe i preclowac :) ) M4NIEK z tym spalaniem to nie przesadzilem takie jest naprawde. Znajomy wlokac sie CBR F3 na trasie 120km/h spalil 4.2l na 100km.Nie wiem co jest u was z tymi motorami. Nigdy nie myslalem zeby jezdzic oszczednie a mimo to spalanie wyglada u mnie bardzo ladnie. A co do Hajabuzy i spalania we dwie osoby 5 litrow przy 150 km/h bo akurat czytalem test w Motorradzie i przy tej predkosci pali o 1,5 litra wiecej. Pytam wiec po co ta sciema?Mi cebra pomimo nieseryjnego wydechu spala przy spokojnej jeździe także 5 litrów (gdy nie przekraczam 130 km/h). Przy jeździe w granicach 160 km/h spalanie wynosi 7 l/100 km i "niestety" najczęściej takie jest :) :crossy: Więc także uważam, że CBR-ka pali mało w porównaniu np. do pięćsetki, która starałaby się podróżować z prędkością 160 km/h. Ale wracając do meritum :crossy: Znalazłam taką stronę:http://motorbikes.be/en/compare/358/490/Porównuje ona różne motocykle :clap: Ostatnio bardzo zaczęła mi się podobać Yamaha, jej regulacje co 40 tys. to miód na moje uszy. Gdyż właśnie oddałam moją f2-ke do serwisu - i po szybkiej kalkulacji mechanika będzie mnie to kosztować 800 zł ;) (ale zmieniam też napinacz z łańcuszkiem i on niestety to połowa tej kwoty :lapad: ). Darowałam sobie mniej ważne rzeczy właśnie na rzecz klekoczącego napinacza :) pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 28 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Maja 2007 No przy 160km/h na godzine to o jakis litr wiecej od mojej w 100% seryjnej Hondy. W swojej hondzie jeszcze dzwiek jest w miare do zaakceptowania, w F3 gorszy ale w seryjnej F4 to juz tragedia ( cicho nawet przy duzych obrotach - jak maszyna do szycia :biggrin:) Mimo ze jestem przeciwnikiem akcesoryjnych wydechow to akurat w F4 szybko bym zmienil na jakis bardziej groznnie brzmiacy komin, bo ten seryjny to parodia rodem z klasy 50ccm :P Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.