Skocz do zawartości

Jaki tysiak dla kobiety :)


Rekomendowane odpowiedzi

Jesli lubisz jeździć z kuferkiem to zapomnij o Fazerze. Na otwartej drodze lubi węzykowac nawet przy legalnych prędkościach , w zakręcie przednie koło tez lubi jechac swoim własnym torem , zwykle innym niz przewidziany przez jeźdzca. Chyba ze to bedzie malutki kuferek na krótkim i niskim stelażu. Nie kazde pudlo wplynie na zachowanie moto ale wiekszosc dostepnych kufrów tak. Tymbardziej ze nie jestes rosłym dziadem który swoją masą wystarczająco dociąży motocykl . Pozdro.

Edytowane przez qurim

MotorcycleStorehouse Dealer.

Wszystko do Twojego amerykańskiego motocykla!

 

Kiedy umrę pochowajcie mnie twarzą do dołu aby cały świat mógł pocałować mnie w dupę.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli lubisz jeździć z kuferkiem to zapomnij o Fazerze. Na otwartej drodze lubi węzykowac nawet przy legalnych prędkościach , w zakręcie przednie koło tez lubi jechac swoim własnym torem , zwykle innym niz przewidziany przez jeźdzca. Chyba ze to bedzie malutki kuferek na krótkim i niskim stelażu. Nie kazde pudlo wplynie na zachowanie moto ale wiekszosc dostepnych kufrów tak. Tymbardziej ze nie jestes rosłym dziadem który swoją masą wystarczająco dociąży motocykl . Pozdro.

A czym poprzesz swoją tezę?

Miałeś kiloFazera i jeździłeś na nim z kufrem w długie trasy z dużymi szybkościami :wink: ?

Czy tak gdzieś po prostu słyszałeś :icon_rolleyes: ?

 

pzdr @starte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jesli chodzi o predkosc przelotowa rzedu 200km/h to nie ma co liczyc ze jakimkolwiek sprzetem przy tej predkosci zuzycie paliwa bedzie male. Najmniej spala przy tej predkosci maszyny sportowe klasy 900-1200ccm, z tych wzgledow ze przy mniejszych obrotach silnika wystepuja mniejsze opory napelniaia cylindrow.

Jednak spalanie w przypadku tych motocykli na pewno bedzie powyzej 7 l na 100km.

Zwrocilem owge na akcesoryjny wydech w twojej Hondzie, on tez zwlaszcza przy duzych predkosciach moze powodowac wciaganievo ponad litr paliwa wiecej ( 4 zl w bloto na kazde 100km)

Ogolnie mozesz przyjac ze przy 200 duzy motor spali 1 -1,5 mniej niz 600.

Zeby komfortowo jezdzic z predkosia 200km/h poptrzeba sporej mocy silnika ktora da odpowiedni zapas mocy umolwiwiajacy rozpedzenie sie do ponad 260 km/h

 

Nie zgodze sie natomist o twoje stwierdzenie Astare ze potrzebujesz motocykla o duzej mocy maksymalnej zeby szybko wyjsc z gorskiego zakretu. Tunie jest potrzeba duza moc maksymalna tylko spora moc w srednim zakresie obrotow ktorej Cbr -ce troche brakuje.

 

Tak np suzuki bandit 1200 mimo ze ma taka samo moc maksymalna to od 160km/h bedzie przyspieszal na ostatnim biegu jak twoja CBR na 4. Podobnie w przypadku VTR 1000 ( moze na ten motocykl sie zdecydujesz ) nie mowiac juz o MT 01 ktora gasi w probie przyspieszania na ostatnim biegu R1 i inne litry mimo ze ma tylko 90KM :biggrin:

 

Sam jezdze taka sama honda jak TY, owszem brakuje jej dobrego przyspieszenia powyzej 200km/h i elastycznosc mogla by byc wieksza ale nie widze bardziej ekonomiczego sprzeta ktory daje tyle radochy z jazdy.

Przy 140km/h pali 5l , przy 160km/h ( wolniej nie jezdze ale podobno przy 120 pali 4,5 ) W miescie przy palowaniu do odciecia na 3 pierwszych biegach 6,5 ( Francja - elegancja, moze to przez to ze3 ma seryjny tlumik. )

 

W kazdym badz razie mi tez szykuje sie przyplyw gotowki ale wcale nie planuje zmiane na mocniejsze moto. Mialem chetke na 929 ale jak dowiedzialem sie ze to pali 6 - 6,6 l przy skromnej jezdzie 140km/h to chyba zmienie na model F3 ( ze wzgledu na swiezszy wyglad ). Pozatym uwazam ze 929 to juz sprzet dla ludzi ktorzy "zarabiaja" a nie dla studenta ktory na wakacjach dorabia za granica na jakichs farmach czy Mc donaldach. Poprostu nie dam sie zwariowac nie moge zyc tyko motocylami, mam tez inne potrzeby i uwazam ze pewne rzeczy sa dla pewnych ludzi a Honda CBR 929 zdecydowanie nie dla takiego nowobogackiego jak ja :clap:

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

n ie zgodze sie z toba samolot. cebra 600 wcale nie pali malo i wcale sie nia fajnie nie jezdzi. jeden koles ma F2 dtugi mial F3 a trzeci mial F4. spalanie 5litrow to mit. no chyba ze krecisz do 5000rpm. ja mialem w tym czasie litra i palil mniej niz te wszystkie 600. sprawy wizualne pomijam bo to kwestia biustu ;)

 

zrobilem na tym w zyciu ze 300km i to bylo najgorsze 300km w zyciu. motocykl nieporozumienie.

 

a jak chcesz motocykl w okolicy 200kg wagi (dokadnie 215) to hajka ;)

malo pali szybko jezdzi wygodna itd

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cebra malo pali jak sie jedzie do 160km/h . U mnie przy 140 nie pali wiecej niz 5 litrow, a przy 160 nie wiecej niz 6. Szybciej staram sie nie jezdzic gdyz sa to predkosci zarezerwowane dla pojazdow o wiekszej mocy. Jesli Twoja heja pali przy tych predkosciach mniej to ja jestem ksiedzem ;)

 

I bynajmniej jej nie oszedzam, przewaznie do tych predkosci rozpedzam sie lapiac odciecie obrotow na nizszych biegach.

Przy podobmun stylu jazdy w miesce pali gora 6,5.

 

Jesi Twoim kolegom cebry pala zdecydowanie wiecej to niech wyzuca na smietnik akcesoryjne wydechy, sportowe filtry, dyno jety itd i na koniec stawia sie na regulacje i synchronizacje gaznikow.

 

A co do kwestia frajdy z jazdy to kwestia gustu i ustawiania poprzeczki. Owszem powyzej 200km/h brakuje przyspieszenia, przy nizszych pedkosciach brakuje dobrej elastycznosci na ostatnim biegu....... z tym ze rzadko w moich okolicham mam gdzie bezstresowo jechac ponad 200, jak chce bardzo szybko kogos wyprzedzic to redukuje dwa biegi w dol, ciagne do odciecia i to jest piekne ;)

Jak bede zmieniac to tylko na nowszy model CBR :crossy:

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cebra malo pali jak sie jedzie do 160km/h . U mnie przy 140 nie pali wiecej niz 5 litrow, a przy 160 nie wiecej niz 6.

jasne :crossy: chyba oleju

 

 

Jesli Twoja heja pali przy tych predkosciach mniej to ja jestem ksiedzem :cool:

 

 

no to jestes ksiedzem bo w trasie nie przekraczajac 150 pali ok 5l w 2 osoby z bagazem

 

 

I bynajmniej jej nie oszedzam, przewaznie do tych predkosci rozpedzam sie lapiac odciecie obrotow na nizszych biegach.

Przy podobmun stylu jazdy w miesce pali gora 6,5.

 

tym bardziej nie wierze

 

 

Jesi Twoim kolegom cebry pala zdecydowanie wiecej to niech wyzuca na smietnik akcesoryjne wydechy, sportowe filtry, dyno jety itd i na koniec stawia sie na regulacje i synchronizacje gaznikow.

z całym szacunkiem ale nie mow mi o podstawach typu regulacja a co do odpowiednich akcesorii to mam troche inne zdanie. ja mam boltony przelotowe i filtr wolnoprzepustowy i jakos to nie spowodowalo wzrostu spalania.

 

 

A co do kwestia frajdy z jazdy to kwestia gustu i ustawiania poprzeczki. Owszem powyzej 200km/h brakuje przyspieszenia, przy nizszych pedkosciach brakuje dobrej elastycznosci na ostatnim biegu....... z tym ze rzadko w moich okolicham mam gdzie bezstresowo jechac ponad 200, jak chce bardzo szybko kogos wyprzedzic to redukuje dwa biegi w dol, ciagne do odciecia i to jest piekne :)

Jak bede zmieniac to tylko na nowszy model CBR :)

 

nie wiem jak jest w twoich okolicach ale dla mnie jazda czyms gabarytow roweru nie jest przyjemna. poza tym po trasie 1000km odczucia sa masakryczne i dla tego tez kto zyw pozbyl sie tego. a poza tym nie mowie o lataniu pod 300 bo to tez nie po mojemu. natomiast eastycznosc i takie tam "drobne" roznice to tak jak by inna bajka. tak wiec cbr 600 mowimy zdecydowanie "NIE"

Edytowane przez bart_b

MOTOPROJEKT - Warsztat motocyklowy

 

serwis, naprawa, diagnostyka komputerowa, materiały eksploatacyjne

 

Sławek - 604 635 069 Bart - 695 880 500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Samolot, napisz jeszcze ile km nawinąłeś na swojej CBRce, ile z tych km po krętych górskich serpentynach, a ile po autostradach?? Może Twoje stwierdzenie, że CBR 600 jest najlepsza i nie potrzeba nam zmiany wynika z małego dystansu jaki nią pokonałeś. JA osobiście swoją CBRką zrobiłem około 35 tysięcy, Astarte niewiele mniej.

 

Chodzi nam (bo oboje zmieniamy sprzęty, tylko ja mam jakby większy wybór z racji na moje gabaryty :P) również o to, żeby sprzęt przy lataniu w granicach 200 nie łykały oleju bo są kręcone w okolicach czerwonego pola, a wbrew pozorom bardzo duże dystanse da się pokonywać z tą prędkością (proszę moralizatorów o poskromienie języków/palców na klawiaturze).

 

Tak więc dzięki za posta, ale pojeździj trochę i sam się przekonasz, że 600 to nie ideał.

 

P.S. Co do spalania, moja F3 to full seria i ma robione regularnie przeglądy i regulacje, a nie zdarzyło mi się zejść poniżej 6l/100 km :P :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

nie wiem jak jest w twoich okolicach ale dla mnie jazda czyms gabarytow roweru nie jest przyjemna. poza tym po trasie 1000km odczucia sa masakryczne i dla tego tez kto zyw pozbyl sie tego. a poza tym nie mowie o lataniu pod 300 bo to tez nie po mojemu. natomiast eastycznosc i takie tam "drobne" roznice to tak jak by inna bajka. tak wiec cbr 600 mowimy zdecydowanie "NIE"

...najbardziej chamski post jaki czytałem :smile: ...moja F4i czuje się obrażona, masz natychmiast ją przeprosić :biggrin:

 

P.S. z tym spalaniem to chyba obydwaj (samolot vs bart_b) nieźle przesadzacie :wink:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Twierdze ze CBR 600 musi zaspkajac wasze ambicje radosci z jazdy i ze jest najlepszym motocyklem :/

 

Moje oczekiwania spelnia w niemal 100% i jezeli bede ja zamielial to tylko na nowszy model. ( nie kazdy Klaudiusz musi jezdzic niskowydajnym i ciezkim tapczanem ktory przypomina stara lokomotywe i preclowac :icon_exclaim: )

 

M4NIEK z tym spalaniem to nie przesadzilem takie jest naprawde. Znajomy wlokac sie CBR F3 na trasie 120km/h spalil 4.2l na 100km.

Nie wiem co jest u was z tymi motorami. Nigdy nie myslalem zeby jezdzic oszczednie a mimo to spalanie wyglada u mnie bardzo ladnie.

 

A co do Hajabuzy i spalania we dwie osoby 5 litrow przy 150 km/h bo akurat czytalem test w Motorradzie i przy tej predkosci pali o 1,5 litra wiecej. Pytam wiec po co ta sciema?

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Przeczytałem te wszystkie wasze posty z dużym zaciekawieniem :crossy: Chcąc więc coś wtrącić udałem się do kumpla, który popyla CBR F2 i mi powiedział, że u niego spalanie jest 6-7l przy ostrej jeździe, ale jak jeździ ze mną czyli przelotowe ok. 130-140km/h to mu pije ok 5.5l. Jak dla mnie to dużo nie palą, na pewno mniej niż moje 160 (8l przy katowaniu) :)

Edytowane przez Wiertara
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Nie Twierdze ze CBR 600 musi zaspkajac wasze ambicje radosci z jazdy i ze jest najlepszym motocyklem :/

 

Moje oczekiwania spelnia w niemal 100% i jezeli bede ja zamielial to tylko na nowszy model. ( nie kazdy Klaudiusz musi jezdzic niskowydajnym i ciezkim tapczanem ktory przypomina stara lokomotywe i preclowac :) )

 

M4NIEK z tym spalaniem to nie przesadzilem takie jest naprawde. Znajomy wlokac sie CBR F3 na trasie 120km/h spalil 4.2l na 100km.

Nie wiem co jest u was z tymi motorami. Nigdy nie myslalem zeby jezdzic oszczednie a mimo to spalanie wyglada u mnie bardzo ladnie.

 

A co do Hajabuzy i spalania we dwie osoby 5 litrow przy 150 km/h bo akurat czytalem test w Motorradzie i przy tej predkosci pali o 1,5 litra wiecej. Pytam wiec po co ta sciema?

Mi cebra pomimo nieseryjnego wydechu spala przy spokojnej jeździe także 5 litrów (gdy nie przekraczam 130 km/h). Przy jeździe w granicach 160 km/h spalanie wynosi 7 l/100 km i "niestety" najczęściej takie jest :) :crossy: Więc także uważam, że CBR-ka pali mało w porównaniu np. do pięćsetki, która starałaby się podróżować z prędkością 160 km/h.

 

Ale wracając do meritum :crossy:

Znalazłam taką stronę:

http://motorbikes.be/en/compare/358/490/

Porównuje ona różne motocykle :clap:

 

Ostatnio bardzo zaczęła mi się podobać Yamaha, jej regulacje co 40 tys. to miód na moje uszy. Gdyż właśnie oddałam moją f2-ke do serwisu - i po szybkiej kalkulacji mechanika będzie mnie to kosztować 800 zł ;) (ale zmieniam też napinacz z łańcuszkiem i on niestety to połowa tej kwoty :lapad: ). Darowałam sobie mniej ważne rzeczy właśnie na rzecz klekoczącego napinacza :)

 

pzdr @starte

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No przy 160km/h na godzine to o jakis litr wiecej od mojej w 100% seryjnej Hondy. W swojej hondzie jeszcze dzwiek jest w miare do zaakceptowania, w F3 gorszy ale w seryjnej F4 to juz tragedia ( cicho nawet przy duzych obrotach - jak maszyna do szycia :biggrin:) Mimo ze jestem przeciwnikiem akcesoryjnych wydechow to akurat w F4 szybko bym zmienil na jakis bardziej groznnie brzmiacy komin, bo ten seryjny to parodia rodem z klasy 50ccm :P

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...