Astarte Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Witam,obecnie śmigam CBR-ką 600, ale jak dobre wiatry zawieją na wyspach - to po wakacjach będę miała ok. 18 kzł na nowe moto :buttrock: Ale pojawia się problem co kupić. Zawsze marzyła mi się CBR-ka 929rr lub 954rr (na tą pewnie nie będzie mnie stać), jednak ktoś zasugerował, że jeżeli dołożę do niej stelaż tylni i będę śmigać na dłuższe wypady z kuferkiem to motocykl będzie się prowadził tragicznie (sporo jeżdżę i kufer jest dla mnie sporym ułatwieniem jeżeli chodzi o pakowanie). Mam też kilka innych pomysłów: Fazer1000, Kawasaki Zx9r. Problem tkwi w tym, że nie jestem wysoką osobą i z motocyklami pokroju XX-a czy Zx12r pewnie przy prostych manewrach parkingowych bym sobie nie poradziła :biggrin: Najlepszy byłby motocykl sportowy, sportowo-turystyczny, który waży na sucho ok. 200 kg. Może macie jakieś inne pomysły... jakieś dobre rady i spostrzeżenia na temat tych motocykli :icon_twisted: pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Izzy-MM Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 No jeżeli kufry, pakunki itd. (a pewnie jest ich sporo, jak to u kobiet :)) to ja bym szukał czegoś zdecydowanie bardziej turystycznego. Najgorsze jest to, że z turystycznym enduro pewnie pewnie będziesz miała problemy... Nie wiem ile taka zabawka kosztuje, ale może VFR 800 ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skubin Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 A moze Thunderace :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 VTR lub SV , lekkie to i straszliwie frajde dające ... Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
milosz-RR Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Sprzedaj swoja cebre za wieksza kase wez nadgzoniny w UK i kupuj 954 :bigrazz: Pozdr Cytuj SUPPORT 18 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) Myślałam na VFR-ką, nad Thunderac'em także... jednak one są za ciężkie dla mnie. Motocykl, który na sucho waży ok. 240 kg jest dla mnie wątłej kobitki :clap: nieco za duży.Turystczne enduro też odpada... nie dość, że są to za wysokie sprzęty to tysiaki mają tyle koni co moja cebra, więc zmiana jest bezsensowna. A mi chodzi, żeby moto mogło śmignąć po autostradzie 240 km/h i żeby nie paliło przy tym 15l/100 km :flesje: A co się tyczy typów RudegoXJ:Vtr-ka z wyglądu zajebiście mi się podoba, ale pali jak smok - potwierdził to nawet mój mechanik, który sprzedał go właśnie z tego powodu.Natomiast SV-ka to też jest jakaś opcja (klimaty podobne do dużego Fazera) - jednak z drugiej strony to Suzuki i regulacje jeżeli się nie mylę to co 6000 km trzeba robić, więc odpada. Jeździł ktoś kiedyś, albo zna kogoś kto ma kufer w CBR-ce 929 lub 954? Taka informacja by mi się najbardziej przydała. Na bikepics widziałam zx9r z kufrem, więc może to jest jakaś opcja :wink: pzdr @starte Edytowane 7 Maja 2007 przez Astarte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
streetstorm Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 954 i kropka :flesje: juz nie pamietasz jaka czapke kupilas w Dubrowniku?? honda to honda :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 954 i kropka :wink: juz nie pamietasz jaka czapke kupilas w Dubrowniku?? honda to honda :clap:Też prawda... czapeczka prawdę ci powie (pamiątka z Dubrownika musi być)... na dodatek czerwona - to taka jaki chce mieć kolor motocykla :flesje: pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Myślałam na VFR-ką, nad Thunderac'em także... jednak one są za ciężkie dla mnie. Motocykl, który na sucho waży ok. 240 kg jest dla mnie wątłej kobitki :clap: nieco za duży.Turystczne enduro też odpada... nie dość, że są to za wysokie sprzęty to tysiaki mają tyle koni co moja cebra, więc zmiana jest bezsensowna. A mi chodzi, żeby moto mogło śmignąć po autostradzie 240 km/h i żeby nie paliło przy tym 15l/100 km :wink: A co się tyczy typów RudegoXJ:Vtr-ka z wyglądu zajebiście mi się podoba, ale pali jak smok - potwierdził to nawet mój mechanik, który sprzedał go właśnie z tego powodu.Natomiast SV-ka to też jest jakaś opcja (klimaty podobne do dużego Fazera) - jednak z drugiej strony to Suzuki i regulacje jeżeli się nie mylę to co 6000 km trzeba robić, więc odpada. Jeździł ktoś kiedyś, albo zna kogoś kto ma kufer w CBR-ce 929 lub 954? Taka informacja by mi się najbardziej przydała. Na bikepics widziałam zx9r z kufrem, więc może to jest jakaś opcja ;) pzdr @starte Siemka ! Ciezko bedzie znalezc moto do wagi 200 kg suchej ! Raczej tylko supersporty, sportowa turystyka jest niestety ciezka. Co do spalania to kazdy jeden jak odkrecisz bedzie lykal, niestety silniki nie chodza na wode i miloscia tez nie zyja. Przekalkuluj sobie normalne spalanie przy danych obrotach i przy wiekszych proporcjonalnie. Jak chcesz szybko jezdzic to i paliwa nie mozesz zalowac, cudow nie ma. :flesje: :clap: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
biker11 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 a ja polecam fazera 1000 z opinii moich znajomych posiadających takie moto wynika że jest to super sprzęt i na trasy kpl. kufrów i przejażdzki z cbr i yzf,pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adbin Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Moze i ja dziwny jestem. Ale Babeczki na motocyklach robią na mnie wrażenie.A zwłaszcza na tysiacu :icon_mrgreen: RESPEKT :icon_mrgreen: Astarte tylko sie nie obrażaj to miał być komplement. :D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kulka Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Natomiast SV-ka to też jest jakaś opcja (klimaty podobne do dużego Fazera) - jednak z drugiej strony to Suzuki i regulacje jeżeli się nie mylę to co 6000 km trzeba robić, więc odpada. poslugujesz sier stereotypami -kolezanko :icon_mrgreen: jakie reegulacje :icon_mrgreen: w mojej suzi co 6tys trza tylko olej zmieniac. co 12tys -sprawdzanie i ew.regulacja zaworow [srubami] ktora samam mozesz sobie spokojnie zrobic .co 18tys. wymiana filtra powietrza. hydraulika sprzegla i hamulcow -co 2 lata. moja inazuma wazy 230 kg. i duzo osob przymierzalo sie do niej. kilka dziewczyn rowniez i wszyscy stwierdzili ze jest niesamowicie poreczna . moge tylko powtorzyc ze prowadzi sie jak 600 z racji swoich niewielkich gabarytow i waga jej w niczym nie przeszkadza a to ze jest to suzuki to tylko wielki + :D silnik z gsxr1100 uchodzi za niedozajechania i jest naprawde taki jaki chcemy zeby byl -jesli traktowac go spokojnie -tak bedzie sie zachowywal .jesli ostro to zaden tysiac pokroju R1 do 200km/h ci nie odejdzie . predkosc z jaka spokojnie mozna podrozowac oscyluje w moim przypadku w gr. 150km/h .spalanie to sr.6l/100km. na ostatnim bajzlu ogladaly go dwie mile panie i byly bardzo podekscytowane widokiem sprzetana zywo i mogac go porownac np. z xjr1200/1300 -inka jest wyraznie mniejsza . takze wywody na temat szybko zuzywajacych sie zebatek,lancucha, tarcz sprzegla i opon mozesz wlozyc miedzy bajki . nie chce mi sie pisac juz tu na lamach 4um ,ale jesli mbedziesz miala jakies pytania to zapraszam na GG [6462435] pozdrawiam Cytuj dr750big ,hd evo 1340 ratrost ,gsxr 1100 91' , ram hemi 5.7http://www.bikepics.com/members/kulka/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
KLAUDIUSZ Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Proponuje Bandyte :icon_mrgreen: Super sie prowadzi, przelotowe powyżej 200 km/h tyż bez problemu a i kuferka nie zgubisz :icon_mrgreen: Oczywiście mówie o olejaku 1200 :D Niestety jak coś do szybkiej turystyki i normalnego użytkowania po Polsce to z tymi max 200 kg będzie ciężko hmmm.......................... Cytuj MOTOLOOK-WYPRZEDAŻ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Astarte Opublikowano 7 Maja 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Co do spalania to kazdy jeden jak odkrecisz bedzie lykal, niestety silniki nie chodza na wode i miloscia tez nie zyja. Przekalkuluj sobie normalne spalanie przy danych obrotach i przy wiekszych proporcjonalnie. Jak chcesz szybko jezdzic to i paliwa nie mozesz zalowac, cudow nie ma.Mi F2-ka (z kufrem) przy jeździe na autostradzie koło 200 km/h przez odcinek od tankowania do tankowania spaliła 9l/100 km, więc nie jest najgorzej z tymi prędkościami. Jeżeli 600-tka spaliła tyle, a kręciła się koło 12 000 obrotów to tysiak przy tej samej prędkości będzie miał mniejsze obroty, czyli tym samym mniejsze spalanie. Chyba, że coś namieszałam :icon_twisted: poslugujesz sier stereotypami -kolezanko Możliwe... miałam GS-a i tam strasznie mnie wkurzały regulacje co 6 kkm, ale rzeczywiście GS to wyznacznik każdego motocykla marki Suzuki :icon_razz: Twoja Suzi ładna... ale to nie moje klimaty... ja bez chociażby mini-owiewki (jak w fazerze czy sv-ce) z przodu nie wyobrażam sobie dłuższej jazdy na autostradzie :icon_mrgreen: A ideał to właśnie obudowany motocykl :crossy: Proponuje Bandyte :icon_mrgreen: Super sie prowadzi, przelotowe powyżej 200 km/h tyż bez problemu a i kuferka nie zgubisz :D Oczywiście mówie o olejaku 1200 :banghead: Niestety jak coś do szybkiej turystyki i normalnego użytkowania po Polsce to z tymi max 200 kg będzie ciężko hmmm..........................Bandyta za duży... poza tym ma mniej więcej tyle samo koni co Cebra... momentem jedynie Honda mu nie dorównuje :icon_mrgreen: pzdr @starte Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Sylwia* Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Astarte - jeżdże 954 mojego męża i wiesz co? nie zamieniłabym jej za nic na nic! Jest piękna, bardzo zgrabna i dużo potrafi :) Też do wysokich nie należe (164cm) i k*****a mnie strzela jak przy opieram się na palcach a nie na całych stopach, podczas zatrzymywania. Przy przeparkowywaniach zazwyczaj posiłkuję się pomocą moich kolegów-motonitów albo mężem. Ale powtórzę raz jeszcze - CBR 954 jest naprawdę grzechu warta. A inne tysiące... szczerze mówiąc, przymierzałam się do kilku na motoexpo i wiesz co, żadna tak mi nie pasowała jak moja hondzinka. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.