Stifler Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Co to może być, że jak puszcze kierownice to czasem wpada w wibracje, pomimo tego, ze mam amorek skretu?? Dzieje się to tylko jak moto schodzi z obrotów na biegu.. Jak jade na luzie to jest ok.. Kilka razy puszczałem kierownice i zaczela wibrować, lekko ją przytrzymalem i po puszczeniu bylo ok.. Zastanawiam się co mam do wymiany bo wcześniej tego nie zauważyłem a nie mialem w miedzyczasie zadnej gleby.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Moim skromnym zdaniem może być wiele przyczyn. Najprawdopodobniej do wymiany masz przedią oponę. Zobacz jej stan zużycia, czy nie jest poząbkowana, czy koło jest dobrze wyważone. Mogże być też luz w łożyskach główki ramy, zły stan oleju w przednim zawieszeniu, lub krzywe lagi lub rama ( tego nie życzę ). Zacznij od opony. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Poząbkowana? to znaczy taka nierówna po obwodzie? ??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Poząbkowana? to znaczy taka nierówna po obwodzie? ??? Coś koło tego :) . Bieżnik opony jest nierównomiernie wytarty, nie jest gładki, opona ma takie górki, dołki. Przyczyną może być zły lub nierówny poziom oleju w lagach. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Mi sie takie gówno w tym roku zrobiło? Lagi nie leją? I co teraz? :) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Olej w lagach może być już zużyty i pora na wymianę. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 (edytowane) moze tez być krzywa felga tzn ciut podbita i tez tak bedzie, ale jakbym miał sprawdzac wg kolejnosci to :1 opona (zeschodkowana)2 wywarzona felga3 łozyska4.olej5.lagi ( dlateog ostatnie bo kolega pisze ze nie miał przygód) pzdr Edytowane 7 Maja 2007 przez MYCIOR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 czytałem troche w necie o ząbkowaniui znalazłem że zależeć to może jeszcze od: -cisnienia w oponie-wywazeniu opony-stanu nawierzchni po jakich sie jeździ-niektóre opony poprostu ząbkują-nowoczesne zawieszenia bardziej wpływaja na ząbkowanieitd... ??? Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MYCIOR Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 nom cisnienie to juz całkiem podstawowa sprawa, ale jednak zapomniałem o niej napisać. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Dariusz L Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Konstrukcja wewnętrzna opony ma wpływ na tłumienie drgań . TL obuty był fabrycznie chyba w ME Z-4 które mają dobre tłumienie . Ja sobie chwaliłem Metzelera M-1 z wcześniejszych roczników . Ale na tych nowszych kilka razy zatelepało mi kierownicą . No chyba że to wina pogarszającej się z roku na rok nawierzchni lub zmiany stylu jazdy . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jacek1 Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 Ja się jeszcze podczepię. Czy tylna guma może mieć wpływ na shinmmi ( czy jak to tam się poisze). Ostatnio wymieniłem tylną gumę i dostałem strasznej telepawki na prostej drodze przy ok 150 ( był garb ). Na starej oponie takich przygód nie miałem, a może to tylko przypadek. Pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pit Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Do niedawna myslalem ze shimme to tylko sporty lapia. Ostatnio przejechalem sie znajomego drag starem i dupa to samo albo i gorzej bo przy mniejszej predkosci. Dodam ze droga w mojej okolicy to niezla ch@jnia. Ciezarowki z drzewem i kamieniem smigaja. Garby poprzeczne i dziury. :) Cytuj Moto Psycho Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
danmacz Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 1- łożysko główki ramy2- opona do d...3- lekki dzwon Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MaTesX Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Ja mam to samo w Tdrze... teraz juz trochę lepiej, ale na początku zaraz po zakupie jak smigalem i skladalem sie w zakrety to normalnie mialem strach w oczach .. dopiero jak sprawdziłem ile ciśnienia znajduje się w oponach to normalnie banan na twarzy mi sie pokazal;) zamiast 2.2 mialem 0.2^^wiedziałem że coś tu nie tak;)Teraz jeszcze musze wywarzyć koło i zmienić olej w lagach i wszystko powinno być si:) pzdr. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 9 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Maja 2007 Najczestsza przyczyna jest opona.Zalozenie nowki ze sklepu ( nie lezakowanej, uzywanej, torowej ) zwykle zalatwia sprawe, chociaz sa wyjatki - niektore opony polaczone ze sportowa geometria przodu maja sklonnosc do shimmy. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.