Skocz do zawartości

Opony Mitasa


Rekomendowane odpowiedzi

  • 1 miesiąc temu...

Witam

 

W najblizszym czasie czeka mnie zmiana tylniej opony w mojej ttr600

(opona ma bieżnik jeszcze "w miare" ,ale głownie chce zmienić z powodu takiego ze moto jest "zamulone" )obecnie mam opone 130/80 http://w3.bikepics.com/pics/2008/01/15/bik...149010-full.jpg i jestem niezadowolony -motor ma za małego "kopa" :(dlatego rozmyslam nad oponą 120/80 lub 120 /90 ...Doradzcie czy dobrze kombinuje i czy taka zmiana wyjdzie motorkowi na"zdrowie" i czy osiągne zamierzony efekt :lalag: Potrzebuje niezadrogą opone na miekki teren,boto/ troche kamienisty bo często śmigam na kamieniołomach :crossy: Myślałem o mitasie c-12 -chyba że polecice cos innego ...

Pozdrawiam

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

...Myślałem o mitasie c-12 -chyba że polecice cos innego ...

Pozdrawiam

 

 

Zajrzyj sobie do sklepu befast.pl i zerknij na oponki Bull - założyłem takż z tyłu jakiś miesiąc temu i jestem mega zadowolony. Cena jak za Mitasa.

 

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jezeli ktos ma zaciecie sportowe lub lubi zapie*dalac, to niech szuka jakies markowej opony. Mitas to szmata, moze i bieznik szybko nie schodzi ale co z tego jezli nawet nowa opona nie trzyma, kostki pekaja a sama opona robi sie dziurawa jak ser Szwajcarski. Z opon jakie moge polecic to Michellin AC10 bardzo dobrze trzyma na twardym i pol twardym- teren typu ubita sucha glina i las. Kolejna fajna oponka jest Pirelli mt320 na tyl na przod tez jest fajne, super trzyma od pol twardego do miekkiego- teren typu las, piaskarnia, i sucha glina. Mysle ze taka opona byla by najlepsza, kostki sie nie urywaja a opona nie peka ale za to sie troche szybciej sciera. No i kolejna opona jest Schinko nie jestem pewien czy tak sie to pisze. JEst to produkcja Chinska (hahaha) modelu tez nie pamietam ale jest typowo na piach i bloto. MIalem przyjemnosc latac na niej na trenningach na zawodach u Myszona. Trzymala bardzo dobrze, nie zdazylem ustawic udopiedniego cisnienia w oponie gdyz mialem wywrotke i do tej pory nie wsiadalem na motor. Na ten sezon zakladam AC10 a na piaszczyste tory zostawiam chinczyka. Moje 5groszy PZDR

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Duża roznica cenowa jest pomiędzy mitasem a michelin ,dunlop?

No i czy moglibyście sie wypowiedzieć odnośnie tych rozmiarów- obecnie mam 130 /80 lub 90 chce zeby moto bylo bardziej zrywne ...czy jeśli wsadze teraz 120 /80 bedzie lepiej?Pozdrawiam

Edytowane przez mackon4089
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 6 miesięcy temu...

wlasnie mi sie rozpada oponka Haidenau , kostki wyrywaja sie ze plutno w oponie widac. Zastanawiam sie nad C-16 - 110 i Michasiem AC-10 - 120 . Shitas powinien kosztowac ok 180 zl , michas 230 - od kad mam xr ke lubie troszke odkrecic , latam glownie po lasach i polach , czasem kamienista szutrowka.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki no wlasnie mam te MEFO mfc11 nie haidenau , dalem sie nabrac na opony "testowe" jakich na allegro sporo , tymczasem to nie testowe a odrzuty z produkcji.

KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41

 

http://www.bikepics.com/members/rysiek24/

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

sorki no wlasnie mam te MEFO mfc11 nie haidenau , dalem sie nabrac na opony "testowe" jakich na allegro sporo , tymczasem to nie testowe a odrzuty z produkcji.

 

 

Nie polecam Michellina AC10, nawet takie firmy jak michellin maja padaki w swojej ofercie. Przod tragedia po tym jak tylko nakrecilem z 500km przestal trzymac niekontrolowane uslizgi przedniego kola i w ogole tragedia, tyl tak samo fajny byl przez 300km potem jak sie lekko zaokraglil to padaka !!! kladziesz sie w zakrecie trzyma trzyma i w pewnym momencie boom :-) i lezysz !!!

 

Ja, za kazdym razem zakladam inny secik opon, chcesz potestowac co sie nadaje a co jest do bani. Przy czym zajezdzam tyl srednio w 1000~1200km przod wymienia tak po 2000km.

 

Na przod polecam Kende Washougal K775F Sticky rewelacja na twardym i miekkim podlozu dla mnie ta opona jest najlepsza nawet Dunlop'y FIM'owskie D773F nie trzymaly tak jak ta. Ja duzo jezdze po kamienistym terenie wiec wziolem wysoka oponke 90/100-21 fajnie bo nie dobija tak mocno do felgi jak wczesniej.

 

A tyl mam teraz K774 Budds Creek niezle trzyma na tawrdym podlozu, ale piasek i blotko kiepscizna :-(

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

zamowilem C16 , jezdzilem na C02 w KLR ce i bylem zadowolony

Ja od pewnego czasu mam C-16. Polecam tą oponke. Latam 50asfalt/50teren. Można powiedziec że opona uniwersalna. Spisuje się zarówno w błocie jak i na piasku(ale nie tak dobrze jak opony do tego stworzone). Jeśli tą oponke zjade, to też założe C-16.

C-02 ma grube kostki, im bardziej ją wytrzesz, tym przerwy między kostkami są mniejsze. Po połowie zużycia ta oponka potrafi się nieźle zalepić w glinie/błocie.

www.odszkodowania-wlodarczyk.pl

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...