DEALER Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 (edytowane) Czyli reasumując, zanim wsiąde na moto, powinienem sprawdzić temperaturę otoczenia, czy pada a potem ciśnienie. Najlepiej zamontuje sobie stację pogodową na kierownicy :biggrin: buhahahah....od razu ze skrajności w skrajność......nie, jeśli zostaniesz przy oryginalnym ciśnieniu, to tylko i wyłącznie Twój wybór i Twoja sprawa. Rozwinąłem tylko KS-Riderowi myśl,dlaczego przewidując ostrą jazdę obniżam nieco ciśnienie. Edytowane 12 Stycznia 2009 przez DEALER Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
gumbej Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 Won ze spamem! Tomek ale przyznać musisz ze ciśnienie w oponach a przeciwskręt to juz na temat jest :icon_mrgreen: ja... jak mam mało wiatru.... z przodu zwłaszcza.... to mnie nosi....niestety mus dofufać :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 12 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 12 Stycznia 2009 buhahahah....od razu ze skrajności w skrajność......nie, jeśli zostaniesz przy oryginalnym ciśnieniu, to tylko i wyłącznie Twój wybór i Twoja sprawa. Rozwinąłem tylko KS-Riderowi myśl,dlaczego przewidując ostrą jazdę obniżam nieco ciśnienie. Mnie pod tym wzgledem akuratnie nie musisz uswiadamiac. pytanie jak czesto ( srednio ) sprawdzamy cisnienie w oponach. W " K " mam gaz ktory nie tak szybko " schodzi " jak powietrze a nie na kazdej stacji jestem w stanie go uzupelnic. Dlatego wiec moze nie popadajmy w skrajnosci, kontrolujmy czesciej. Przy zabawie n atorze inna bajka i inna skrajnosc. :crossy: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 (...) W " K " mam gaz ktory nie tak szybko " schodzi " jak powietrze a nie na kazdej stacji jestem w stanie go uzupelnic. (...) Pompujesz kola azotem? Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UFI Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Pompujesz kola azotem? Nie, dwupierdzianem grochu ;-) Azotem pompuje każdy, kto pompuje powietrzem. Przynajmniej w 80% ;-) -UFI- Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Tomek Kulik Opublikowano 19 Stycznia 2009 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Nie, dwupierdzianem grochu ;-) Azotem pompuje każdy, kto pompuje powietrzem. Przynajmniej w 80% ;-) -UFI- Wiem ile jest azotu w powietrzu. Miałem na myśli pompowanie kół czystym azotem z butli, po 5 zeta za koło - jest taka oferta w zakładach wulkanizacyjnych. Ja nie korzystam. Cytuj kulikowisko.pl www.facebook.com/KULIKOWISKOUwaga!!! Nowa lokalizacja kursów prawa jazdy: teoria: Mokotów-Służewpraktyka: Ursus Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
acid_toxin Opublikowano 19 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 19 Stycznia 2009 Może to będzie mały offtop ale też o skręcaniu, a raczej o zakrętach: Linia apeksu :) Ogólnie gość robi niezłe filmy. Może trochę różnią się od teorii przedstawianej u nas (np. film Breaking - hamowanie awaryjne - trzyma noge na hamulcu do konca, nie bojac sie, ze ktos walnie mu w tyłek) O ile pamiętam Tomek uczy być przygotowanym na zapiecie jedynki po hamowaniu...ale może źle pamiętam :bigrazz: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Corben Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Wiem ile jest azotu w powietrzu. Miałem na myśli pompowanie kół czystym azotem z butli, po 5 zeta za koło - jest taka oferta w zakładach wulkanizacyjnych. Ja nie korzystam. No z tym czystym azotem to niezly bajer jest. Znaczy być może pompowany jest czysty azot (nie wiem nie sprawdzałem) ale przeciez w pompowanej oponie próżni nie ma wieć zakładam, że jest tzw. ciśnenie normalne więc około 1 atmosfery czyli prawie 1 bar. Dopompowujemy azotem do 2,5 bar i co mamy ? Jeżli dobrze policzyłem to około 91% azotu w takiej oponie. Zwykłym powietrzem to około 80%... Czy te 11% coś daje ? Odpowiedzcie sobie sami :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
UFI Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 Pięć zeta piechotą nie chodzi ;) Ale to chyba nie na temat... Ups! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEALER Opublikowano 22 Stycznia 2009 Udostępnij Opublikowano 22 Stycznia 2009 No z tym czystym azotem to niezly bajer jest. Znaczy być może pompowany jest czysty azot (nie wiem nie sprawdzałem) ale przeciez w pompowanej oponie próżni nie ma wieć zakładam, że jest tzw. ciśnenie normalne więc około 1 atmosfery czyli prawie 1 bar. Dopompowujemy azotem do 2,5 bar i co mamy ? Jeżli dobrze policzyłem to około 91% azotu w takiej oponie. Zwykłym powietrzem to około 80%... Czy te 11% coś daje ? Odpowiedzcie sobie sami :) Dokładnie!!!!! Dlatego nabijanie opon azotem miałoby sens tylko i wyłącznie, gdyby przed pompowaniem było odsysane z niej powietrze.... Cytuj 93! Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marcino Opublikowano 17 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 17 Lipca 2009 Wracając do tematu, Tomek może warto by wspomnieć, obok pchania kierownicy, nacisk wywierany na podnóżki. Motocykl składa się jeszcze piękniej. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 to jak temat jest przy skrecaniu to ja sie podlacze do pytania.... niewiele kilometrow mam nawiniete i moze dlatego mi to nie wychodzi a moze poprosty nie wiem jak to zrobic... a mianowicie powolny zakret o 180 stopni.... opisze to na przykladzie ktory juz mi sie zdarzyl pare razy ... jade motocyklem skrajny prawy pas skret w prawo trzmam sie w miare blisko srodka pasa, skrecam w prawo i dupa motocykl zawsze mi wyjedzie na przeciwlegly pas... dodam do tego ze predkosc nie przekracza 15 kilo w tym zakrecie.. bieg pierwszy .... i z regoly jak jade tym zakretem to juz bez gazu i motocyklem mi szarpie, skad to szarpanie to mowiono mi ze taka harakterystyka silnika i juz (sv 650 s) jesli ktos jest w stanie przynajmnie okreslic jak powininem ten zakret pokonac badz co robie zle, poprosze o odpowiedz... mysle ze temat wybralem dobry do tego pytania.... Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pork Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Dupa wyjedzie, a przód nie? Czyli nieświadomie driftujesz ? ; ) A poważnie - Dodaj trochę do pieca (żeby się moto nie krztusiło) i pewniej się zabierz za ten winkiel - bo nie wiem czy dobrze rozumiem, ale jeśli Cię wynosi przy takich prędkościach, to chyba się boisz skręcać. Poćwicz sobie ciasne kółka na jakimś placu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Notturno SV Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 boje sie tego ze moto glebnie :( zreszta to prawa strona a w tym roku juz prawa reke na moto zlamalem moze to byc tez cos w glowce .... bylem na placyku i ciasne kolka zdecydowanie pewniej robie w lewo niz w prawo :) Cytuj Romet Z 125 ----> Suzuki SV 650 S K1 -----> Honda VTR 1000 F 97 :Dhttps://www.facebook.com/WozniakLukaszFotonotek Fotografia Motoryzacyjna i nie tylko :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
shipp Opublikowano 18 Lipca 2009 Udostępnij Opublikowano 18 Lipca 2009 Do przeciwskrętu potrzebna jest odpowiednia prędkośc i obroty silnika. Jeśli winkiel jest ostry, należy zredukowac bieg i wytracic prędkośc przed zakrętem na tyle, aby już w samym winklu móc odkręcic manetkę i jeśli nie przyśpieszac to przynajmniej nie wytracac prędkości bo w przeciwnym wypadku motocykl będzie prostował się i próbował wyjechac na przeciwny pas /lub pobocze, jeśli zakręt jest w lewo/. Wtedy trzeba korygowac kierunek jazdy kręceniem kierą lub manewrowac pochyleniem motocykla, ale już bez przeciwskrętu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.