Skocz do zawartości

Dlaczego się zaświeciła??


Rekomendowane odpowiedzi

A to zwracam honor :) :) :) Tak jak koledzy wcześniej napisali, niski poziom oleju

 

Spoko!! :banghead:

 

A skoro wg większości problem tkwi tyko w uzupełnieniu oleju to to będzie pierwsza rzecz jaką zrobię jak wrócę na święta do domu!!

 

Pozdro All :P

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 4 miesiące temu...

Witam

Odswierze troszke temat bo dzis pojawilmi sie dokladnie identyczny problem. Oleju pol stanu a w czasie ostrzejszej jazdy tak powyzej 150 zapala sie kontrolka. Jak zgasze moto i zapale to gasnie po czym od nowa sie zapala. Natomiast jadac wolniej tj tak okolo 120 - 130 jest wszystko ok.

Jesli PANAS to czyta to moze napisze czy mu dolewka pomogla i czy to normalne ze przy polowie stanu sie zapala. Jakby bylo blisko do min to rozumiem ale w polowie??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

Odswierze troszke temat bo dzis pojawilmi sie dokladnie identyczny problem. Oleju pol stanu a w czasie ostrzejszej jazdy tak powyzej 150 zapala sie kontrolka. Jak zgasze moto i zapale to gasnie po czym od nowa sie zapala. Natomiast jadac wolniej tj tak okolo 120 - 130 jest wszystko ok.

Jesli PANAS to czyta to moze napisze czy mu dolewka pomogla i czy to normalne ze przy polowie stanu sie zapala. Jakby bylo blisko do min to rozumiem ale w polowie??

A nie prosciej dolac setke oleju i sprawdzic samemu?

Why... So... Serious

 

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kontrolka poziomu oleju w silnikach Yamaha informuje tylko o niskim stanie oleju.

Kierowca powinien często kontrolować poziom oleju i zadbać aby zalewać silnik odpowiednim olejem zgodnie z zaleceniem producenta a nie wujka Franka. Większość silników tej firmy potrzebuje oleju 20W40 i do tego musi to być olej motocyklowy.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolalem oleju i faktycznie pomoglo. Ale i tak wydaje mi sie to co najmniej dziwne.

Czy w R6 kontrolka oleju tez informuje wylacznie o jego niskim pozionie i jezeli mam pol stanu to moge smialo jezdzic?? zaznaczam ze zaswiecala sie nie przy przyspieszaniu tylko przy duzej predkosci powyzej 140km/h po zwolnieniu gasla. Olej zalany mam zgodnie z serwisowka i chyba jeden z najlepszych bo MOTUL 300V 10W40 syntetyk.

Jesli mecze tymi pytaniami to sory ale chcialbym sie upewnic ze wszystko jest wporzadku.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dolalem oleju i faktycznie pomoglo. Ale i tak wydaje mi sie to co najmniej dziwne.

Czy w R6 kontrolka oleju tez informuje wylacznie o jego niskim pozionie i jezeli mam pol stanu to moge smialo jezdzic?? zaznaczam ze zaswiecala sie nie przy przyspieszaniu tylko przy duzej predkosci powyzej 140km/h po zwolnieniu gasla. Olej zalany mam zgodnie z serwisowka i chyba jeden z najlepszych bo MOTUL 300V 10W40 syntetyk.

Jesli mecze tymi pytaniami to sory ale chcialbym sie upewnic ze wszystko jest wporzadku.

Sprawdź dokładnie czy serwisówka zaleca stosowanie oleju 10W40.

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Sprawdź dokładnie czy serwisówka zaleca stosowanie oleju 10W40.

 

 

Jak kupowale olej to sprawdzalem ale zerknalem jeszcze raz i serwisowka mowi ze w temteraturze od -10 do 40 stopni powinien byc 10W30 a od 5 do 50 stopni 20W40. Czytalem rownierz po forach i tak wywnioskowalem ze taki bedzie najlepszy. Mylilem sie?? 20W40 bylby lepszym wyborem??

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak kupowale olej to sprawdzalem ale zerknalem jeszcze raz i serwisowka mowi ze w temteraturze od -10 do 40 stopni powinien byc 10W30 a od 5 do 50 stopni 20W40. Czytalem rownierz po forach i tak wywnioskowalem ze taki bedzie najlepszy. Mylilem sie?? 20W40 bylby lepszym wyborem??

20W40 i napewno nic nie pisze w serwisówce o stosowaniu oleju syntetycznego. A może się mylę?

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Byc moze sie nie mylisz ale o minerale tez chyba nie pisza a jak kupowalem to pytalem w serwisie bo myslalem nad polsyntetykiem i mi powiedzieli ze jesli mnie stac to syntetyk bedzie najlepszy. sam juz nie wiem komu wierzyc ale na zdrowy rozsadek skoro syntetyk jest drozszy to i lepszy no i moto tez nie jest jakies stare i zjezdzone zeby musialo miec gesty mineral.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wcale nie pisałem o mineralnym , wiele rafinerii produkuje gęste półsyntetyki.

Czytaj serwisówkę a nie słuchaj specjalistów z serwisu bo jak pracowałem w serwisie to sprzedawca miał dużą prowizję z syntetycznego Motula a reszta była BEEE

Człowiek mądrzeje z wiekiem i zwykle jest to wieko od trumny

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

pewnie masz racje poczytam serwisowke dokladniej ale ten sprzedawca nie polecal mi motula tylko inny syntetyk a motula kupilem w calkiem innym sklepie. W kazdym razie dzieki za odpowiedz. Poprostu teraz bede utrzymywal poziom oleju od polowy do max stanu i tyle a jak trzeba bedzie zmienic olej to poszukam innego i zobaczymy

Dzieki i pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...