Skiba_gpz Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 witam zabieram sie do wymontowania gaznikow, przegladajac serwisowke zauwazylem ze do gaznikow, wchodza dwa przewdy od uklady chlodzenia, czy jest to jakis element podgrzewajacy gazniki?i czy jest konieczne spuszczanie plynu wtedy ?jak ktos rozbieral taki moto? moze macie jakies pomocne wskazowki?dzieki pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 Ja w kawie zx6r jak sciagalem gazniki to w wezyki wsadzilem srubki zeby nie kapalo potem odpowietrzylem i bylo gicio nie ma potrzeby spuszczac plynuPozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 26 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 hej a jak go odpowietrzyc pozniej, czy podczas pracy silnika uklad sam nie zrtobi, tzn nie pociagnie plyny ze zbiorniczka wyrownowazajacego? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
GHOSTRIDER11 Opublikowano 27 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Marca 2007 jeden z tych wezykow to dolot plynu do gaznikow sciagnij ten po drugiej stronie odpal moto i poczekaj az pojawi sie plyn<--to chyba najprostszy sposob Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 28 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 odpada taka opcja ze wzgledu na ciasnote, i umiejscowienie airboxu, Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 28 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 28 Marca 2007 (edytowane) Thunderace nie ma połączonych gażników z systemem chłodzenia, ma je za to thundecat - pomyliłeś srwisówki Edytowane 28 Marca 2007 przez M a D a F a K a Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adbin Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 MaDaFaKa nie masz racji Thunderace też ma podłaczone gaźniki pod układ chłodzenia!!A przynajmniej u mnie tak jest a nie sądze żebym miał jakąś wyjątkową konstrukcję. Wyjmowałem gażniki u siebie do oddławiania.Przy okazji wymieniałem płych chłodniczy w całym układzie. Zalałem płynem, spuściłem powietrze z odpowietrzników. Odpaliłem moto i wszystko cyka jak należy. I tyle mam w tej kwestii doświadczenia Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 31 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 hej dzieki za info Adbin, i z ciekawosci zapytanie mam na czym byl dlawiony twoj ace,jak wyciagales gazniki to pewnie tam gdzies siedzialo?i drugie gdzie sa odpowietrzniki o ktorych pisales?w serwisowce przy opisie spuszczania plynu pokazuja dwie srubki na cylindrach do odkrecenia,czy to to?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 Witajcie!Podczepię się pod temat z pytaniem:Po co podłancza się gaźniki pod układ chłodzenia?Jakie daje to korzyści?PZDR Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
maciejkruk13 Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 witam, u mnie też ciekawie jest poprowadzona rurka pod gaźnikami w której znajduje się ciecz chłodząca,coś jakby miało to za zadanie podgrzewanie paliwa w komorach pływakowych,pewnie tajemnica tkwi w zachowaniu się benzyny zimnej i podgrzanej... pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 31 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 31 Marca 2007 daje to takie korzysci, ze paliwo szybciej odparowuje ("rozklada sie") i proces jego rozpadu zostaje niejako przyspieszony zanim dojdzie do samego cylindra.Nie jest to zadna nowosc, bo cos takiego mam w 46-letnim samochodzie. Natomiast w silnikach chlodzonych powietrzem nie ma tego problemu (ze wzgledu na wyzsze temp pracy). W ruskach np mozna sie nawet spotkac z zagotowaniem paliwa w gaznikach :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adbin Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 (edytowane) ... z ciekawosci zapytanie mam na czym byl dlawiony twoj ace,jak wyciagales gazniki to pewnie tam gdzies siedzialo? ... Tu masz temat -> -> KLIK <- <-Po krótce :- Dławinki pod gaźnikami- Dławiki w kolektorze wydechowym (w zależności do ilu był zdławiony)- Przesterowany komputer- Dysze i iglice do wymiany ( w/g www.fzrfahrer.de zabieg zbędny) ... i drugie gdzie sa odpowietrzniki o ktorych pisales?w serwisowce przy opisie spuszczania plynu pokazuja dwie srubki na cylindrach do odkrecenia,czy to to?pozdro Dokładnie to jest to. :flesje: Wiecej nie znalazłem Pozdrawiam Adam B. P.S.Sorki za tak późna odpowiedź, ale jak pewnie sam wiesz Forum nie działało od paru tygodni :( Edytowane 4 Maja 2007 przez Adbin Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
JĘDRZEJ Opublikowano 5 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 5 Maja 2007 Witajcie!Podczepię się pod temat z pytaniem:Po co podłancza się gaźniki pod układ chłodzenia?Jakie daje to korzyści?PZDRGażniki są też podgrzewane między innymi dlatego ,że podczas jazdy w temp. bliskich 0 może nastąpić ich oblodzenie i wtedy dupa z jazdy.Natomiast przy bardzo wysokich temperaturach paliwo może sie zagotować w komorze pływakowej i tyż nie pojedziesz.Obieg płynu przez gażniki powoduje ich utrzymanie w stabilnej temperaturze i zero niespodzianek opisanych powyżej.Pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.