Mesjasz Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 (edytowane) Mam na oku ww. motocykl i w związku z tym mam parę pytań:- Na co zwrócić uwagę przy oglądaniu maszyny (mechanik ze mnie średni wiec prosto jeśli mógłbym prosić ;) )-Czy na dłuższą metę nie będzie dla mnie jednak za mała (mam 187 cm)-3500 (podejrzewam ze do drobnych negocjacji) za model z 89 roku z przebiegiem 60k , ponoć w "stanie bardzo dobrym" i "bez wkładu" ect. :) opłacalne?z góry dzięki za odpowiedzi Edytowane 25 Marca 2007 przez Mesjasz Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gość Lukass Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Kiedy odpalasz sprzeta, jesli słyszysz jakieś głuche odgłosy, lub są problemy z samym rozruchem, bo cos nie łapie, to sprzeglo rozrusznika do roboty. Trzeba rozkręcać cay silnik. Ten stan i przebieg... raczej bym w to niewieżył. Wszystko z wierzchu jest niby ok, a jak zaczniesz jeździć to wtedy może zacząć sie spypać, chyba że jest to pewny sprzedawca. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Meniu Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 CześćTo sprzegielko rozrusznika to jedna z wiekszych wad tego sprzeta ( chociaz dowiedzialem sie o tym dopiero jak go kupilem :) , ale na szczescie narazie nic sie nie dzieje moze bylo juz wymieniane)Jak kupowalem CB to bylem dosyć ciemny w tych sprawach, ale jak teraz bym kupowal to zwrocil bym uwage na:- to sprzegielko czy sie nie tlucze, czy nie ma problemu z odpaleniem ( mozna spytac sprzedajacego czy bylo wymieniane czy mial jakies problemy z odpalaniem, chociaz watpie ze powie ci prawde)- koniecznie sprawdz czy nie dymi na wyzszych obrotach ( ja niestety tego nie sprawdzilem) Jak by dymil moze sie to wiazac z wymiana tlokow, pierscieni i szlifem cylindrowa to juz spory wydatek.Ja mam 50 tys. przebiegu i pali mi ok. litra oleju na 1000km - sprawdz sobie simmering przy zebatce zdawczej ( mi i takiej innej osobie sie spod niego lało)ale to juz groszowe sprawy- warto sprawdzic wczesniej na necie jak rozpoznac wersje moto (chodzi mi o wersje 27KM i 44KM ) pamietam tylko tyle ze sprawdza sie numery silnika- reszta to raczej standard: napęd, hamulce, przednie zawieszenie ( czy uszczelniacze nie puszczaja oleju) - sprawdz czy moto nie bylo przed chwila jezdzone ( pomacaj cylindry)- spytaj sie goscia jakim olejem zalewa moto ( zebys pozniej wiedzial na jaki zmienic) Narazie tyle mi przyszlo do glowy Jesli uzyjesz wyszukiwarki to na pewno coś znajdziesz bo byly juz takie tematyJa z bratem mamy tego sprzeta juz prawie rok, jakbys chcial jeszcze sie cos dowiedzie to pisz smialo-moje gg:4184411-brata gg:9117778 pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flame Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Jezdze tym motorem od dwoch lat, slyszalem wlasnie o tym, ze psuje sie sprzegielko rozrusznika w tym modelu, u mnie nic takiego sie nie dzialo. Tez mam tyle wzrostu, waze 90 kg i motor jest na mnie ok. Jak na pierwszy powazny sprzet nadaje sie jak najbardziej (0-100 5.5 s, v-max okolo 175). Moj tez ma prawie 60 000 przebiegu i ani razu mnie nie zawiodl, ani razu nic sie nie zepsulo.Oleju nie bierze. Musisz obejrzec, czy ma oryginalny lakier, nie bylo w nim jakichs wlasnorecznych przerobek, jezeli stan jest b. dobry, widzisz ze motor jest zadbany, odpala bez problemu, nie dymi,jedzie prosto, nic nie stuka to uwazam ze ten motor to bardzo dobry wybor. Jezeli wlasciciel go zaniedbywal to wiadomo, moze byc to skarbonka. Po rozgrzaniu powienien na luzie miec 1200-1300 obrotow, jezeli ma wiecej, to mozna skrecic do tych 1200-1300, jezeli pracuje nierownomiernie, albo bedzie gasl, to gazniki sa do regulacji.Powinien odpalac na dotyk. Jest to naked takze, powinno byc widac, jezeli mial za soba czegos powazniejszego. No tak, bardzo ważne, są dwie wersje 27km i 44km.Wersja 44km w numerze ramy po PC17 ma chyba 2xxxxxxxxxxxx, a wersja 27km ma po PC17 3xxxxxxxxxxxxx, ale nie jestem pewien. Ja wlasnie mam wersje 27km, oddlawienie bylo dosyc kosztowne(wymiana walka rozrzadu, regulacja gaznikow(albo wymiana dysz i iglic) i wymiana przedniej zebatki, co nie jest konieczne), ale za to silnik jest w lepszym stanie, bo tak nie dostawal i u mnie przy przebiegu prawie 60 000 oleju nie bierze. W praktyce roznica jest ogromna 27km rozpedza sie do okolo 140-145, a wersja 44km spokojnie przekracza 170. Wersja 27km przyspiesza do 7500 obrotow a pozniej stoi, wersja 44km przyspiesza w calym zakresie obrotow. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Skiba_gpz Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 hej zasadniczo to czy ma 27 czy 44 km stwierdzisz, jak sie przejedziesz, jak to 27km to odpusc, chyba ze chcesz :crossy: byl on dlawiony na walkach rozrzadu, wiec przerobka na mocniejszy klopotliwa, co do rozrusznika a dokladnie sprzegielka, pokrec go troche bez zapalania silnika, tzn czerwony pstryczek na kierownicy off, nie powinno byc zadnyc odglosow, oprocz sprzegielka moze wyrobic sie zebatka laczaca rozrusznik ze sprzegielkiem, bedzie to slychac rowniez podczas zapalania, a w zasadzie odglos blokowaniamoj cb palil 4,5-6l, oleju jakies 300-400ml przy przebigu 53 tkm, na pierwsze moto sie nadaje tylko to sprzegielko..... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kurbat Opublikowano 26 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Marca 2007 tu masz 3500 za rocznik 86 więc cena za 89 wydaje się atrakcyjna... http://www.allegro.pl/item179309265_honda_cb450s.html ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RobgiE Opublikowano 4 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2007 Flame mozesz podpowiedziec jaki byl koszt oddławienia?generalnie chodzi mi tez o to czy zmienila sie V max tylko czy przyspieszenie tez sie znaczaco poprawilo? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
morador Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 tez bym sie dowiedzial cos o tym odlawianiu, a najlepiej jakies namiary na warsztat, ktory by mi to zrobil Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flame Opublikowano 7 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Maja 2007 koszt robocizny to 350 zł w warsztacie hondy w tej cenie mialem regulacje zaworow, synchronizacje, regulacje i czyszczenie gaznikow + cena walka rozrzadu. Po oddlawieniu roznica byla kolosalna: przyspieszenie 0-100 z ok 10 s zmienilo na 5,5 s a v-max z 140 na 175, zupelnie jakbym sie przesiadl na inny motor Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
scitro Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Mesjasz, odpuść sobie wersję 27 KM, to nieporozumienie.... wersja 44KM ma numer silnika zaczynający się od 2 !!!! Ja mam 185 wzrostu i i kupiłem ten moto właśnie z tego względu, że jest duży gabarytowo - wiekszy od GS-a 500. Co do jazdy to w zakretach można wyczuć, że jest troszkę wiotki - ale to przy ostrzejszej jeździe. Hamulce przeciętne, zużycie paliwa ok. 5l/100km. Aha i jeszcze jedno wersja 27KM przyspiesz do ok 100-110 km/h później do 130 to już trwa wieczność....Pozdrawiam Seb Cytuj www.ducati-klub.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
flame Opublikowano 8 Maja 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Maja 2007 Tez uwazam, ze kupowanie wersji 27 km nie ma sensu, ja zdecydowalem sie tylko dlatego, ze motor jest w naprawde swietnym stanie, cena byla nieduza i bylo blisko mnie. Naprawde roznica teraz a wczesniej jest ogromna, a co do hamulcow to uwazam ze sa dobre, zaciski nissin, 2 tarcze z przodu, chociaz moze byc roznica, bo ja mam przewody w stalowym oplocie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belor Opublikowano 17 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 17 Marca 2010 Witam, W sobotę jadę oglądnąć taką właśnie maszynę - CB 450s, rozważam ją na pierwszy motocykl. Moje pytanie do kolegów jest takie: jestem raczej drobny (165/65) czy będę w stanie opanować ten motór? Nie mam wcześniejszych doświadczeń (pomijając jakieś drobiazgi sprzed 20 lat), na kursie jeździłem na YBRce 250 i problemów z jej opanowaniem nie miałem żadnych, ale ona jest lżejsza i ma niżej siodło (770mm, w cb 795mm). Co możecie doradzić? W alternatywie rozważam GS-a, ale ta Honda bardzo mi się podoba, świetna rama. A tak już na marginesie miał ktoś styczność z tą maszyną? Jakieś wrażenia z jazdy/użytkowania? Będę wdzięczny za każdą opinię. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IruCB45 Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Witam, W sobotę jadę oglądnąć taką właśnie maszynę - CB 450s, rozważam ją na pierwszy motocykl. Moje pytanie do kolegów jest takie: jestem raczej drobny (165/65) czy będę w stanie opanować ten motór? Nie mam wcześniejszych doświadczeń (pomijając jakieś drobiazgi sprzed 20 lat), na kursie jeździłem na YBRce 250 i problemów z jej opanowaniem nie miałem żadnych, ale ona jest lżejsza i ma niżej siodło (770mm, w cb 795mm). Co możecie doradzić? W alternatywie rozważam GS-a, ale ta Honda bardzo mi się podoba, świetna rama. A tak już na marginesie miał ktoś styczność z tą maszyną? Jakieś wrażenia z jazdy/użytkowania? Będę wdzięczny za każdą opinię. Ja jeżdżę taką cebulką od dwóch lat. To dobry i prosty w obsłudze motocykl no i mało pali, łatwy do opanowania więc nie powinieneś mieć problemów. Jeżeli chodzi o wysokość to CB jest wyższa od GS-a. Wrażenia z jazdy bardzo przyjemne, jednak przy szybkim wchodzeniu w zakręty jest wiotka i niestabilna. jak dla mnie ma za słabe zawieszenie ale w końcu to nie jest motocykl sportowy. Problem stanowią części zamienne bo mało jest tych motocykli na naszym rynku. A brałeś pod uwagę honde CB1? To 400-setka ale jest, mocniejsza i znacznie nowocześniejsza od CB 450S, w końcu to następca tego modelu. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
belor Opublikowano 19 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 19 Marca 2010 Tak, myślałem o CB-1, ale problem w tym, że jest jeszcze rzadsza, na allegro dosłownie 1 sztuka. Poza tym, to już raczej moto stricte sportowe, a mnie ciągnie bardziej w stronę takiego szosowo-turystycznego. A która maszyna jest wygodniejsza w prowadzeniu GS czy CB450s? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
IruCB45 Opublikowano 20 Marca 2010 Udostępnij Opublikowano 20 Marca 2010 Jak dla mnie zdecydowanie GS się lepiej prowadzi. Najlepiej by było, jeżeli masz taką możliwość, przejechać się i CB i GS wtedy byś sobie porównał. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.