Kolego Reszko moja FZR też tak się zachowuje z tym szarpaniem na niskich obrotach. Od samego początku kiedy ją kupiłem strasznie mnie to denerwowało dlatego zaprowadziłem moto do znajomego mechanika. Przejechał się i stwierdził że wszystko jest w porządku. Po prostu trzeba ją wyżej kręcić bo niskich obrotów nie lubi. Dla własnego spokoju zrobiłem jeszcze czyszczenie i synchronizację gaźników jednak nic to nie dało. Widocznie motocykle te tak mają. Ja się do tego już przyzwyczaiłem.
Motocykl przygotowany do sezonu po wymianie filtrów,oleju,regulacji zaworów i synchronizacji gaźników.W zeszłym sezonie został wymieniony kompletny zestaw napędowy,simmeringi i uszczelniacze przedniego zawieszenia oraz przednia opona.Cena 2.200zl do małej negocjacji. Kontakt tel.516855856 email [email protected] Fotki mogę przesłać na maila.
Ja mam taką cebulkę i w dowodzie mam wbite 20kw czyli ta zdławiona do 27KM ale bujnąłem ją prawie do 170 więc raczej jest to wersja 44KM. Widocznie któryś z poprzednich właścicieli musiał oddławić silnik. Najlepiej to sprawdzić ją właśnie na prędkość innego pomysłu nie mam.
Witam! Jak w temacie, poszukuję takiego simmeringu do mojego motocykla. Obszukałem na necie ale nigdzie takiego nie znalazłem, zamienników też nie ma. W sklepie mi powiedzieli że tez nie mają więc zkontaktowali się z serwisem a w serwisie ta sama odpowiedz. Wcześniej założyłem jakiś pochodzący od samochodu niby pasował ale nie zdał egzaminu, olej znowu zaczął wyciekać. W związku z tym moje pytanie: Czy ktoś orientuje się czy taki uszczelniacz to w ogóle można u nas gdzies dostać albo dorobić? Ewentualnie coś wykombinować żeby działało?
Najładniejsze motocykle robili w latach 90tych, takie jest moje zdanie, a te wszystkie nowości są brzydkie i wyglądają jak z kosmosu :biggrin: Oczywiście każdy ma inny gust i może się ze mną nie zgodzić :bigrazz:
I po zlocie... Ogólnie było niezle chociaż jak dla mnie w tamtym roku było fajniej. W sobotę dużo ludzi nie załapało się paradę. Programowo miała być o 11 a ruszyła o 10.