Skocz do zawartości

problem z gs 500


 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Ja przez krotki czas miałem całkowicie pusty tłumik - tylko kolektor i całkowicie pusta puszka. Chodziło to jak odrzutowiec. Dzwiek był tak głosny ze trudno było sie skupic na jezdzie. Niemniej efektownie wyglada ogien z rutu na pełnych obrotach, a te miny przechodniow i kierowcow....ale to moze z 100km na nim zrobiłem . Pozniej wstawiłem przegrody juz.

 

JAk zrobisz sobie sportowy tłumik to ok, bedzie chcodziło głosniej tylko nie obejdzie sie bez ponownej regulacji gazników, bo inaczej mozesz wypalic zawory.

Edytowane przez Arni GS
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

to znaczy jak mam wyregulowac gazniki pod jakim kątem

czy moze mi ktos przyblizyc budowe przelotowego tlumnik pozdro prosze o szybka odp

hallo jest tam kto :)

 

Pod kątem wzbogacenia mieszanki w całym zakresie obrotow a szczególnie wysokich.

 

Przelotowa pucha nie ma przegrod w srodku tylko perforowana gęsto rure przez cała długosc puszki. Do okoła rury jest wata mineralna - wytłumienie. Jesli chcesz koniecznie to załoz oryginalna przelotówke , nawet tą z allegro Monti motosport . Nie rób samemu bo bedzie szajs a nie tłumik.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a jak sie zmienia olej w amorach o gs bez regulacji prosze lopatoligicznie i jaki olej tam zalac

 

Najpierw luzujesz korki w amorach u gory. potem demontujesz lagi z półek . Następnie odkręcasz korki , wyjmujesz dystans i sprężynę a potem zlewasz stary olej. Pompujesz amorem by wyleciało wszystko.

Następnie wlewasz 382ml oleju do kazdej z lag. Olej w/g producenta 10W. Ja do GS-a polecam 15-20W.

Przy okazji mozesz wymienić simmering na ladze.

Jak to zrobic na zdjęciach : http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fgs500e.online.fr&langpair=fr%7Cen&hl=fr&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

siemka wszystkim sprawdza sie jakos napinacz lancuszka rozrzadu w gs 500 trzeba go kontrolowac czy nie jesli tak to jak to zrobic z gory dzieki

 

Przy okazji kontroli / regulacji luzu zaworowego sprawdzasz stan naciagu łańcucha. Jak jest luzny , stuka , szumi itp to wymieniasz łańcuch wczesniej porównując długosc określonej liczby ogniw z danymi w serwisówce. Jeśli na 21 pinach przekracza długosc 158mm to wymiana. Sprawdzasz tez stan slizgaczy łańcucha i sam naciagacz czy sie blokuje po wysunieciu.

Jest to dosc skomplikowane dla kogos, kto tego nie robił i dla tego polecam dobry serwis .

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

a moze swiety mikolaj i elfy

a czy macie w swoich gs jakies oringi na tych srobkach od skladu mieszanki co sie reguluje bo ja tam nic nie mam

 

 

 

Witam >>> zaznaczam na wstępie że nie miałem do czynienia z GS-em ale wydaje mi się że twoje problemy z odpalaniem mogą być spowodowane tzw lewym powietrzem zasysanym przez jakąś nieszczelność w układzie dolotowym silnika . Wydaje mi się że powinieneś się zainteresować stanem gaźników i połączeń ich z dolotem silnika . Myslę ze ta czynnosc wyjaśni kilka z Twoich problemów przynajmniej w zakresie odpalania i wolnych obrotów a byćmoże nawet w sprawie tego doła przy 120 km/h

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Podczepie pod temat zmiane plynu hamulcowego.

Odkrecilem kluczem to cos na zacisku ( kluczyk 6 czy 8), nalozylem wczesniej wezyk, zlalem stary plyn. Uzupelnilem nowy, poczekalem az zacznie splywac. Wiec teoretycznie powinno byc ok, jednak skutecznosc jest jakas niezbyt dobra. Co trzeba zrobic jeszcze? Jak dokladnie odpowietrzyc uklad? W mz zeby odpowietrzyc to starczylo podpompowac z otwarta pokrywka zbiorniczka na plyt i bylo ok, a tutaj?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...