Arni Opublikowano 1 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Czerwca 2007 (edytowane) Ja przez krotki czas miałem całkowicie pusty tłumik - tylko kolektor i całkowicie pusta puszka. Chodziło to jak odrzutowiec. Dzwiek był tak głosny ze trudno było sie skupic na jezdzie. Niemniej efektownie wyglada ogien z rutu na pełnych obrotach, a te miny przechodniow i kierowcow....ale to moze z 100km na nim zrobiłem . Pozniej wstawiłem przegrody juz. JAk zrobisz sobie sportowy tłumik to ok, bedzie chcodziło głosniej tylko nie obejdzie sie bez ponownej regulacji gazników, bo inaczej mozesz wypalic zawory. Edytowane 1 Czerwca 2007 przez Arni GS Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 3 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Czerwca 2007 (edytowane) to znaczy jak mam wyregulowac gazniki pod jakim kątemczy moze mi ktos przyblizyc budowe przelotowego tlumnik pozdro prosze o szybka odphallo jest tam kto :icon_rolleyes: Edytowane 4 Czerwca 2007 przez drbig800 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 4 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 4 Czerwca 2007 to znaczy jak mam wyregulowac gazniki pod jakim kątemczy moze mi ktos przyblizyc budowe przelotowego tlumnik pozdro prosze o szybka odphallo jest tam kto :) Pod kątem wzbogacenia mieszanki w całym zakresie obrotow a szczególnie wysokich. Przelotowa pucha nie ma przegrod w srodku tylko perforowana gęsto rure przez cała długosc puszki. Do okoła rury jest wata mineralna - wytłumienie. Jesli chcesz koniecznie to załoz oryginalna przelotówke , nawet tą z allegro Monti motosport . Nie rób samemu bo bedzie szajs a nie tłumik. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 a jak sie zmienia olej w amorach o gs bez regulacji prosze lopatoligicznie i jaki olej tam zalac Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 11 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 a jak sie zmienia olej w amorach o gs bez regulacji prosze lopatoligicznie i jaki olej tam zalac Najpierw luzujesz korki w amorach u gory. potem demontujesz lagi z półek . Następnie odkręcasz korki , wyjmujesz dystans i sprężynę a potem zlewasz stary olej. Pompujesz amorem by wyleciało wszystko.Następnie wlewasz 382ml oleju do kazdej z lag. Olej w/g producenta 10W. Ja do GS-a polecam 15-20W. Przy okazji mozesz wymienić simmering na ladze.Jak to zrobic na zdjęciach : http://translate.google.com/translate?u=http%3A%2F%2Fgs500e.online.fr&langpair=fr%7Cen&hl=fr&ie=UTF-8&oe=UTF-8&prev=%2Flanguage_tools Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 11 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 11 Czerwca 2007 nie dziala mi ten link prosze jeszcze raz wstaw Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 12 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 12 Czerwca 2007 nie dziala mi ten link prosze jeszcze raz wstaw http://gs500e.free.fr/forum/viewtopic.php?t=2248 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 siemka wszystkim sprawdza sie jakos napinacz lancuszka rozrzadu w gs 500 trzeba go kontrolowac czy nie jesli tak to jak to zrobic z gory dzieki Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Breżniew Opublikowano 18 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 siemka wszystkim sprawdza sie jakos napinacz lancuszka rozrzadu w gs 500 trzeba go kontrolowac czy nie jesli tak to jak to zrobic z gory dzieki Przy okazji kontroli / regulacji luzu zaworowego sprawdzasz stan naciagu łańcucha. Jak jest luzny , stuka , szumi itp to wymieniasz łańcuch wczesniej porównując długosc określonej liczby ogniw z danymi w serwisówce. Jeśli na 21 pinach przekracza długosc 158mm to wymiana. Sprawdzasz tez stan slizgaczy łańcucha i sam naciagacz czy sie blokuje po wysunieciu.Jest to dosc skomplikowane dla kogos, kto tego nie robił i dla tego polecam dobry serwis . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 18 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 18 Czerwca 2007 a co bedzie jak zamiast opony 150/70/17 jaka mam zaloze 140/80/17 odczuje to jakos wplynie to negatywnie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Daro36 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 a moze swiety mikolaj i elfya czy macie w swoich gs jakies oringi na tych srobkach od skladu mieszanki co sie reguluje bo ja tam nic nie mam Witam >>> zaznaczam na wstępie że nie miałem do czynienia z GS-em ale wydaje mi się że twoje problemy z odpalaniem mogą być spowodowane tzw lewym powietrzem zasysanym przez jakąś nieszczelność w układzie dolotowym silnika . Wydaje mi się że powinieneś się zainteresować stanem gaźników i połączeń ich z dolotem silnika . Myslę ze ta czynnosc wyjaśni kilka z Twoich problemów przynajmniej w zakresie odpalania i wolnych obrotów a byćmoże nawet w sprawie tego doła przy 120 km/hPozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 19 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 19 Czerwca 2007 juz dawon z tym sie uporalem ale dziekuje za raady Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
drbig800 Opublikowano 28 Czerwca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2007 chyba sypie mi sie lozysko w przednim kole jakie maam kupic takie norqamlne ze sklepu motoryzacyjnego czy jakies specjalne moze ktos zna rozmiar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Adam M. Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Normalne, ale rozmiaru nie znam. Adam M. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bartas Opublikowano 29 Czerwca 2007 Udostępnij Opublikowano 29 Czerwca 2007 Podczepie pod temat zmiane plynu hamulcowego.Odkrecilem kluczem to cos na zacisku ( kluczyk 6 czy 8), nalozylem wczesniej wezyk, zlalem stary plyn. Uzupelnilem nowy, poczekalem az zacznie splywac. Wiec teoretycznie powinno byc ok, jednak skutecznosc jest jakas niezbyt dobra. Co trzeba zrobic jeszcze? Jak dokladnie odpowietrzyc uklad? W mz zeby odpowietrzyc to starczylo podpompowac z otwarta pokrywka zbiorniczka na plyt i bylo ok, a tutaj? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.