Skocz do zawartości

MZ 2 cylindry ??


Rekomendowane odpowiedzi

:D :biggrin:

 

 

Jesli chcecie prowadzić sensowną dyskusję na temat tego silnika to proponuję odszukać w necie cały tekst na tamat tego motocykla.

W linku jest tylko kawałek.

 

Dla chcącego nic trudnego.

Ja znalazłem.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

To nie jest standardowy blok. Prawdopodobnie dwa bloki połączyli razem. Polak potrafi, ale ja byłbym się tym jeździc. Mała sztywność ramy i hamulce nie są przystosowane do takiej mocy.

 

Ciekawi mnie tylko jak połączyli te dwa wały.... i czy tłoki chodzą naprzemiennie, czy razem.

 

Bloki, gdy się ktoś naprawdę uprze, to można połączyć. Ale z wałem to już chyba nie da rady. Stawiałbym raczej na zastosowanie gotowego wału od innego dwucylindrowego pojazdu, np. od trabanta - gotowy i sprawdzony. Też 2T, 2 cylindry, w których tłoki chodzą naprzemiennie, przystosowany do pojemności 600 ccm, więc bardzo zbliżonej.

Ogólnie to bardzo dużo pracy, ale dla zapalenców nie ma przeszkód nie do pokonania. Co do ogólnego stanu moto, to może kasy zabrakło i nie wyszedł on ze stadium jeżdżącego prototypu. Wszak największych nakładów finansowych wymaga właśnie dopieszczenie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ten link też ci sie nieudał, poprostu napisz że chodzi o MZ WETZ 500S. ;-)

Jak by to była samoróbka to by była bardziej zadbana, poziom techniczny wykonania silnika nie idzie w parze z tak zapuszczoną tesztą maszyny.

Rzeczywiście, znowu mi nie wyszło (choć już jest lepiej niż za pierwszym razem) ale wiadomo o co chodzi.Tak , czy inaczej zwroćcie uwagę na dane techniczne tej dwusuwowej pięćsetki: moc ok. 46 koni , prędkość max. 150 km/h , zużycie paliwa do 15 litrów!

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

no wyglada raczej na fabryczny silnik, choc nie powiem zeby sie nie dalo tego zrobic:) polaczenie walow lub dotoczenie srodkowej czesci to nie problem i da sie to zalatwic bez spawania, jesli ona ma faktycznie 46KM to momentu pewnie z 70Nm:) mozna by nizle odstawiac co poniektore 500ccm MADE IN JAPAN:)

Usługi IT - www.tricori.com

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

A gdzie tam 2 wydechy masz? Ta spod powyższego linka moim zdaniem nie jest właśnie oryginalną konstrukcją.

 

Chociaż nie... Ta powyżej może być oryginalna, bo 500 były dwie :D.

http://forum.motocyklistow.pl/index.php?s=...ndpost&p=419708

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

 

to na zdjęciu to MZ z silnikiem ROTAX

 

widziałem gdzieś na necie zdjęcie SIMSONA z 2 cylindrami, tak jakby były 2 silniki połączone, jak w tej MZ

Edytowane przez motowojtas
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...