janciownik Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 :icon_evil: Witam, przegldalem zdjecia z roznych zlotow, i napatoczylem sie na MZ 2 cylidrowe - to bylo w siedlcach 2005 rok, pamietam ze cos gadalem z wlascicielem ale promil za duzy...Ktos juz spotkal takie cus ?? :icon_eek: http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...ced046068a.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...e4da8208a8.htmlhttp://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/pelny/...f024abca37.html tak czy siak, :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
henio Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 dobre CIĄĆ I KRZESAĆ ISKRY HE HE :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wochu Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Swoja droga MZ po przejsciach :crossy: ale ciekawe... polak potrafi ;] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lucass Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Ciekawe jak tam załatwili sprawe z wałem, zespawali ?:) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Toż to miało 500cc pojemności a koników ze 40. Ale jak się udało przerobić wał i zmieścić to w standardowym bloku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
krzysiek8104 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Toż to miało 500cc pojemności a koników ze 40. Ale jak się udało przerobić wał i zmieścić to w standardowym bloku? To nie jest standardowy blok. Prawdopodobnie dwa bloki połączyli razem. Polak potrafi, ale ja byłbym się tym jeździc. Mała sztywność ramy i hamulce nie są przystosowane do takiej mocy. Ciekawi mnie tylko jak połączyli te dwa wały.... i czy tłoki chodzą naprzemiennie, czy razem. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Luca Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Ciekawi mnie tylko jak połączyli te dwa wały.... i czy tłoki chodzą naprzemiennie, czy razem.Dwusuw to raczej naprzemiennie bo by inaczej podskakiwał, tak mi się wydaje. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
marekbuli Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 ot zakombinował hehe Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wolekFJ1100 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 To nieżadne kombinacje tylko takie MZki były.....bardzo mało ale były...widziałem nawet kiedyś zdjęcia w internecie z magazynów tamtych lat....oryginał...500cm2:)Pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Nitomen Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 byly 500 ale rotax 4T , z 2T wiem ze byly 300 albo 350 w wersji tureckiej sa do dzis klepane , z 500 2T nie slyszalem : ) Cytuj KomaRR -->Simson S51-->2 x ETZ 250 i 251--->KLR 650 A1--> XR 600R - 94--->Obecnie VFR 800 Fi -98 oraz KTM LC4 620 GS - 98 na FCR 41 http://www.bikepics.com/members/rysiek24/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 byly 500 ale rotax 4T , z 2T wiem ze byly 300 albo 350 w wersji tureckiej sa do dzis klepane , z 500 2T nie slyszalem : )Były również dwusuwowe.Jak nie wierzysz , to zajrzyj tutaj:http://mz.rider.w.interia.pl/technic/technic.htmMnie bardziej ciekawi , skąd ten gość wziął tak nietypowy motocykl! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
fxrider Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 to na pewno są samoróbki, wystarczy popatrzeć na wyprowadzenie łańcucha z silnika, ale zrobienie czegoś takiego to spore osiągnięcie.Też jestem ciekaw jak została rozwiązna sprawa wału... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janciownik Opublikowano 22 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Cholera wie jaka to byla pojemnosc... ale pamietam ze dymila z 2 rur :D i raczej to wygladalo na samorobke, to samo mowil kolega co byl ze mna wtedy, niestety tez pijany jak sztucer i niewiele pamieta z naszej rozmowy z wlascicielami, trzeba by osaczac kogos kto byl w siedlcach w 2005 roku. Jak bede na czesku to osacze z ciekawosci chlopakow z gryfu, moze ktos bedzie pamietal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Klas500 Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 to na pewno są samoróbki, wystarczy popatrzeć na wyprowadzenie łańcucha z silnika, ale zrobienie czegoś takiego to spore osiągnięcie.Też jestem ciekaw jak została rozwiązna sprawa wału...Co masz na myśli?Przecież to "wyprowadzenie łańcucha" jest takie same jak w zwykłej ETZ , tylko brakuje gumowych osłon.Poprzedni link mi się nie udal , więc spróbuje jeszcze raz:http://mz.rider.w.interia.pl/technic/technic.htm Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DEAD Opublikowano 22 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Marca 2007 Poprzedni link mi się nie udal , więc spróbuje jeszcze raz:http://mz.rider.w.interia.pl/technic/technic.htmTen link też ci sie nieudał, poprostu napisz że chodzi o MZ WETZ 500S. ;-)Jak by to była samoróbka to by była bardziej zadbana, poziom techniczny wykonania silnika nie idzie w parze z tak zapuszczoną tesztą maszyny. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.