Skocz do zawartości

Policyjne mz'ki


Cegla
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Wersje wojskowe były wolniejsze, miały mniejszą moc, ale większy momęt obrotowy, były przystosowane do gorszego jakosciowo paliwa (pewnie do tego co teraz Orlen sprzedaje)  i miały inne przełożenia.

Były też wersje dławione do mocy 17 KM w celu obnizenia emisji spalin i mozliwosci wprowadzenia na rynek zachodnioniemiecki (owczesny). Nie wiem czy do Polski docieraly.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 300 to możesz kupić złom.  

porządna TS kosztuje około  900 zł - 1400 zł.

Za 1400 to juz ładna ETZ można kupić.

Parę lat temu znajomy wyrwał TS 250/1 za 600 zł 100% oryginał 4tys przebiegu od pierwszego właściciela. Nawet była książeczka gwarancyjna.

Jak się szuka to się znajdzie :(

 

Dobra dobra , ale co my porównujemy - TS - prawdziwy klasyk do tego bardziej trwały i ekonomiczniejszy , elastyczniejszy od ETZ.

Wg mnie TS są lepsze od ETZ .

 

no z tym szukaniem to prawda, w końcu znajdziesz... :(

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 300 to możesz kupić złom.  

porządna TS kosztuje około  900 zł - 1400 zł.

Za 1400 to juz ładna ETZ można kupić.

Parę lat temu znajomy wyrwał TS 250/1 za 600 zł 100% oryginał 4tys przebiegu od pierwszego właściciela. Nawet była książeczka gwarancyjna.

Jak się szuka to się znajdzie :(

 

Dobra dobra , ale co my porównujemy - TS - prawdziwy klasyk do tego bardziej trwały i ekonomiczniejszy , elastyczniejszy od ETZ.

Wg mnie TS są lepsze od ETZ .

 

no z tym szukaniem to prawda, w końcu znajdziesz... :(

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

za 300 to możesz kupić złom.  

porządna TS kosztuje około  900 zł - 1400 zł.

Za 1400 to juz ładna ETZ można kupić.

Parę lat temu znajomy wyrwał TS 250/1 za 600 zł 100% oryginał 4tys przebiegu od pierwszego właściciela. Nawet była książeczka gwarancyjna.

Jak się szuka to się znajdzie :(

 

Dobra dobra , ale co my porównujemy - TS - prawdziwy klasyk do tego bardziej trwały i ekonomiczniejszy , elastyczniejszy od ETZ.

Wg mnie TS są lepsze od ETZ .

 

no z tym szukaniem to prawda, w końcu znajdziesz... :(

 

pozdrawiam

Bardziejelastyczny ale nie bardziej trwały.

Szczerze mówiąc ze wszystkich MZ najlepiej wspominam jazde na TS 250/1. Prawda jest taka że ten motocykl ma parę wad które wyeliminowano w ETZ (lepsza skrzynia, przednie zawieszenie elektryka...)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

do gorszego jakosciowo paliwa (pewnie do tego co teraz Orlen sprzedaje
Cos w tym chyba jest:))) Co do wersji policyjnych milicyjnych i wojskowych roznily sie one czasem nawet dosc powanie od serii ( i nie chodzi mi wcale o to ze ts 250 wojskowe byly malowane tylko na zielono)

Polska policja i milicja chyba misla dosc dluga tradycje jezdzenia na mz bo jezdzili na etz 250 251 jezdzili na ts 250 i nie wiem czy nie jezdzili na tropikach? tak sie nazywaly te ze sztywna lampa? W Poznaniu nawet jak robilem prawko to zdazalo mi sie widziec rozne sluzby panstwowe na etz 251(chyba) jakas straz miejska teraz czyms takim jezdzi ale glownie w okolicach jakis parkow i lesnych duktow:))))

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...
  • 5 miesięcy temu...

witam

w czestochowie smigaja na CBXach 750ale tego jest tyle ze mozna chyba na palcach jednej reki policzyc :D

wczesniej mieli ETZki 250 i 251 a wczesniej MZki trophy (czy jak to sie tam pisze) dokladnie takie jak policjant w kultowym filmie "Nie lubie poniedzialkow" no a jeszcze wczesnie :D MW ale jakies specjalne policyjne podobno ale kto ich tam wie pewnie tylko lakier inny :D a na przyklad Janka MO nigdy niewidzialem na zywo nie wiecie czy to byl prototyp czy raczej na szersza skale?

pozdro

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

:D ktoś odświezył temat :D

ts elastyczniejsza od etz?pierwsze słyszę!!!

może jeszcze napiszecie że ts250 była lepsza od etz :D ?? :?: ale jajca sobie robicie!! :!: może jeszcze ta z szesnastką z przodu i wąską kierownica :!: :?: -przeciez tym się wogule jeźdźić nie da :!:

a ceny tych mz-tek to też z kapelusza wyciągnęliście

za 1000zł to można kupić 251 i to z przeglądem OC i w dobrym stanie

za ts to bym w życiu nie dał więcej niż 500zł

nie-ja już nie mogę :D :) :D

Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100

https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ALE WALICIE GLUPOTY W tym temacie!!!!!1

 

Ts elastyczniejsza od ETZ

 

Bez jaj Ludze najpierw sie upewnijcie dobrze a pozniej gadajcie!!!!!

 

Pozdro Ludziska :D

BYŁO:

-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.

JEST:

-Honda VFR 750 rc36 I 90r.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

heh dobre :evil: ,

Cóż jak dla mnie TS jest lepsze i ładniejsze od etz , pali napewno mniej a wersja z kołem w przodzie 18 ( bo mowa tu o wersji 250/1 - tak dla wiedzących inaczej :buttrock: ) prowadzi sie nie gorzej od etz.

co do silnika - jak ktos naprawde jechał to wie.

ja bym za etz nie dał 500 zł

 

pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...