Zbyhoo Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 25 Sierpnia 2003 Wersje wojskowe były wolniejsze, miały mniejszą moc, ale większy momęt obrotowy, były przystosowane do gorszego jakosciowo paliwa (pewnie do tego co teraz Orlen sprzedaje) i miały inne przełożenia. Były też wersje dławione do mocy 17 KM w celu obnizenia emisji spalin i mozliwosci wprowadzenia na rynek zachodnioniemiecki (owczesny). Nie wiem czy do Polski docieraly. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 za 300 to możesz kupić złom. porządna TS kosztuje około 900 zł - 1400 zł.Za 1400 to juz ładna ETZ można kupić.Parę lat temu znajomy wyrwał TS 250/1 za 600 zł 100% oryginał 4tys przebiegu od pierwszego właściciela. Nawet była książeczka gwarancyjna.Jak się szuka to się znajdzie :( Dobra dobra , ale co my porównujemy - TS - prawdziwy klasyk do tego bardziej trwały i ekonomiczniejszy , elastyczniejszy od ETZ.Wg mnie TS są lepsze od ETZ . no z tym szukaniem to prawda, w końcu znajdziesz... :( pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 26 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 26 Sierpnia 2003 za 300 to możesz kupić złom. porządna TS kosztuje około 900 zł - 1400 zł.Za 1400 to juz ładna ETZ można kupić.Parę lat temu znajomy wyrwał TS 250/1 za 600 zł 100% oryginał 4tys przebiegu od pierwszego właściciela. Nawet była książeczka gwarancyjna.Jak się szuka to się znajdzie :( Dobra dobra , ale co my porównujemy - TS - prawdziwy klasyk do tego bardziej trwały i ekonomiczniejszy , elastyczniejszy od ETZ.Wg mnie TS są lepsze od ETZ . no z tym szukaniem to prawda, w końcu znajdziesz... :( pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
PROC Opublikowano 27 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 27 Sierpnia 2003 za 300 to możesz kupić złom. porządna TS kosztuje około 900 zł - 1400 zł.Za 1400 to juz ładna ETZ można kupić.Parę lat temu znajomy wyrwał TS 250/1 za 600 zł 100% oryginał 4tys przebiegu od pierwszego właściciela. Nawet była książeczka gwarancyjna.Jak się szuka to się znajdzie :( Dobra dobra , ale co my porównujemy - TS - prawdziwy klasyk do tego bardziej trwały i ekonomiczniejszy , elastyczniejszy od ETZ.Wg mnie TS są lepsze od ETZ . no z tym szukaniem to prawda, w końcu znajdziesz... :( pozdrawiamBardziejelastyczny ale nie bardziej trwały. Szczerze mówiąc ze wszystkich MZ najlepiej wspominam jazde na TS 250/1. Prawda jest taka że ten motocykl ma parę wad które wyeliminowano w ETZ (lepsza skrzynia, przednie zawieszenie elektryka...) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 31 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2003 a jednak TS bardziej trwały z powodu mniejszego sprężania. pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 31 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2003 do gorszego jakosciowo paliwa (pewnie do tego co teraz Orlen sprzedaje Cos w tym chyba jest:))) Co do wersji policyjnych milicyjnych i wojskowych roznily sie one czasem nawet dosc powanie od serii ( i nie chodzi mi wcale o to ze ts 250 wojskowe byly malowane tylko na zielono)Polska policja i milicja chyba misla dosc dluga tradycje jezdzenia na mz bo jezdzili na etz 250 251 jezdzili na ts 250 i nie wiem czy nie jezdzili na tropikach? tak sie nazywaly te ze sztywna lampa? W Poznaniu nawet jak robilem prawko to zdazalo mi sie widziec rozne sluzby panstwowe na etz 251(chyba) jakas straz miejska teraz czyms takim jezdzi ale glownie w okolicach jakis parkow i lesnych duktow:)))) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Qler Opublikowano 31 Sierpnia 2003 Udostępnij Opublikowano 31 Sierpnia 2003 i nie wiem czy nie jezdzili na tropikach? tak sie nazywaly te ze sztywna lampa? Tak, tak sie nazywaly.Ale mi sie jeszce bardziej podobaja "Jaskolki" (wczesniej produkowane niz tropiki) oznaczenia nieznam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
profaner Opublikowano 1 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 1 Września 2003 Ale mi sie jeszce bardziej podobaja "Jaskolki" (wczesniej produkowane niz tropiki) oznaczenia nieznam.Mz Es 250! To masz racje fajne sa! kilka lat temu byla taka odpucowana w ŚM naprawde niezla maszynka:D Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ggobo Opublikowano 13 Września 2003 Udostępnij Opublikowano 13 Września 2003 u mnie jest parę diversion 900. sam chcę kupić policyjną 251. niedługo będę wiedział co i jak to dam cynk. z tego co wiem (mam znajomości z wyższego szczebla) to przebiegi są małe i sprzęt jest dobrze serwisowany. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonidqczma Opublikowano 26 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 26 Lutego 2004 witamw czestochowie smigaja na CBXach 750ale tego jest tyle ze mozna chyba na palcach jednej reki policzyc :Dwczesniej mieli ETZki 250 i 251 a wczesniej MZki trophy (czy jak to sie tam pisze) dokladnie takie jak policjant w kultowym filmie "Nie lubie poniedzialkow" no a jeszcze wczesnie :D MW ale jakies specjalne policyjne podobno ale kto ich tam wie pewnie tylko lakier inny :D a na przyklad Janka MO nigdy niewidzialem na zywo nie wiecie czy to byl prototyp czy raczej na szersza skale?pozdro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
konrad1f Opublikowano 28 Lutego 2004 Udostępnij Opublikowano 28 Lutego 2004 :D ktoś odświezył temat :D ts elastyczniejsza od etz?pierwsze słyszę!!!może jeszcze napiszecie że ts250 była lepsza od etz :D ?? :?: ale jajca sobie robicie!! :!: może jeszcze ta z szesnastką z przodu i wąską kierownica :!: :?: -przeciez tym się wogule jeźdźić nie da :!: a ceny tych mz-tek to też z kapelusza wyciągnęliścieza 1000zł to można kupić 251 i to z przeglądem OC i w dobrym stanieza ts to bym w życiu nie dał więcej niż 500złnie-ja już nie mogę :D :) :D Cytuj Zestaw naprawczy zacisku hamulcowego Brembo BMW R850 R1100 K1200 K100 K1 K1100 https://allegro.pl/oferta/zestaw-naprawczy-zacisku-brembo-przod-bmw-r-1100-850-k-1200-gs-r-rs-s-rt-lt-14830948090 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Budzik-WGR Opublikowano 1 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2004 ALE WALICIE GLUPOTY W tym temacie!!!!!1 Ts elastyczniejsza od ETZ Bez jaj Ludze najpierw sie upewnijcie dobrze a pozniej gadajcie!!!!! Pozdro Ludziska :D Cytuj BYŁO:-kilka MZ--> Kawasaki ZXR 400-->VFR 750 streetfighter-->Honda Vfr 750 rc 36 I 92r.JEST:-Honda VFR 750 rc36 I 90r. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Michał Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 A mnie ostatnio gość do Emki dorzucił "Jaskółkę" i to w niezłym stanie. Nie ma papierów, ale mam nadzieje, że dotrę do właściciela tego sprzęta Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
billy Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 heh dobre :evil: ,Cóż jak dla mnie TS jest lepsze i ładniejsze od etz , pali napewno mniej a wersja z kołem w przodzie 18 ( bo mowa tu o wersji 250/1 - tak dla wiedzących inaczej :buttrock: ) prowadzi sie nie gorzej od etz.co do silnika - jak ktos naprawde jechał to wie.ja bym za etz nie dał 500 zł pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kiki Opublikowano 2 Marca 2004 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2004 przestańcie sie kłucić- bo i tak najlepsza jest etz 251 :buttrock: Cytuj http://bikepics.com/members/kiki21/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.