Skocz do zawartości

leonidqczma

Forumowicze
  • Postów

    66
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

Informacje profilowe

  • Skąd
    Częstochowa

Osiągnięcia leonidqczma

NOWICJUSZ - trzecia Mordka

NOWICJUSZ - trzecia Mordka (10/46)

0

Reputacja

  1. witam jak umiejetnie zaleja to po oszlifowaniu i nawierceniu nie powinno byc widac. HeliCoila raz przy mnie znajomy uzywal spodobalo mi sie do czasu...az powiedzial ile to kosztuje ;) oby bylo to zrobione jak najlepiej pozdrawiam
  2. witam nie jestem fachowcem (momo iz slusarzem z wykrztalcenia poniekad :D w numerze 5/2002 oraz 6/2002 (i w nastepnych chyba) miesiecznika Automobilista sa arty pt. "Wsztstko o gwintach" . a teraz lekkie streszczenie: sa takie wynalazki jak tulejki naprawcze (Gewindeneu) rozwiert,tuleja i wszystko. konkretnym przykladem sa tu zestawy naprawcze HeliCoil oraz ReCoil a takze (ktore polecam jako niezastapione) zestawy naprawcze renomowanej firmy Wurth (i nie jest to forma reklamy po prostu jest to jak dla mnie niezastapiony zestaw) pod nazwa TimeSert jednak zestaw ten w sklad ktorego wchodzi 5 krotkich oraz 5 dlugich tulejek M6 kosztuje okolo ...200DEM (niewiem ile kosztuje to teraz...ale moge sie dowiedziec w kazdym razie jest to przerazliwie drogie...niestety->ale coz za jakosc sie placi). tyle jesli chodzi o oferte a teraz rady slusarza: - taniej wyniesie naprawa w specjalistycznym zakladzie -jesli nie mozesz sobie pozwolic na koszty mozna to zrobic na 2 sposoby * sposob 1-> rozwiercic na nadwymiar ,wytoczytc tuleje i nagwintowac ,nagrzac miejsce oryginalne i na cieplo ja wbic (tak jak tleje w cylindrach) *sposob2-> rozwiercic na nadwymiar , nagwintowac i zastosowac nadwymiarowy wkret drugi sposob jest o wele tanszy i zrobiony umiejetnie(przede wszystkim w odpowiednio grubym materiale bo zastosowanie go w nadlewie ktorego scianki maja po 3mm mija sie z celem bo w krotkim czasie zerwie sie razem z miejscem osadzenia. no i sposob 3 calu gwint zalac materialem (w tym przypadku aluminium) w warsztacie rzemieslniczym zajmujacym sie odlewnictwem po czym nawiercic i nagwintowac moim zdaniem ostatnia metoda jest najlepsza ale i kosztowna jednak dobrze wykonany nadlew wyglad jak fabryczny i wtedy mamy satysfakcje ze nie uzylismy zadnych rozwiazan prowizorycznych. jednak wybor scisle jest zwiazany z kosztami pozdrawiam i zycze fachowej naprawy i wiele radosci z jazdy na odrestaurowanej maszynie
  3. witam ja swoja niestety musze szybko sprzedac moze sie komus przyda jako dawca ... pozdrawiam
  4. witam no to jesli nie zejdzie a smigasz po zwirowkach to kladz smialo i nie przejmuj sie o oryginalnosc powloki odnawialne i materialy eksploatacyjne nie wplywaja na oryginalnosc (i tak masz szklanki pochromowane a nie niklowane :D ) pozdrawiam
  5. witam no szymys chyba Cie zmartwie ,z niektorych takich srodkow farba zlazi a z niektorych nie. najlepiej zapytac fachowca lakiernika (jesli masz znajomego). jednak na Twoim miejscu,jesli nie masz zamiaru jezdzic po polach i na deszczu/sniegu niekladl bym tego srodka bo i po co? jesli bedziesz na swojej shlce smigal tylko "w sloneczna niedziele" to chyba mija sie to z celem. jednak jesli mimo zdecydujesz sie go polozyc to zapytaj lakiernika i pokarz mu puszke, on bedzie wiedzial najlepiej. pozdrawiam
  6. witam no no ,calkiem ladne chromy. i pytanie co do szklanek masz na nich bite numery czesci? ja mam u siebie nabite polmo ..cos tam :) i numer czesci. tylko ze narazie nie mam M11 ale bedzie niebawem :D pozdrawiam
  7. witam wlasnie otrzymalem ksiazke serwisowa (cale szczescie ze qmam po rosyjsku :D w karzdym razie ta os sie wykreca ;/ a watrpie zeby w fabryce sie mylili... tylko ze w moim przypadku bedzie trzeba naspawac nakretke zeby dalo rade to uchwycic. ale to nie problem. pozdrawiam
  8. witam podobno gdy pojazd zostal wyrejestrowany przed 1989 to mozna go zarejestrowac na podstawie ostatniego dowodu. a z innej beczki czy M11 ma na ramie bite numery??jesli tak to gdzie?? pozdrawiam
  9. witam tylko nie krzyczcie ze jestem pirat :lol: gdzies na HDD mam chyba katalog czesci do M11 postaram sie go druknac i po kosztach ksero i wysylki dostarczyc jak znajde... pozdrawiam
  10. leonidqczma

    WSK 175

    witam znalazlem u siebie w miescie starszego faceta ktory ma taka WSKe (z tego powiedzial "to jest perkoz albo kobuz,175cmm a silnik z serji sport ona byla jakas wyscigowa") i tyle wiem,nie rejstrowana ale z papierem po remoncie ale bez elektryki chlop cos mruczal ze za 1000zl zepchnie sprobuje go namowic zeby mi ja pokazal albo dal sie przejechac jesli da rade :namoto: jak kogos interesuje dam namiar na pw pozdrawiam
  11. witam fenix zyje :lol: ostatnio mozna go chyba bylo spotkaz w temacie o Gazeli 8) a co do lakierowania cala MZ trophy akrylem niecale 200zl a wlasnie i w jakiej firmie robisz chromy?? pozdrawiam
  12. witam dzieki za info co do tych felg to u mnie nie bylo chromu chyba (albo kola sa przekombinowane w co watpie. a nakladka jest chromowana bo w paru miejscach sa wrzery (kolezanka rdza). a z dzwignia ssania jest ulamana wlasnie w tym przewezeniu ... pozdrawiam
  13. witam jesli posiadasz(a do gazelki zwlaszcza) to z checia przyjme po kolezensku 8) pozdrawiam
  14. witam jak mam byc szczery to w zyciu nie mialem w rekach serwisowki fotke widzialem wlasnie na Twojej stronie(taki plaski filtr na rysunku) :lol: a z tym filtrem to pewnie dlatego ze w fabryce doszli do wniosku ze poco robic cos nowego skoro mozna to zastapic juz istniejacym podzespolem... przyklady takiego postepowania zapewne mozna by mnozyc a co do tych kierunkowskazow to pewnie tak samo jak z rozrusznikiem "...mial byc..." a i jeszcze pytanko czy dzwignia ssania w gazeli jestr taka sama jak w M11?? moja jest ulamana i niewiem czym ja zastapic? pozdrawiam
  15. witam no i jest :oops: a i jeszcze jedno jaki jest w gazeli filtr powietrza? we fragmencie serwisowki widzialem plaski a ja mam puszke i filtr od M11 pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...