piechur Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 (edytowane) Ciekawe jest to co piszesz , mam jedno pytanko miales kiedys litra ? wbrew pozorom R1 wytrzyma grubo wieksza predkosc w zakrecie niz 500, a jak spanikuje to tak samo sie rozpieprzy, niezaleznie czym bedzie jechal.W kwestii kupna 1000 niech wypowiadaja sie ludzie jezdzacy takimi motocyklami, a nie gawedziarze-teoretycy. Dokładnie tak. Wchodząc w ten sam zakręt z tą samą prędkością r1 i 500tką prędzej R1 wyjdzie z tego obronna reką. Same opony w sportach dają już dużo większe możliwości w zakrętach :icon_rolleyes: Edytowane 9 Marca 2007 przez piechur Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 (edytowane) Do przewidzenia było, że zaraz staną murem posiadacze/szpecialiści od litrówek.Nikt mi jednak nie powie,że motocykl niższej mocy podczas chwili nieuwagi tak samo może sponiewierać jak litrowa sportowa maszyna. Motocykliści bez doświadczenia robią różne dziwne rzeczyDobrym motocyklem do nauki jest taki , który przy byle odkręceniu gazu nie stawia na koło , który na śliskiej drodze nie zamacha ogonem przy dodaniu gazu itp..I przede wszystkim nie rozpędza się w kilka sek. do 200km/h Jeździłem przez klka dni Duzym ZZR-em i wiem , że nie jest to motocykl dla kogoś kto nie ma dużego doświadczenia. Nie wybacza bedów i tyle.. Przestańcie opowioadac bzdury, że R! czy tego typu morocykle sa wysmienite na pierwsze moto.!Wyobraźnie można miec i olej w głowie ale jest jeszcze coś akiego jak niespodziewana/krytyczna sytuacja nadrodze/strach itp.. Wielu niedoświadczonych ludzi popełnia wtedy błędy , które drogo kosztują. Ale świat do odważnych nalezy... niech kolega kupi sobie np. R1 A co tamKilku odważnych już z nami nie ma! Edytowane 9 Marca 2007 przez Lolo Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kuba86 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Jesli sprzet potrzebny jest Tobie do wyrywania dup albo do szpanu kupuj R 1 , bedziesz z poczatku stwarzał zagrożenie dla siebie i dla innych, no ale przynajmniej odrazu bedziesz mogł sie polansować. Innego uzasadnienia na kupowanie sobie r 1 Świete Słowa :biggrin: PSnie neguje tego ze koles sobie chce kupic r1 na 1 moto to jego sprawa, sam zaczynam od 600 i wiem ze to za duzo ale poprostu podoba mi sie i nie spie na kasie zeby na nastepny sezon kupowac nowy motocykl no ale 1000 :buttrock: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
RudyXJ Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 SNIPER ja wiedziałem , ze tak będzie ... A tak pozatym już wystarczająco napisaliście , niech teraz Chłop sam zadecuduje... Pozdro :biggrin: Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cytryna ( bandit 400 ) Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 kup sobie cos o mniejszej pojemnosci, pojezdzisz z 2 miesiace i jesli uznasz ze ma za malo mocy wskoczysz sobie na R1 a ten motocykl opchniesz za prawie taka sama kase za jaka kupiłes. Pozatym wiecej stracisz kupujac nowy plaskit do R1 :] zycze powodzenia :] Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Panie i Panowie Czy nie wyczytaliście między wierszami że Snajper sobie jaja z was robi? Teraz zapewne siedzi i sie smieje z tzw,. ,, fachowców" którzy to jedni doradzaja inni pisza żeby coś mniejszego po takiej przerwie.. Tak jak ktoś napisał takie tematy były już poruszane. No ale warto jeszcze raz wywołać burze między forumowiczmai kto ma racje ... czy R1 czy moze simson na początek ... Dla mnie to kolo robi was ( nas) w konia . a świadczy o tym fakt, że nawet jakby był zainteresowany waszym zdaniem odezwał by sie w temacie .... przynajmniej żeby nawiązać rozmowe.. Pozdro.. hahaha Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Stifler Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Panie i Panowie Czy nie wyczytaliście między wierszami że Snajper sobie jaja z was robi? Teraz zapewne siedzi i sie smieje z tzw,. ,, fachowców" którzy to jedni doradzaja inni pisza żeby coś mniejszego po takiej przerwie.. Tak jak ktoś napisał takie tematy były już poruszane. No ale warto jeszcze raz wywołać burze między forumowiczmai kto ma racje ... czy R1 czy moze simson na początek ... Dla mnie to kolo robi was ( nas) w konia . a świadczy o tym fakt, że nawet jakby był zainteresowany waszym zdaniem odezwał by sie w temacie .... przynajmniej żeby nawiązać rozmowe.. Pozdro.. hahaha Musze Cie zmartwić... Sniper rozmawiał ze mną na gg i naprawde ma wątpliwości czy da rade opanować tą maszyne.. Zobaczymy jak zadecyduje..Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bodzyn Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Do przewidzenia było, że zaraz staną murem posiadacze/szpecialiści od litrówek.Nikt mi jednak nie powie,że motocykl niższej mocy podczas chwili nieuwagi tak samo może sponiewierać jak litrowa sportowa maszyna. Motocykliści bez doświadczenia robią różne dziwne rzeczyDobrym motocyklem do nauki jest taki , który przy byle odkręceniu gazu nie stawia na koło , który na śliskiej drodze nie zamacha ogonem przy dodaniu gazu itp..I przede wszystkim nie rozpędza się w kilka sek. do 200km/h Jeździłem przez klka dni Duzym ZZR-em i wiem , że nie jest to motocykl dla kogoś kto nie ma dużego doświadczenia. Nie wybacza bedów i tyle..Przestańcie opowioadac bzdury, że R! czy tego typu morocykle sa wysmienite na pierwsze moto.!Wyobraźnie można miec i olej w głowie ale jest jeszcze coś akiego jak niespodziewana/krytyczna sytuacja nadrodze/strach itp.. Wielu niedoświadczonych ludzi popełnia wtedy błędy , które drogo kosztują. Ale świat do odważnych nalezy... niech kolega kupi sobie np. R1 A co tamKilku odważnych już z nami nie ma! Satry kilka dni to se mozna laske podupczyc, a nie wyczuc co motocylk potrafi.Druga sprawa jak na mokrym odkreci to i w GSie straci przyczepnosc i szlifa zaliczy. ku*wa mozna zaczac od motorynki ale po ch*j? Z doswiadczenia wiem , ze po roku chce sie zmienic na mocniejszy , a jak pojezdzisz litrem dluzej niz kilka godzin, to 600 po prostu nie ciagnie (nie mowie tu o sportach choc tu tez jest przepasc) :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
janekk Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 a jak pojezdzisz litrem dluzej niz kilka godzin, to 600 po prostu nie ciagnie (nie mowie tu o sportach choc tu tez jest przepasc) :icon_razz: No nie ciągnie i nie jeździ - oj do 600 to ciężko będzie wrócić :icon_rolleyes: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
tra Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 Ja pie**ole, jak chce niech sobie kupuje R1 , po cholere kupowac 500 na pierwsze moto (chyba nie pierwsze)po roku jak kupi R1 i tak od nowa bedzie sie uczyl. Prawidlowej techniki tak samo nauczy sie na 500 jak i na 1000 , na R1 szybciej - na torze :eek: Czy ktos bedzie zapier*alal na 500 czy na 1000, to przy glebie maja takie same szanse, ale IMO R1 jest zdecydowanie lepsza bo: lepiej sie prowadzi, ma lepsze hamulce, mocniejszy silnik - czyli we wszystkich niebezpiecznych sytuacjach ma wieksze szanse wyjsc calo. DOKŁADNIE Lepiej kup sobie GSX-R1000 K7 i przelacz na "C" :icon_razz: DOKŁADNIE Satry kilka dni to se mozna laske podupczyc, a nie wyczuc co motocylk potrafi.Druga sprawa jak na mokrym odkreci to i w GSie straci przyczepnosc i szlifa zaliczy. ku*wa mozna zaczac od motorynki ale po ch*j? Z doswiadczenia wiem , ze po roku chce sie zmienic na mocniejszy , a jak pojezdzisz litrem dluzej niz kilka godzin, to 600 po prostu nie ciagnie (nie mowie tu o sportach choc tu tez jest przepasc) :icon_rolleyes: DOKŁADNIE nic dodac nic ujać zgadzam sie w 100% z tymi odpowiedzami Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Leon84 Opublikowano 9 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 9 Marca 2007 No to wskakujmy wszyscy na litrowe przecinaki. Przecie to wymarzony sprzet na pierwszy motocykl. :) A co tam! Zaraz po zdaniu prawka albo po doświadczeniach z MZ 150!600 nie ciągną wcale- muły jak ch..Będzie zabawnie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
nowy011 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Musze Cie zmartwić... Sniper rozmawiał ze mną na gg i naprawde ma wątpliwości czy da rade opanować tą maszyne.. Zobaczymy jak zadecyduje..Pozdrawiamupsss... no to przesadziłem sorki,.,,. A co do wyboru motocykla przez niego to moje zdanie jest takie,. JA BYM SIĘ BAŁ . CZY DAM RADE TO OGARNĄĆ sam mam 60 koni i dla mnie styka :banghead: :lalag: :icon_mrgreen: :lalag: no ale jak ktos potrzebuje więcej.,. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
suzi600 Opublikowano 10 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 10 Marca 2007 Madzik nie kłamię chłopaka :banghead: poprostu pamiętam jak było ze mną, a jestem w końcu nieduzą osóbką i nie było wiekszego problemu żeby bezkolizyjnie przejździć te poczatkowe etapy. Oczywiscie była to jazda spacerowa,ale miałam to gdzieś że wyprzedzaja mnie auta itp. ja jechałąm na tyle na ile się czułam. Ale to wybór kazdego z osobna i wiadomo, że gdzie 2 Polaków tam 4 różne opinie :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 23 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Marca 2007 Apstrachując od poprzednich postów i wypowiedzi...R1 jest cacy .. tylko popatrzcie... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bread Opublikowano 25 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Marca 2007 Ludzie, jaka bestia? jakie wilki?Wystarczy nie przekraczać 6 tys. obrotów i można całkiem spokojnie śmigać.Najważniejsze cechy dla początkującego to:-brak skłonności do shimmy-liniowe oddawanie mocy-łatwość wchodzenia i prowadzenia w zakręcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.