RayoV6 Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 vpower ja mam ten sam problem czym wiencej czytam temat wildka tym jestem bardziej zrezygnowany.I coraz częśćiej myśle o kawasaki 1600 nomad,i zastanawiam śię dlaczego na temat tego właśńie motorka czy też starszego 1500 tak mało śię pisze .Czy są bardzo mało awaryjne czy poprostu jest mało posiadaczy tych motocykli na tym forum .I jestem ciekaw jak oceniaćie marke kawasaki z konkurencją czyli z suzuki ,yamaha,hohda która na pierwszym miejscu a która na ostatnim. Pozdrawiam :DTakie są właśnie efekty uboczne internetu - wszystkiego na dany temat nie przeczytasz, a tylko mętlik w głowie zostanie. Dla mnie ten wątek, to nie jest kółko różańcowe, na którym można się pochwalić, że kupiłeś sakwy yamahy za 3.500 PLN. Mam pisać po każdym wyjeździe, że zrobiłem dzisiaj 440 km i NIC! Fajna jazda była?!? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Paweł z Łodzi Opublikowano 21 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 21 Lipca 2007 vpower ja mam ten sam problem czym wiencej czytam temat wildka tym jestem bardziej zrezygnowany.I coraz częśćiej myśle o kawasaki 1600 nomad,i zastanawiam śię dlaczego na temat tego właśńie motorka czy też starszego 1500 tak mało śię pisze .Czy są bardzo mało awaryjne czy poprostu jest mało posiadaczy tych motocykli na tym forum .I jestem ciekaw jak oceniaćie marke kawasaki z konkurencją czyli z suzuki ,yamaha,hohda która na pierwszym miejscu a która na ostatnim. Pozdrawiam :wink:Że wtrące z nienacka...Mam 13letniego vulcana 1500(15se)...no i norma że bierze olej bo ma brać(1,2 na 1000km.)taki model przy czym stukaja łańcuszki bo to norma podobno w vulcan'ah,dobija zawiecha bo w tym modelu były za miękie sprężyny..itd.Ale go kocham, nawijam kilosy, nie jerzdzę do serwisu bo coś tam i tak usłysze że tak ma być.Staram się zrobić przy nim co w mojej mocy technicznej i tyle.Wydaje mi się że nie ma doskonałej maszyny w 100%.Pozdrawiam. :D :wink: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 (edytowane) Dzięki!A co do oleju to przechodziłem już 2x zmianę na syntetyk i nie było problemu tyle, że trzeba pierwszą zmianę zrobić po 1000 lub, 2000 jeśli będzie jakiś syf to wtedy wyleci.Po to jest filtr żeby to wyłapał.Castrol power1 racing 4T ma dużo detergentów do tego kupiłem filtr Championa i wczoraj minęło prawie 1500 km na tym specyfiku Panowie, widzę że bardzo szeroko rozpisujecie się w kwestii olejów co mnie cieszy bo właśnie ja przymierzam się do wymiany. Przeczytałem cały ten wątek z olejami... i w końcu nie wiem o co chodzi jakby :D . Możecie mi powiedzieć po tych waszych rozważaniach, testach itp. jaki olej w końcu uważacie za najbardziej odpowiedni? Chodzi mi konkretnie o producenta i typ oleju. Ja się skłaniałem przed przeczytaniem tego wątku do Castrol power 1 racing 4T (taki olej zaleca Castrol na swojej stronie internetowej do mojej 650-tki). Pewien mechanik polecił mi Castrol twin 20W50. Jednak wg tego co piszecie to po testach Niemieckich ten olej plasuje się na szarym końcu pod względem wydajności, a poza tym czy nie jest za gęsty? A może olej jakiegoś innego producenta wlać? Jednym słowem PROSZę O POMOC! Edytowane 24 Lipca 2007 przez lr1 Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 24 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lipca 2007 Między 650 a 1600 chyba troche będzie różnicy :) Panowie czy takie przebarwienia na tłumikach po środku to norma czy cos się dzieje z tymi akurat? wildek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
lr1 Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 (edytowane) Między 650 a 1600 chyba troche będzie różnicy :icon_evil: Jeśli chodzi o dobór oleju to pojemność silnika nie ma znaczenia. W dalszym ciągu jestem ciekaw jaki olej uważacie za najlepszy Edytowane 25 Lipca 2007 przez lr1 Cytuj moja pyrkawkazużycie paliwa pyrkawki Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Cos nieduzo odpowiedzi na mojego posta sie doczekalem... A watpliwosci zostaly.:icon_evil: Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
snipes Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Twoje dylematy najlepiej rozwiąże bliższe zapoznanie się z modelem. generalnie krytyczne uwagi dotyczą kultury pracy silnika (dźwięk) czyli kwestii estetycznych. podobnie jak powtarzający się problemy z piszczącym pasem. i tyle. byc może głośny silnik to naturalny efekt uboczny klasycznej konstrukcji. nie wiem. mój staż w siodle rs nie jest na tyle duży żebym mógł wypowiadać się autorytatywnie ale faktem jeste do tej pory nie zdażyło mi się, żeby motor nie odpalił za pierwszym razem, spalił więcej niż 6,5 czy sprawiał jakiekolwiek problemy wychowawcze Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 Coz - szukam w necie, czytam , porownuje itp. Generalnie w gre wchodzilaby wersja 1700 czyli podobno poprawiona w stosunku do 1600 (przynajmniej tak amerykancy pisza). Road Star to wdzieczny temat do dalszej zabawy a i dodatkow masa do niego jest wiec kusi mnie ogromnie. Generalnie uwazam ze Honda technicznie i jakosciowo jest nr 1 ale VTX 1800 Retro odstarsza mnie gabarytami i masa. Road Star kusi uroda i klasyczna linia (bo osiagi VTX a Road Stara to mimo wszystko przepasc). Nie jestem maniakiem odjezdzania palac gume stad moje zainteresowanie Road Starem i jego klasyczna uroda. Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
leonstar Opublikowano 25 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lipca 2007 (edytowane) ;) <----- klik cieszy mnie to Edytowane 25 Lipca 2007 przez leonstar Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Sprzedaję moją "piękność"Kontakt; 693 393 755 lub na PW. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Sprzedaję moją "piękność"Kontakt; 693 393 755 lub na PW.oj matko Krzysiek!! poczekałbyś do przyszłego sezonu bo teraz jestem nie całkiem wydolny finansowo :( Ps. pokaż im zdjęcia to od razu kupią:( Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 oj matko Krzysiek!! poczekałbyś do przyszłego sezonu bo teraz jestem nie całkiem wydolny finansowo :icon_mrgreen: Ps. pokaż im zdjęcia to od razu kupią:flesje: Witam Co do maszyny Krzyśka to mało brakowało a pojechałbym ją kupować w zeszłym sezonie, ale okazało się, że Krzysztof nie wyjechał, więc nie sprzedaje (piękne fotki)I całe szczęście już się pozbyłeś tych rur – teraz to dopiero wygląda jak marzenie!(wszystkiego dobrego z okazji imienin 25.07)A co do wycieczek To właśnie wróciłem z Wolinu w sumie nakręciłem 1505 km i nic się nie działo poza tym, że zapakowana maszyna ważyła około 500kg i nic sobie z tego nie robiła!Powrót wykonałem w ciągu jednego dnia (11 godzin)I rzeczywiście pasek piszczał już po pierwszym deszczu aż do końca (okazało się, że nie był dobrze ustawiony – serwis Yamaha) Dziś wziąłem suwmiarkę i zmierzyłem okazało się ze różnica wynosiła 1mm (prawie idealnie) o dziwo nie zjadało opony. Ustawiłem na tyle dokładnie ile umiałem i przestało piszczeć od razu (nawet bez mydła)Maszyna miodzio na dalekie wyprawy z namiotem, gwiżdże na obciążenie, zdrapkę, i małe koleiny, po prostu prawdziwy zjadacz kilometrów.Raz zmusiłem zawieszenie do dobicia – dziura w jezdni poza nieprzyjemnym uczuciem żadnych strat (a dziura była spora)Raz też zahaczyłem o krawężnik przy podjeździe (skruszył się nie zostawiając śladu na ramie!)Prędkość dla mnie idealna to od 80 - do 110 (momentu pod dostatkiem i tiry nie przeszkadzają)Polska się dla mnie zrobiła mała, czas na wycieczkę poza granicę.PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 + 1505 P.S.Co do oleju to silniki z dużym skokiem tłoka i chłodzone wyłącznie powietrzem są dość nietypowe i lubią gęste oleje odporne na wysokie ciśnienia i pienienieNie lubią olejów szybko tracących swoje właściwości takich jak Castrol v twin Nie zagłębiałem się w specyfikę silnika Draga, 650 ale wlałem do Wildka Castrola Power 1 Racing 4 T i był żwawszy, lecz za razem głośniejszy Na Castrol, R4, Superbike, który jest zamiennikiem (starszą wersją Castrol Power 1 Racing 4T) zrobiłem sporo kilometrów Suzuki Desperado Vz800 – silnik chłodzony cieczą i tylko 2.1 L oleju, (więc ma ciężkie zadanie) Radzę popytać maniaków Draga 650 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 26 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 26 Lipca 2007 Witam Co do maszyny Krzyśka to mało brakowało a pojechałbym ją kupować w zeszłym sezonie, ale okazało się, że Krzysztof nie wyjechał, więc nie sprzedaje (piękne fotki)I całe szczęście już się pozbyłeś tych rur – teraz to dopiero wygląda jak marzenie!PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 + 1505Właśnie znam już termin wyjazdu i niestety zmuszony jestem sprzedać Wildka.Mam nadzieję że trafi w dobre ręce.Dzięki za życzenia i pozdrawiam. :icon_biggrin: oj matko Krzysiek!! poczekałbyś do przyszłego sezonu bo teraz jestem nie całkiem wydolny finansowo :icon_twisted: Ps. pokaż im zdjęcia to od razu kupią:icon_question:Do Września jeszcze pośmigamy :biggrin: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bodman Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 (edytowane) Ps. pokaż im zdjęcia to od razu kupią:buttrock:DO SPRZEDANIA:dersu - wild star - zdjęcie 1dersu - wild star - zdjęcie 2dersu - wild star - zdjęcie 3dersu - wild star - zdjęcie 4 Edytowane 27 Lipca 2007 przez bodman Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 27 Lipca 2007 Udostępnij Opublikowano 27 Lipca 2007 Dersu mam pytanie odnosnie kierownicy - gdzie mozna takowa kupic poniewaz jest zaj.... ? Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.