piter 1600 Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 Jankes na filmiku używa takiego klucza pazurkowego jaki każdy z nas ma w swojej szufladzie.A wysokość podnoszenia wystarczy do wszystkiego. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikus_Pikus Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 siema mam pewien problem czy może mi ktoś doradzić? po założeniu wydechów HARD KROME 2,5 z tylnego gara z krutszej rury wali ogniem tzn jak jest zimy i go zapale pochodzi z minute na ssaniu wyłączam ssanie i sobie chodzi na wolnych i co jakis czas puknie w wydech.jak sie zagrzeje i wyjezdzam z domu to przez jakies 2 do 3 kilometrow jak jade caly czas wali w rure wymienilem swiece wymienilem filter nie mam pojecia co to moze byc.myslalem ze moze kable czy moge zamienic kable z pierwszego gara na drugi zeby srawdzic czy problem sie przeniesie na drugi cylinder? jesli ktos mial taki problem niech napisze lub podesle linka do jakiegos posta pozdrawiam siema mam pewien problem czy może mi ktoś doradzić? po założeniu wydechów HARD KROME 2,5 z tylnego gara z krutszej rury wali ogniem tzn jak jest zimy i go zapale pochodzi z minute na ssaniu wyłączam ssanie i sobie chodzi na wolnych i co jakis czas puknie w wydech.jak sie zagrzeje i wyjezdzam z domu to przez jakies 2 do 3 kilometrow jak jade caly czas wali w rure wymienilem swiece wymienilem filter nie mam pojecia co to moze byc.myslalem ze moze kable czy moge zamienic kable z pierwszego gara na drugi zeby srawdzic czy problem sie przeniesie na drugi cylinder? jesli ktos mial taki problem niech napisze lub podesle linka do jakiegos posta pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wykrzyknik Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 siema mam pewien problem czy może mi ktoś doradzić? po założeniu wydechów HARD KROME 2,5 z tylnego gara z krutszej rury wali ogniem tzn jak jest zimy i go zapale pochodzi z minute na ssaniu wyłączam ssanie i sobie chodzi na wolnych i co jakis czas puknie w wydech.jak sie zagrzeje i wyjezdzam z domu to przez jakies 2 do 3 kilometrow jak jade caly czas wali w rure wymienilem swiece wymienilem filter nie mam pojecia co to moze byc.myslalem ze moze kable czy moge zamienic kable z pierwszego gara na drugi zeby srawdzic czy problem sie przeniesie na drugi cylinder? jesli ktos mial taki problem niech napisze lub podesle linka do jakiegos posta pozdrawiam siema mam pewien problem czy może mi ktoś doradzić? po założeniu wydechów HARD KROME 2,5 z tylnego gara z krutszej rury wali ogniem tzn jak jest zimy i go zapale pochodzi z minute na ssaniu wyłączam ssanie i sobie chodzi na wolnych i co jakis czas puknie w wydech.jak sie zagrzeje i wyjezdzam z domu to przez jakies 2 do 3 kilometrow jak jade caly czas wali w rure wymienilem swiece wymienilem filter nie mam pojecia co to moze byc.myslalem ze moze kable czy moge zamienic kable z pierwszego gara na drugi zeby srawdzic czy problem sie przeniesie na drugi cylinder? jesli ktos mial taki problem niech napisze lub podesle linka do jakiegos posta pozdrawiam Kicha Ci jeszcze przy okazji czasem w gaźnik?? Czy przy strzałach w wydech szarpie Ci motorem?? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
vpower Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 A podregulowales gaznik? Jak zmieniales z oryginalnych wydechow to moze trzeba troche sie pobawic srubka od PMS. Jaki masz filtr powietrza - oryginal czy jakis K&N? Cytuj AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pikus_Pikus Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 nie strzela w gaznik tylko w krutsza rure nie regulowalem gaznika mam oryginalny filter Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
perkusista Opublikowano 16 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 16 Czerwca 2009 A TERAZ Z INNEJ BECZKI Panowie - możecie podesłać fotki mocowania bagażnika? Mam oryginalny z lipnym mocowaniem do 5kg i boję się, że jak włożę na niego załadowany kufer to mi się połamie. Więc ogólnie szukam fajnych patentów albo na mocowanie albo na cały bagażnik Jak tam sprawa z bagażnikiem wyszła...? Bo jestem na tym samym etapie... Mam orginalne oparcie i orginalny bagażnik YAMAHY oparty na lampie. Wydaje mi się,że to troche lichawe... Nie chcę wyrzucac oparcia, bo jest OK, a pasowałoby mi dopasowac jakiś w miarę wytrzymały bagażnik do niego... Udało Ci się coś znaleźc...? :biggrin: Tak jak pisze Prałat,może się okazać że aby zwiększyć wytrzymałość bagażnika trzeba go będzie wymienić wraz z oparciem na inny.Mam z firmy Moto kuźnia i wytrzymuje spoko 20kg. Twój bagażnik jest tylko mocowany do oparcia chyba , tak...? Nie jest sparty na lampie...? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadziu79 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Witam ja znów w sprawie mojego Road Stara 1700 niestety odebrałem go z serwisu po dwóch tygodniach regulacji gaźnika ale nie wróciłem nim na kołach tylko na przyczepce oczywiście regulacja kosztowała 250 zł plus pełen zbiornik paliwa bo jak go zostawiłem był zalany po sam kurek teraz jest zaledwie dwa litry paliwa motocykl absolutnie nie chodzi odpali ale reszta to kicha !!! próbowałem przejechać się kawałek 1 km na tym odcinku zgasł mi 4 razy prychając i strzelając a ostatnie 100 m go pchałem bo już nie chciałem go męczyć dostałem też woreczek z dwoma dyszami Teraz pytanie jakie powinny być dysze i jakie powinny być początkowe ustawienia śrub regulacyjnych w gaźniku chce sam spróbować bo strach komukolwiek dawać do naprawy Mam filtr K&N i otwarty wydech i zastanawiam się czy czasem nie był założony zestaw dynojetu bo motocykl jest z USA i ja nic w nim nie przerabiałem chodził jak marzenie równo bez strzałów i parskania aż pewnego dnia na zimnym silniku dziwnie chodził więc decyzja o serwisie i regulacji Jak mogę odróżnić dynojet o zwykłych dysz i iglicy ? może oni po prostu je usunęli a wstawili inne bo na pewno wymieniali byłem przy tym ale nie wiem jakie w końcu włożyli i czy oddali ni te co ja miałem Proszę o wsparcie Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 23 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 23 Czerwca 2009 Odezwij się na tym forum.Wszyscy ostatnio tam się spotykamy. http://www.yamaha-roadstar.pl/ Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 (edytowane) Mam filtr K&N i otwarty wydech i zastanawiam się czy czasem nie był założony zestaw dynojetu Ja mam tez taki zestaw i dynojety sa praktycznie w zestawie do tego. Po roznych przygodach kolegow Starowcow stwierdzilem ze trzeba zapomniec o fahofcah z serwisow Yamahy i zdac sie na znajomych :evil: Mi tez zaczal gaznik troszku sie buntowac, ale sadze ze wyczyszczenie go i umycie wystarczy :biggrin: Edytowane 24 Czerwca 2009 przez majkelpl Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piter 1600 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Może lepiej go nie czyść.Nie ruszaj gówna nie będzie śmierdziało.Lepiej lać dobrą wachę i śmigać, samo przejdzie. Cytuj 2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
majkelpl Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Leje dobra, bo tylko na Shellu tankuje a ciagle mam objawy kichania i czasami gasnie mi na wolnych zwlaszcza jak jest zimny, lub nie do konca rozgrzany. A nie bylo tego wczesniej, czyli pewnie cos tam mu sie stalo i wypadaloby go przeczyscic. Tak mi sie wydaje :eek: Cytuj ISRA: 27062SREU: 614 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Jankes1977 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 Witam ja znów w sprawie mojego Road Stara 1700 niestety odebrałem go z serwisu po dwóch tygodniach regulacji gaźnika ale nie wróciłem nim na kołach tylko na przyczepce oczywiście regulacja kosztowała 250 zł plus pełen zbiornik paliwa bo jak go zostawiłem był zalany po sam kurek teraz jest zaledwie dwa litry paliwa motocykl absolutnie nie chodzi odpali ale reszta to kicha !!! próbowałem przejechać się kawałek 1 km na tym odcinku zgasł mi 4 razy prychając i strzelając a ostatnie 100 m go pchałem bo już nie chciałem go męczyć dostałem też woreczek z dwoma dyszami W jakim serwisie byles? To jakis jeden wielki walek... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gadziu79 Opublikowano 24 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 24 Czerwca 2009 http://salon.yamaha-pawelec.pl - to strona tego pseudo serwisu po prostu żenada ci goście nie powinni prowadzić takich rzeczy może sklep z parówkami !!!!! Proszę podajcie jakie dysze powinny być i jak powinna na którym nacięciu być ustawiona iglica i ile jest śrub do regulacji gaźnika jedna czy dwie ? jeśli ktoś ma konkretne pojęcie o gaźniku gdzie co i jak powinno być podłączone jak regulować itp prosiłbym o nr tel zadzwonię i może dokładniej się coś dowiem to mój nr 607061570 Jesteście ostatnią deską ratunku Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mario12 Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 Dobry jest zapisek, że mechanicy regularnie uczestniczą w szkoleniach. Pytanie co na tych szkoleniach robią :flesje: skoro nie potrafią przez dwa tygodnie doprowadzic motocykla do stanu używalności. Swoją drogą ja też znam adres "autoryzowanego serwisu" :biggrin:, którego utytułowany i "doświadczony" mechanik potafi wciskać niezły kit i jeszcze za to wykasować. Moje pytanie kolego za co ty zapłaciłeś skoro nie wyjechałeś z serwisu na kołach. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TomHal Opublikowano 28 Czerwca 2009 Udostępnij Opublikowano 28 Czerwca 2009 (edytowane) przyznam że rozmawiałem z mechanikiem od autoryzowanego serwisu yamahy na temat w/w obsługi i potraktowania klienta i koleś nie mógł wprost uwierzyć w to, co Jankesowi się przydarzyło ! Takie potraktowanie klienta ociera się o prawne potraktowanie kolesi przed sądem grodzkim, no ale to już Jankes musi wiedzieć co z tym fantem zrobi. http://www.yamaha-wildstar.pl ; http://www.yamaha-roadstar.pl Edytowane 28 Czerwca 2009 przez TomHal Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.