Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Bercik mam takie same wydechy i miałem ten sam problem z przycieraniem wydechu o asfalt.Podkręciłem amora na twardo i się skończyło.W drodze do Chorwacji:dwie osoby i bagaż na maxa ani jednej przycierki.Solo jest trochę twardo ale częściej jeżdżę z pasażerką.Regulacja jest bardzo mała i nie za dobry jest dostęp do niej.Pozdro

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

Bercik mam takie same wydechy i miałem ten sam problem z przycieraniem wydechu o asfalt.Podkręciłem amora na twardo i się skończyło.W drodze do Chorwacji:dwie osoby i bagaż na maxa ani jednej przycierki.Solo jest trochę twardo ale częściej jeżdżę z pasażerką.Regulacja jest bardzo mała i nie za dobry jest dostęp do niej.Pozdro

 

 

No to witam po przerwie.

No i właśnie dylemat, bo za bardzo buja we dwoje a samemu twardo bydzie, trzeba bezwęgldnie utwardzić .

Dostęp od spodu klucz 22 albo 27-nie wiem. Mechanior wie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam,ja sobie sam utwardzałem ale nie pamietam jaki to był klucz, tam potrzeba dwa bo to są dwie nakretki skontrowane.Dojscie naprawdę kiepskie,najlepiej to zrobic z kanału.Cały zakres regulacji to ok. 2cm gwintu.Ja dałem na max twardo,ale mozna zrobic parę prób.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

tak jak obiecałem - parę zdań na temat wydechów Roadhouse Dooley's, o których wspominałem.

Montaż - raczej makabra, dużo elementów, które trzeba ze soba poskręcać (kolektory, tłumiki, oraz osłony termiczne podobne jak w orginałach), tłumiki ida po dwóch stronach, zatem dodatkowe mocowania (które są w komplecie ale np. Amerykanie nie dołączyli paru śrub i nakrętek, które na szczęście miałem w garażu) za tylnym cylindrem idzie kolanko do lewego tłumiku, na które jest mało miejsca i spasowanie go z drugączęścią kolanka jest raczej mało przyjazne. Podsumowując montaż - bez pomocy drugiej osoby i podnośnika o zamontowaniu tego samemu raczej trudno lub tez pracy 3 x więcej (Artur -, jak to czytasz, to dziękuję za pomoc)

Wygląd - moim zdaniem super, oczywiście rzecz gustu, aczkolwiek uważam, że w tym wydechy biegnące ppo 2 stronach w takim motocyklu , a zwłaszcza w mojej wersji Silverado z fabrycznie zamontowanymi kuframi wizualnie poprawiają ten motocykl - zwłaszcza jak chce się utrzymać klasyczny wygląd tego motocykla.

Dźwięk - moim zdaniem rewelacja, porównując do V&H i Cobry chodzi to ciszej lecz jest to rzeczywiście basowy, piękny dźwięk, na wolnych obrotach ładne patataj- patataj. Nie przeszkadza podczas jazdy praktycznie od ok 70km/h raczej tego nie słychać (może przez mój integralny kask). Zależało mi na tym aby był dźwięk, a nie hałas i efekt został osoągnięty.

Jazda - wygląda, że tłumiki są nisko ale są na wysokości dolnego tłumika fabrycznego, podczas kręcenia po winklach nie przycierają. Podestem przytarłem ale tłumiki bez szwanku. Nie wiem jak z pasażerem ale tył mam na sztywno na maksa (tak wolępiej spisuje się motocykl na zakrętach).

Jakość - dobra, wizualnie wszystko OK, spasowanie wszystkich elementów mogłoby być ciut lepsze ale generalnie dramatu nie było. Sądzę, że wykonanie V&H ciut lepsze ale niestety ta firma nie oferuje tego typu wydechów i z takim dźwiękiem.

Dodatkowo do wyboru jest kilka rodzajów końcówek, które można zmieniać w zależności od upodobań.

 

Aha jedna wada - Roadhouse Dooley's są droższe od V&H i Cobry oraz nie ma tzw. autoryzowanego (pożal się Boże) dystrybutora.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam, jakis czas temu pytalem o Roadburnery. Zero odpowiedzi i dlatego je zamowilem :buttrock:

 

Ha, oprócz tego, ze Kolejorz wczoraj wygral to w koncu przyplynely dlugo wyczekiwane, piekne i z super chromem! Wydechy Roadburner Road Pros with slt. Rano odbior a wieczorem po robocie montaz. Niczego nie brakowało choc Amerykanie jak to oni musieli przedobrzyc i dac calowe sruby imbusowe... Swietnie zapakowane i bez jakichkolwiek uszkodzeń.

 

Zalozenie bez przygod; generalnie dluzej rozkrecalem firmowy wydech i wspornik niz zakladalem Roadburner'a.

 

Poniewaz niewiele mozna znalezc w sieci dobrych zdjec tlumikow tego producenta dorzuce na swoja strone kilka dokladnych fotek.

 

Pozdro

 

ps. Slawek, jak jeszcze raz bedziesz chcial montowac taki wydech to tylko daj znac :P swietna zabawa.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

  • 2 tygodnie później...

A tak żeby odświeżyć temat to mój Road Star 1,7 pali po mieście 6,9 a w trasie 6,2 a jak tam u was ?????

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moja maszyna nigdy nie przekroczyła 6,5 l,a w trasie pali ok 5-5,2l.A jeżdżę we dwie osoby.

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

U mnie jest okolo 5,4 co mnie dziwi bo nawet podczas palowania do 6 sie nie zblizyl. Generalnie jezdzac normalnie czyli okolo 100-120 w cyklu mieszanym robie 180-190 mil na baku do momentu przelaczenia kranika w pozycje rezerwy. Kiedy bak jest pelny to tez pojecie wzgledne ale takie przebiegi uzyskuje.

To wszystko na zestawie V&H Longshots HS, dyszy 175 i iglicy z Barona + filtr powierza z Barona (BAK) i swiecach irydowych.

Troche go czuc paliwem ale moze to byc objaw otwartego filtra powietrza co jednak jak widac powyzej nie przeklada sie na spalanie. W zimie obczaje swiece i generalnie sprobuje to idealnie ustawic co wbrew pozorom wcale tak latwe nie jest jak to mowi instrukcja.:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No to teraz ja powiem o swoim ...

Nie wiem ile to wychodzi, ale tankuje 11 litrow paliwa jak mam przejechane 130 mil.

Jeszcze nie sprawdzilem do zera ile mi wyszlo.

W ostatnia niedziele zrobilem ok 90 mil i mialem wskazowke na polowie podzialki :)

Jazda rozna, ale .... z przewaga troche ostrej bo musze sie nacieszyc powerem !!!! :)

Poza tym .... jak sie jezdzi z przecinakami w grupie to aby nie odstawac, trzeba odkrecic troche mocniej.

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...