-
Postów
91 -
Rejestracja
-
Ostatnia wizyta
O SławekS
- Urodziny 01/24/1972
Informacje profilowe
-
Lubię
motocykle, góry, turystyka
-
Skąd
Tarnowo Podgórne
Osobiste
-
Motocykl
Road Star 1.7
-
Płeć
Mężczyzna
Metody kontaktu
-
Strona www
http://www.motocyc.pl
Osiągnięcia SławekS
NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)
0
Reputacja
-
Vpower, dziekuję za miłe słowa. Kiera zostaje, kiedyś miałem taką szeroką jak ty i zdjąłem, leży w koncie w garażu, przeszkadzała, a fabryczna pasuje mi w 100%, a dodam, że w RS 1700 jest trochę inna (ciut szersza i bardziej na kierowcę) niż w Wild Star 1600. pozdrawiam,
-
Witam, kiedyś chwaliłem się, że załozyłem do swojego Rad Stara wydechy Roadhouse, poniżej link, gdzie mozna zobaczyć jak to wygląda. Dodam, że zmienione będą jeszcze końcówki wydechów na Shark fin, takie z małym ogonkiem http://blacktrain.fotosik.pl/albumy/630753.html ppozdrawiam,
-
Prałat, lekka korekta - otóż w orginalnym układzie wydechowym są podkładki, ale nie miedziane, z jakiegoś materiału odpornego na temperatury (coś podobnego jak bandaż na wydechy, tyle , że utwardzone i spłaszczone), przy demontażu i wymianie wydechów często zostają w tzw. gniazdach do kolanek w cylindrach, lub na kolanku na podkładce , którą dokręca się kolanko. Także jesli demontaż jest z orginałów na inne, to na pewno tam będą, są dosyć cienkie, można nie zauważyć. U mnie były i z tego co wiem u Jankesa również oraz w kilku innych, które miałem przyjemność" dotykać" w tych miejscach. pozdrawiam,
-
Majkel, poniżej link z adresami dealerów Yamaha w L.A. http://www.starmotorcycles.com/star/dealer...rcycles&ls=star
-
Majkel, to moto to pół tony będzie ważyć jak pozakłądasz wszystko - ale oczywiście kwestia gustu.
-
Vpower - wydechy eleganckie, gratuluję i witam w klubie posiadaczy wydechów po obu stronach, ja się na nie nie decydowałem (wybrałem Roadhouse), gdyż te własnie za głośno ryczą (pewnie tłumika tam nie ma żadnego) ale wyglądają zacnie. pozdrawiam,
-
Road Star 1700 tylne gmole
SławekS odpowiedział(a) na Raider67 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
OK, chciałem coś mądrego napisać ale mi znowu nie wyszło ;-) Przy okazji, raz zaliczyłem wywrotkę, jak na skrzyżowaniu wjechał mi w w tył motocykla samochód - moto położyło się na prawą stronę na gmol przedni, dodam, że mam kufry z tworzywa (Silverado) i motocykl opierał się na przednim gmolu, kufry nawet nie dotknęły nawierzchni, także te dodatkowe tylne gmole to moim zdaniem bardziej wizualny aspekt i kilka kilo więcej obciążenia. pozdrawiam, -
Road Star 1700 tylne gmole
SławekS odpowiedział(a) na Raider67 temat w Co, jak i gdzie kupić - dla motocykla
Cześć, panowie, a czemu w ogóle tu jest nowy wątek dotyczący Wild Star /Road Star, nie można tej dyskusji przenieść do miejsca dedykowanego tym motocyklem, przecież takie istnieje. Nie żebym się przypier.... ale nie ma sensy chyba o tym motocyklu pisać w kilku różnych miejscach. Kolego moderatorze, co ty na to? pozdrawiam, -
Cześć, to , że coś jest "klepane" w Chinach, nie oznacza, że jest totalnym syfem - wszystko zależy jaki proces technologiczny, wymogi jakościowe itp. firma"matka" wprowadzi u chińskiego producenta dostawcy. Kuryakyn produkuje akcesoria na Dalekim Wschodzie, Yamaha również, HD też - także, wszystko zależy co dana firma chce uzyskać, jakie wymogi narzuci i za ile to później chce sprzedać oraz dla jakiego grona klientów. Technologicznie ogromna większość firm produkcyjnych w Chinach nie różni się od tych w Europie czy USA, a nawet je wyprzedza, oczywiście rozstrzał jest ogromny, w końcu wielki kraj , także można poszukać sobie "producenta", który zrobi to w szopie, a także firmę z normalnym procesem wielkoseryjnym. Komputery z których klepiecie te posty na tym forum w większości też tam są produkowane, jak i wszelkie "plazmy" LCD itp. pozdrawiam, p.s. wizytami w Chinach w tamtejszych firmach, przenoszeniem tam produkcji, czy importem produktów z tamtąd wg, zaadaptowanego procesu produkcji przez duże firmy z różnych branż zajmuję się na codzień, także to co napisałem nie jest tylko moim wyobrażeniem.
-
vpower - przepraszam, myślałem, że o to wam chodzi niedoczytałem widocznie, tudzież reakcja moja była spontaniczna. Natomiast, jak ktoś chce serwisókę również posiadam, taką o , której wspominasz, jesli ktoś chce , to proszę o info na pw. wyślę w uzgodnionej formie. pozdrawiam,
-
Panowie, za przeproszeniem w sprawie instrukcji do XV 1700 - pieprzycie bzdury, wszystko jest dostepne na amerykańskiej stronie Yamaha - podaje skrót do wspomnianej instrukcji: http://www.starmotorcycles.com/assets/serv...d_Star_1263.pdf pozdrawiam,
-
Rzeczywiście, zamiast Fat Boba mogli porównać coś innego np. Heritage Softail, w końcu pojemność taka sama jak w Fat Bob ale mniejsza o to, artykuł i tak całkiem całkiem. pozdrawiam,
-
Witam, dla "angielskojęzycznych" przesyłam link z ciekawym porównaniem, w którym bierze udział Road Star 1.7. dodam, że wypada bardzo przyzwoicie. http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...cles/index.html pozdrawiam,
-
Witam przeglądając amerykańską stronę Yamaha/Star, zauważyłem, do akcesorii dedykowanych do Road/Wild Starów dodali customowe koła w 2 wersjach chromowane i czarne wraz z kołem pasowym, oczywiście zabawki nie są tanie. Poniżej link. http://www.starmotorcycles.com/star/produc...3/2009/0/1.aspx pozdrawiam,
-
Vpower, to że "leci nisko" nie przeszkadza - wrażenie wizualne, przy jeździe nie przyciera - prędzej i tak przycierasz podestem w zakrętach także o to się nie obawiaj (przynajmniej , ja ze swoimi problemu nie mam). Cena zwykle odstrasza - niestety. pozdrawiam,