Skocz do zawartości

SławekS

C.Y.C.
  • Postów

    91
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O SławekS

  • Urodziny 01/24/1972

Informacje profilowe

  • Lubię
    motocykle, góry, turystyka
  • Skąd
    Tarnowo Podgórne

Osobiste

  • Motocykl
    Road Star 1.7
  • Płeć
    Mężczyzna

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://www.motocyc.pl

Osiągnięcia SławekS

NOWICJUSZ - podawacz śrubek

NOWICJUSZ - podawacz śrubek (12/46)

0

Reputacja

  1. Vpower, dziekuję za miłe słowa. Kiera zostaje, kiedyś miałem taką szeroką jak ty i zdjąłem, leży w koncie w garażu, przeszkadzała, a fabryczna pasuje mi w 100%, a dodam, że w RS 1700 jest trochę inna (ciut szersza i bardziej na kierowcę) niż w Wild Star 1600. pozdrawiam,
  2. Witam, kiedyś chwaliłem się, że załozyłem do swojego Rad Stara wydechy Roadhouse, poniżej link, gdzie mozna zobaczyć jak to wygląda. Dodam, że zmienione będą jeszcze końcówki wydechów na Shark fin, takie z małym ogonkiem http://blacktrain.fotosik.pl/albumy/630753.html ppozdrawiam,
  3. Prałat, lekka korekta - otóż w orginalnym układzie wydechowym są podkładki, ale nie miedziane, z jakiegoś materiału odpornego na temperatury (coś podobnego jak bandaż na wydechy, tyle , że utwardzone i spłaszczone), przy demontażu i wymianie wydechów często zostają w tzw. gniazdach do kolanek w cylindrach, lub na kolanku na podkładce , którą dokręca się kolanko. Także jesli demontaż jest z orginałów na inne, to na pewno tam będą, są dosyć cienkie, można nie zauważyć. U mnie były i z tego co wiem u Jankesa również oraz w kilku innych, które miałem przyjemność" dotykać" w tych miejscach. pozdrawiam,
  4. Majkel, poniżej link z adresami dealerów Yamaha w L.A. http://www.starmotorcycles.com/star/dealer...rcycles&ls=star
  5. Majkel, to moto to pół tony będzie ważyć jak pozakłądasz wszystko - ale oczywiście kwestia gustu.
  6. Vpower - wydechy eleganckie, gratuluję i witam w klubie posiadaczy wydechów po obu stronach, ja się na nie nie decydowałem (wybrałem Roadhouse), gdyż te własnie za głośno ryczą (pewnie tłumika tam nie ma żadnego) ale wyglądają zacnie. pozdrawiam,
  7. OK, chciałem coś mądrego napisać ale mi znowu nie wyszło ;-) Przy okazji, raz zaliczyłem wywrotkę, jak na skrzyżowaniu wjechał mi w w tył motocykla samochód - moto położyło się na prawą stronę na gmol przedni, dodam, że mam kufry z tworzywa (Silverado) i motocykl opierał się na przednim gmolu, kufry nawet nie dotknęły nawierzchni, także te dodatkowe tylne gmole to moim zdaniem bardziej wizualny aspekt i kilka kilo więcej obciążenia. pozdrawiam,
  8. Cześć, panowie, a czemu w ogóle tu jest nowy wątek dotyczący Wild Star /Road Star, nie można tej dyskusji przenieść do miejsca dedykowanego tym motocyklem, przecież takie istnieje. Nie żebym się przypier.... ale nie ma sensy chyba o tym motocyklu pisać w kilku różnych miejscach. Kolego moderatorze, co ty na to? pozdrawiam,
  9. Cześć, to , że coś jest "klepane" w Chinach, nie oznacza, że jest totalnym syfem - wszystko zależy jaki proces technologiczny, wymogi jakościowe itp. firma"matka" wprowadzi u chińskiego producenta dostawcy. Kuryakyn produkuje akcesoria na Dalekim Wschodzie, Yamaha również, HD też - także, wszystko zależy co dana firma chce uzyskać, jakie wymogi narzuci i za ile to później chce sprzedać oraz dla jakiego grona klientów. Technologicznie ogromna większość firm produkcyjnych w Chinach nie różni się od tych w Europie czy USA, a nawet je wyprzedza, oczywiście rozstrzał jest ogromny, w końcu wielki kraj , także można poszukać sobie "producenta", który zrobi to w szopie, a także firmę z normalnym procesem wielkoseryjnym. Komputery z których klepiecie te posty na tym forum w większości też tam są produkowane, jak i wszelkie "plazmy" LCD itp. pozdrawiam, p.s. wizytami w Chinach w tamtejszych firmach, przenoszeniem tam produkcji, czy importem produktów z tamtąd wg, zaadaptowanego procesu produkcji przez duże firmy z różnych branż zajmuję się na codzień, także to co napisałem nie jest tylko moim wyobrażeniem.
  10. vpower - przepraszam, myślałem, że o to wam chodzi niedoczytałem widocznie, tudzież reakcja moja była spontaniczna. Natomiast, jak ktoś chce serwisókę również posiadam, taką o , której wspominasz, jesli ktoś chce , to proszę o info na pw. wyślę w uzgodnionej formie. pozdrawiam,
  11. Panowie, za przeproszeniem w sprawie instrukcji do XV 1700 - pieprzycie bzdury, wszystko jest dostepne na amerykańskiej stronie Yamaha - podaje skrót do wspomnianej instrukcji: http://www.starmotorcycles.com/assets/serv...d_Star_1263.pdf pozdrawiam,
  12. Rzeczywiście, zamiast Fat Boba mogli porównać coś innego np. Heritage Softail, w końcu pojemność taka sama jak w Fat Bob ale mniejsza o to, artykuł i tak całkiem całkiem. pozdrawiam,
  13. Witam, dla "angielskojęzycznych" przesyłam link z ciekawym porównaniem, w którym bierze udział Road Star 1.7. dodam, że wypada bardzo przyzwoicie. http://www.motorcyclecruiser.com/roadtests...cles/index.html pozdrawiam,
  14. Witam przeglądając amerykańską stronę Yamaha/Star, zauważyłem, do akcesorii dedykowanych do Road/Wild Starów dodali customowe koła w 2 wersjach chromowane i czarne wraz z kołem pasowym, oczywiście zabawki nie są tanie. Poniżej link. http://www.starmotorcycles.com/star/produc...3/2009/0/1.aspx pozdrawiam,
  15. Vpower, to że "leci nisko" nie przeszkadza - wrażenie wizualne, przy jeździe nie przyciera - prędzej i tak przycierasz podestem w zakrętach także o to się nie obawiaj (przynajmniej , ja ze swoimi problemu nie mam). Cena zwykle odstrasza - niestety. pozdrawiam,
×
×
  • Dodaj nową pozycję...