Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Widze Dersu, ze przesiadles sie na HD. Jak porownanie HD - Wildek? Jakie sa plusy i minusy?

Pytam z czystej ciekawosci bo zmieniac nie zamierzam przez dluuugi czas...

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Majkel Ty nie rozpędzaj sie z wymiana wszystkiego tylko śmigaj.. :evil:

 

Smigam, smigam .......... tylko fachowcy z forum mowia ze juz czas na wymiane paska :)

 

Widze Dersu, ze przesiadles sie na HD. Jak porownanie HD - Wildek? Jakie sa plusy i minusy?

Pytam z czystej ciekawosci bo zmieniac nie zamierzam przez dluuugi czas...

Pzdr.

 

No i sie zacznie ........ :icon_mrgreen:

Krzychu, tylko nie tak dlugo jak mi mowiles o porownainiu :wink:

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Tak sie wlasnie zastanawiam - czy ja Cie juz kiedys o to nie pytalem??? Mam skleroze a przekopywanie tych 90 stron to juz nie na moje sily.:wink: Jesli pytalem to sorry.:)

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Widze Dersu, ze przesiadles sie na HD. Jak porownanie HD - Wildek? Jakie sa plusy i minusy?

Pytam z czystej ciekawosci bo zmieniac nie zamierzam przez dluuugi czas...

Pzdr.

Moj punkt widzenia na tego typu zagadnienia jest moze nieco odmienny od tego co czytam czasami tutaj, więc powiem krótko, HD jezdzi się ni lepiej ni gorzej ale.. inaczej niż WS.Kupując Hadeka wiedzialem o jego słabych stronach, i głupio by było gdybym po trzydziestu paru latach ujezdzania rożnego żelastwa nie sprobowal jazdy na czyms ,o czym przez te lata marzylem.Bedąc posiadaczem Wild Stara nie mówilem ze nie kupie Harleya bo po co przepłacac za cos co nie jedzie , gubi olej a do tego jest dwa razy drozsze :wink: Po prostu mnie nie było na niego stać i tyle :buttrock: Ale do rzeczy bo Majkel mnie zabije za bajere.. :)

Jesli ktos chce miec komfort ( mowimy tutaj tylko o WS i Heritage) mam tu na mysli prowadzenie po prostej, wszelkiego typu skrety, zakrety, nawracanie,zachowanie przy pełnym załadunku,tj, ;stereo; plus bagaże,przyspieszenia,wibracje(raczej ich brak),no i niesmiertelne spalanie a do tego ma w d...e legende , to niech zostaje przy Wildzie, ale od razu dodam ze ta roznica wcale nie jest az tak bardzo znaczna.Wild ma bardziej łagodne przełozenia, i lepiej ciagnie na wyzszych biegach.

I jesli to jest dla kogos ważne to optycznie jest nieco większy :biggrin: A Harley...Po stu kilometrach zapomnialem ze prowadzi sie gorzej od Wilda, będac w salonie oniemiałem nad przeogromna iloscią pierdólek zwanych gadgetami,silnik jest suchy jak pieprz, song nie do podrobienia, a czy lepiej się czuje bedac jego posiadaczem??pewno nie, bo chcę go sprzedac i kupić.....starszy model HD...Pozdrawiam wszystkich ... :lalag:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Moj punkt widzenia na tego typu zagadnienia jest moze nieco odmienny od tego co czytam czasami tutaj, więc powiem krótko, HD jezdzi się ni lepiej ni gorzej ale.. inaczej niż WS.Kupując Hadeka wiedzialem o jego słabych stronach, i głupio by było gdybym po trzydziestu paru latach ujezdzania rożnego żelastwa nie sprobowal jazdy na czyms ,o czym przez te lata marzylem.Bedąc posiadaczem Wild Stara nie mówilem ze nie kupie Harleya bo po co przepłacac za cos co nie jedzie , gubi olej a do tego jest dwa razy drozsze :icon_mrgreen: Po prostu mnie nie było na niego stać i tyle :wink: Ale do rzeczy bo Majkel mnie zabije za bajere.. :wink:

Jesli ktos chce miec komfort ( mowimy tutaj tylko o WS i Heritage) mam tu na mysli prowadzenie po prostej, wszelkiego typu skrety, zakrety, nawracanie,zachowanie przy pełnym załadunku,tj, ;stereo; plus bagaże,przyspieszenia,wibracje(raczej ich brak),no i niesmiertelne spalanie a do tego ma w d...e legende , to niech zostaje przy Wildzie, ale od razu dodam ze ta roznica wcale nie jest az tak bardzo znaczna.Wild ma bardziej łagodne przełozenia, i lepiej ciagnie na wyzszych biegach.

I jesli to jest dla kogos ważne to optycznie jest nieco większy :bigrazz: A Harley...Po stu kilometrach zapomnialem ze prowadzi sie gorzej od Wilda, będac w salonie oniemiałem nad przeogromna iloscią pierdólek zwanych gadgetami,silnik jest suchy jak pieprz, song nie do podrobienia, a czy lepiej się czuje bedac jego posiadaczem??pewno nie, bo chcę go sprzedac i kupić.....starszy model HD...Pozdrawiam wszystkich ... :lalag:

Powiem Ci ze po polataniu Softailem Deluxe i Springerem 2 lata temu bodajze mialem dokladnie te same odczucia.

Plusy HD:

- silnik - naprawde niezle to zapierdziela (TC)

- wyglad - mi sie osobiscie Deluxe strasznie podoba (heritage tez zreszta)

- 6 bieg - napewno na trasie sie przydaje

- wykonanie niektorych elementow i pare smaczkow stylistycznach (np. lightbary)

- niski co przy moich gabarytach jest duzym +

- ilosc dodatkow i czesci do indywidualnej stylizacji - poprostu bajka

- cos co jest dziwne - na HD kazdy dobrze wyglada obojetnie czy ma 150 w kapeluszu czy 2 metry - to jest dla mnie fenomen:)

- male spalanie jak sie nie paluje

 

Minusy HD:

- te wolne obroty (a raczej szybkie) w silnikach TC - tragedia, tragedia, tragedia

- zawieszenie - nie nadaza za mozliwosciami silnika

- srednie hamulce

- opony - teraz juz mniej kwadratowe ale jednak...

- cena czegokolwiek ze znaczkiem HD (pomimo iz wyprodukowane tam gdzie wszystko inne -Korea, Chiny i inne tego typu)

- bufonada w serwisach (ale to nie wina HD ale ludzi tam pracujacych:) )

- te motocykle sa faktycznie male (a przynajmniej mniejsze od innych cruiserow). Najdluzsze sa co mnie zdziwilo Softaile a mimo wszystko porownywalne do 800 - maks 1100 w japonii. Nie mowie tu o wadze bo ta jest sluszna:)

 

Plusy WS/ RS:

- silnik potega (pojemnosc i wyglad)

- wolne obroty i klang (mowa o gazniku a nie wersji 2008)

- dobre wlasciwosci jezdne

- gaznik

- duza ilosc dodatkow jak na japonczyka

- klasyczny wyglad i taka w sam raz wielkosc

- hamulce

- komfort

- male spalanie

 

Minusy WS/ RS:

- waga - troche wazy co nie ulatwia zycia przy manewrowaniu

- opona tyl zdecydowanie za waska

- blotnik tyl jak w enduro - pol metra nad tylnym kolem (bez flipa sie nie obejdzie:) )

- wyzszy niz HD (zdecydowanie)

- krotkie biegi ( w 1.7 nie ma juz tak zle ale jednak)

- mniej dodadtkow niz do HD chociaz niektore sa uniwersalne (kiery, lusterka itd. wiec mozna pokombinowac)

 

To tak mniej wiecej tyle z moich obserwacji i przymiarek.

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

nabyłem ostatnio układ wydechowy firmy Roadhouse : http://www.roadhousebrand.com/Merchant2/me...Category_Code=D model Dooley's

właśnie wczoraj dotarły do mnie do garażu, w najbliższych dniach mam zamiar to zamontować na moim RS i zobaczymy jak to gada - gdyż wydech raczej niespotykany w naszym kraju lub bardzo rzadko spotykany, spodobał mi się, gdyż mam RS Silverado z orginalnymi kuframi i chciałem aby wydech biegł po obu stronach motocykla - klasycznie. Na Youtube odsłuchiwałem tego typu wydech - ale to co inego niż na żywo, ponoć ma to "burczeć" klasycznie, niezbyt głośno ale za to "mięsiście - się okaże.

Wyglądać poo zamontowaniu ma to następująco (oczywiście niektóre z poniższych moto są mniej lub bardzie wypasione - więć ja jako nędzny posiadaćz zwykłego czarnego RS Silverado odwołuje się do ostatniej fotki):

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...=351&gid=3&pg=2

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...=247&gid=3&pg=4

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...=103&gid=3&pg=7

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...d=64&gid=3&pg=8

 

pozdrawiam,

 

p.s. w przyszłym tygodniu napiszę o doznaniach dźwiękowych

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Cześć,

 

nabyłem ostatnio układ wydechowy firmy Roadhouse : http://www.roadhousebrand.com/Merchant2/me...Category_Code=D model Dooley's

właśnie wczoraj dotarły do mnie do garażu, w najbliższych dniach mam zamiar to zamontować na moim RS i zobaczymy jak to gada - gdyż wydech raczej niespotykany w naszym kraju lub bardzo rzadko spotykany, spodobał mi się, gdyż mam RS Silverado z orginalnymi kuframi i chciałem aby wydech biegł po obu stronach motocykla - klasycznie. Na Youtube odsłuchiwałem tego typu wydech - ale to co inego niż na żywo, ponoć ma to "burczeć" klasycznie, niezbyt głośno ale za to "mięsiście - się okaże.

Wyglądać poo zamontowaniu ma to następująco (oczywiście niektóre z poniższych moto są mniej lub bardzie wypasione - więć ja jako nędzny posiadaćz zwykłego czarnego RS Silverado odwołuje się do ostatniej fotki):

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...=351&gid=3&pg=2

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...=247&gid=3&pg=4

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...=103&gid=3&pg=7

http://www.starmotorcycles.com/star/feedba...d=64&gid=3&pg=8

 

pozdrawiam,

 

p.s. w przyszłym tygodniu napiszę o doznaniach dźwiękowych

Powiem szczerze, ze Ci cholernie zazdroszcze. Kupilem V&H ale nadal mam slabosc do RH. Sa poprostu piekne. Moze kiedys jak mi sie V&H znudza...

Daj znac jak to gada...

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Powiem szczerze, ze Ci cholernie zazdroszcze. Kupilem V&H ale nadal mam slabosc do RH. Sa poprostu piekne. Moze kiedys jak mi sie V&H znudza...

Daj znac jak to gada...

Wydaje mi się, że przy większym załadunku z pasażerem i w ostrych zakrętach może trzeć o asfalt. :buttrock: Przy moich obecnych V&H kumple z tyłu mówią, że nie dużo im brakuje :cool:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wydaje mi się, że przy większym załadunku z pasażerem i w ostrych zakrętach może trzeć o asfalt. :icon_mrgreen: Przy moich obecnych V&H kumple z tyłu mówią, że nie dużo im brakuje :buttrock:

 

U mnie właśnie jest taki objaw , co prawda mam założone cobry speedsterlongs.

Dzieje się to tylko jak mam kogoś z tyłu a wystarczy dzieciak 40-sto kilowy.

Końcówki wydechów już mam naznaczone i nie koniecznie przy ostrych zakrętach tak sie dzieje, wystarczy że jest lekka koleinka i zakręt w prawo.

Podjechałem do mechanika żeby mi utwardził z tyłu te amortyzacje ale stwierdził, że już tak jest twarde i że szkoda kręgosłupa, no i nie wiem jak to teraz ugryżć.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...