Skocz do zawartości

Wild / Road Star Company


Lester
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

NA pewno ktoś z Was pamięta jak ustawił gaźnik lub zmieniał dysze. Jeżeli nie pomożecie to zacznę z żalem szukać oryginalnych wydechów.

 

Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie.

 

Witaj

 

W instrukcjach cobry zawsze jest rekomendacja do wymiany dysz oraz zmian w położeniu iglicy. Z tego co pobieżnie przeglądnąłem to masz no name, tak że nie wiem co ci radzić.

Zaraz po wymianie wydechów w moim WS w serwisie Yamahy, poszli na łatwiznę i nic nie zmieniali w gaźniku. Motorek dziwnie chodził i też szukałem rad na forum co z fantem zrobić.

 

Pomimo różnych za i przeciw, zdecydowałem się na następny krok i zainwestowałem w filtr Kuryakin http://www.kuryakyn.com/products.asp?bn=metric&ci=2831 .

Pimpek z BT Custom wymienił mi filtr powietrza na Kuryakina, dysze i iglice (z kompletu) i chodzi jak burza. Co ważne, po wymianie wszytko zostało zestrojone na nowo.

Podsumowując, jeżeli możesz to zainwestuj w jet kit'a (dysze i iglice). Filtr to już bajer nie do końca może potrzebny, ale jak zawsze tu też są dwie szkoły.

 

Części oryginalne cobry http://www.cobrausa.com/content/index.cfm?...id=40&partid=44

możesz kupić u nas w kraju, nie wiem czy warto kombinować prywatnym importem

 

U mnie bebechy jet'a były w komplecie z filtrem Kuryakin

http://www.kuryakyn.com/documents/installa...2-23MC-0805.pdf

i takie coś mam wmontowane jak w instrukcji.

 

Pozdrowienia

 

Maciek

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Polecam zakup przez ebay kilka stówek w kieszeni, paczka przychodzi po około 2 tygodniach. Jeśli posiada się karte Visa płaci się Pay Pal -em. Za orginalną szybe Yamachy zapłaciłem 200 zł z wysłaniem a u nas 800 zł :), filtr z dyszami jakies 625 zł u nas coś koło tysiąca. Jeśli ktoś ma trudność w zakupie to moge pomóc. Do pustych wydechów choć dysze trzeba zmienić, można dostać też w moto akcesoriach, jakieś 150 zł i przestanie strzelać itp.

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W instrukcjach cobry zawsze jest rekomendacja do wymiany dysz oraz zmian w położeniu iglicy. Z tego co pobieżnie przeglądnąłem to masz no name, tak że nie wiem co ci radzić.

Zaraz po wymianie wydechów w moim WS w serwisie Yamahy, poszli na łatwiznę i nic nie zmieniali w gaźniku. Motorek dziwnie chodził i też szukałem rad na forum co z fantem zrobić.

 

 

Maciek

 

Dzięki za podpowiedź.

 

 

Co do wydechów to są oryginalne Cobry - puste ( jest napis cobra na wydechach ) Z tego co znalazłem na stronach Cobry to jest Speedster Longs 2921. Razem z motorem kupiłem jakiś zestaw DynoJet Z tego co mówił mechanik nie jest zainstalowany. Ale sa tam 3 dysze i jedna iglica. Nie wiem ile jest czego potrzebne ale jeden gaźnik jeden zestaw dysza-iglica powinien wystarczyć.

Zaraz zejdę do motocylka i zobaczę dokładnie co i jak.

 

A tak na wszelki wypadek poproszę o pomoc co należy ewentualnie kupić.

 

Pozdrawiam

Marek

Edytowane przez MarekJ
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzięki za podpowiedź.

 

Co do wydechów to są oryginalne Cobry - puste ( jest napis cobra na wydechach ) Razem z motorem kupiłem jakiś zestaw DynoJet Z tego co mówił mechanik nie jest zainstalowany. Ale sa tam 3 dysze i jedna iglica. Nie wiem ile jest czego potrzebne ale jeden gaźnik jeden zestaw dysza-iglica powinien wystarczyć.

Zaraz zejdę do motocylka i zobaczę dokładnie co i jak.

 

Pozdrawiam

Marek

 

W linku oryginalna instrukcja jak to poskładać. http://www.cobrausa.com/pdf/92-2271.pdf

Jest jeszcze kwestia regulacji. Ale mam o tym mgliste pojęcie :D , może Ci co sie znają się wypowiedzą.

 

 

Maciek

Edytowane przez Tatsu
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki bardzo. ;)

Ja bym potrzebowal, ale dopiero jak wroce do Polski czyli w polowie wrzesnia, bo mam tylko owners manual in inglisz werszyn ;)

Masz do przeslania mailem czy w formie ksiazki jakas wolna ??? ;)

 

Mam to już wydrukowanie więc tylko trzeba odbić na Xero ( jakość jest idealna )

 

Jak będziesz w Polsce to daj znać spotkamy sie i pogadamy lub wyślę Ci pocztą. Przewidywany koszt 450 str x koszt odbitki na xero.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak będziesz w Polsce to daj znać spotkamy sie i pogadamy

 

Pewnie tak, bo jak zjade trzeba bedzie uczyc sie jezdzic na Wildku i nawijac kilometry ;)

Wiec najlepsiejsze wyjscie to ..... spotkanie osobiste ;)

ISRA: 27062
SREU: 614

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja w czasie swojego urlopu spędziłem w sidełku 3500 km. I potwierdzam co pisze TATAKIS odnośnie spalania. Mam założone V&H Longshot, nie zrobiłem żadnej regulacji w gaźniku (jeszcze, choć mam dysze od Seboki). Jedynie zdemontowałem AIS w tym sezonie. Będąc na Kaszubach RS zmieścił sie nawet w 4 litrach, co prawda prędkości były do 100 km/h.

Moim zdaniem pusty wydech nie ma wielkiego wpływu na spalanie.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam wszystkich,właśnie wróciłem z wypadu do Chorwacji.Przejechaliśmy około 3tyś mil,moto załadowane ważyło prawie 550 kg[zważone].Spalanie w granicach 5-5,5 l.Jechały trzy XV 1600 i jedna Elektra.Wszyscy tankowaliśmy razem i różnice były minimalne[najwięcej paliła Elka]Zdjecia będą niedługo po przejrzeniu a jest ich prawie 2tyś.Pozdrawiam Piter1600

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Witam

W moim RS z 2002 kierunki wyłaczaja się automatycznie podczas jazdy tak jak w instrukcji ok. 150 m. Stanie na światłach nie kasuje włączonego kierunku. Tak samo było w Virago 1100 i powiem że jestem zdziwony że mogliby skasować ten jakby nie patrzeć całkiem dobrą funkconalność w nowych motocyklach.

Pozdrawiam

U mnie jest H4 taka jak samochodowa

 

Pozdrawiam

 

Chciałbym jeszcze podążyć temat spalania przy pustych wydechach.

 

Poczytałem trochę i okazuje się że przy pustych wydechach będzie problem, ale z tego co słyszę jakoś sobie z tym poradziliście. Wasze motory spalają o.k. 5-6 a mój po sprawdzeniu o.k.10 l/100km. Byłem u mechanika ( dobry gość polecany przez znajomych) ale skończyło po ustawieniu fabrycznych ustawień gaźnika że motor ładnie pracował na wolnych obrotach ale aby ruszyć trzeba było osiągnąć ze 3000 obrotów inaczej gasł. Wyglądało to tak jakby moment obrotowy na wolnych obrotach był tylko taki aby potrzymać prace silnika. Podnieśliśmy poziom paliwa i pomogło trochę. Motor już rusza ale dopiero powyżej ok. 2500 obr ma moc, ale nie oto chodzi żeby jeździć tym jak WSKą.

 

NA pewno ktoś z Was pamięta jak ustawił gaźnik lub zmieniał dysze. Jeżeli nie pomożecie to zacznę z żalem szukać oryginalnych wydechów.

 

Pozdrawiam i czekam na jakieś sugestie.

 

ps

Dla zainteresowanych: posiadam Serwisówke do RS1600 99-2003 jeżeli ktoś jest zainteresowany to proszę o kontakt.

 

Twoje moto dostaje za malo paliwa na wolnych. To ze nie chce ruszyc nie dziwi akurat - dopiero podniesienie przepustnicy powoduje odpowiedni doplyw paliwa.

Mozesz na poczatek sprobowac pobawic sie sruba od skladu mieszanki - tzw. PMS. Wkrec ja do konca. Motocykl zacznie marnie chodzic a potem wykrecaj do momentu az znow zacznie sie dlawic. Mniej wiecej w polowie tego jest optymalne ustawienie skladu mieszanki. Jesli nikt nic z ta srubka nie robil to bedzie ona ukryta za zaslepka. Z tego co wyczytalem masz jeszcze oryginalne bebechy gaznika (dysza + iglica). Z oryginalna iglica nie poszalejesz - co najwyzej mozna sie podkladkami pobawic. W zestawie dynojet, ktory masz dodatkowo jest iglica (zapewne z 5 nacieciami) oraz kilka dysz. Zabawa bedzie polegala na tym aby dobrac odpowiednie polozenie iglicy do optymalnej dyszy. Poszukaj na stronie producenta Dynojetow jakie ustawienie poleca ale ostrzegam, ze ono wcale nie musi byc optymalne. Na niemieckiej stronie wyczytalem, ze stosuja dysze 192,5. Wazne - rozni producenci roznie oznaczaja dysze. Z tego co wiem Dynojet ma taka sama numeracje jak Mikuni od ktorego pochodzi nasz gaznik wiec nie ma zle.

Ja w zestawie z Barona mam totalnie inne oznaczenia. Generalnie czeka Cie troche zabawy wiec zapamietaj pierwsze ustawienie polecane przez producenta bo to punkt wyjscia.

Pozdrawiam.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Twoje moto dostaje za malo paliwa na wolnych. To ze nie chce ruszyc nie dziwi akurat - dopiero podniesienie przepustnicy powoduje odpowiedni doplyw paliwa.

 

Bardzo śmiałe twierdzenie. Podniesienie przepustnicy powoduje dopływ mieszanki, a nie samego paliwa. Na podstawie objawów nie ryzykował bym tak stanowczej diagnozy.

 

Mozesz na poczatek sprobowac pobawic sie sruba od skladu mieszanki - tzw. PMS. Wkrec ja do konca. Motocykl zacznie marnie chodzic a potem wykrecaj do momentu az znow zacznie sie dlawic. Mniej wiecej w polowie tego jest optymalne ustawienie skladu mieszanki. Jesli nikt nic z ta srubka nie robil to bedzie ona ukryta za zaslepka.

 

Śruba składu mieszanki na wolnych obrotach ma raczej mały wpływ na pracę silnika pod obciążeniem, tak więc nie spodziewał bym się zadowalających efektów po samej regulacji gaźnika za jej pomocą. Prawidłowa regulacji składu mieszanki powinna wyglądać w ten sposób:

1.Wkręcasz śrubę do oporu i ustawiasz wolne obroty na najniższą wartość przy której motocykl nie gaśnie

2.Wykręcasz do momentu do którego rosną obroty

3.Gdy dojdziesz już do położenia które nie przynosi wzrostu obrotów, cofasz śrubę o 1/4 obrotu.

4.Po wszystkim ponownie regulujesz wolne obroty.

Tylko pamiętaj, żeby wszystkie regulacje wykonywać na dobrze rozgrzanym silniku!

 

Z tego co wyczytalem masz jeszcze oryginalne bebechy gaznika (dysza + iglica). Z oryginalna iglica nie poszalejesz - co najwyzej mozna sie podkladkami pobawic. W zestawie dynojet, ktory masz dodatkowo jest iglica (zapewne z 5 nacieciami) oraz kilka dysz. Zabawa bedzie polegala na tym aby dobrac odpowiednie polozenie iglicy do optymalnej dyszy. Poszukaj na stronie producenta Dynojetow jakie ustawienie poleca ale ostrzegam, ze ono wcale nie musi byc optymalne. Na niemieckiej stronie wyczytalem, ze stosuja dysze 192,5. Wazne - rozni producenci roznie oznaczaja dysze. Z tego co wiem Dynojet ma taka sama numeracje jak Mikuni od ktorego pochodzi nasz gaznik wiec nie ma zle.

Ja w zestawie z Barona mam totalnie inne oznaczenia. Generalnie czeka Cie troche zabawy wiec zapamietaj pierwsze ustawienie polecane przez producenta bo to punkt wyjscia.

 

Kolejna bzdura, oznaczenia dysz DynoJet różnią się od oznaczeń mikuni. Mikuni oznacza dysze według jej przepustowości, a DJ według rozmiaru. Baron z kolei do swoich zestawów daje dysze mikuni.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Bardzo śmiałe twierdzenie. Podniesienie przepustnicy powoduje dopływ mieszanki, a nie samego paliwa. Na podstawie objawów nie ryzykował bym tak stanowczej diagnozy.

Śruba składu mieszanki na wolnych obrotach ma raczej mały wpływ na pracę silnika pod obciążeniem, tak więc nie spodziewał bym się zadowalających efektów po samej regulacji gaźnika za jej pomocą. Prawidłowa regulacji składu mieszanki powinna wyglądać w ten sposób:

1.Wkręcasz śrubę do oporu i ustawiasz wolne obroty na najniższą wartość przy której motocykl nie gaśnie

2.Wykręcasz do momentu do którego rosną obroty

3.Gdy dojdziesz już do położenia które nie przynosi wzrostu obrotów, cofasz śrubę o 1/4 obrotu.

4.Po wszystkim ponownie regulujesz wolne obroty.

Tylko pamiętaj, żeby wszystkie regulacje wykonywać na dobrze rozgrzanym silniku!

Kolejna bzdura, oznaczenia dysz DynoJet różnią się od oznaczeń mikuni. Mikuni oznacza dysze według jej przepustowości, a DJ według rozmiaru. Baron z kolei do swoich zestawów daje dysze mikuni.

 

Co do jednego przyznam racje - popieprzylo mi sie z DJ i Mikuni - jest tak jak mowisz a ja napisalem na odwrot ale skapnalem sie dopiero po Twoim poscie. Moja wina. Link do oznaczen w ramach bicia sie w piersi: http://roadstarclinic.com/content/view/61/96/

Co do tego, ze podniesienie przepustnicy powoduje doplyw mieszanki to oczywiste tyle, ze ja walczylem badz walcze z podobnymi objawami i smiem twierdzic, ze moto ciagnie za malo paliwa w stosunku do powietrza w zwiazku z czym pojawia sie totalna dziura pomiedzy wolnymi a praca na obrotach. Podniesienie iglicy pomoglo ale nie do konca.

Zgadzam sie, ze sruba skladu mieszanki na wolnych ma nie za duzy wplyw na prace pod obciazeniem dlatego napisalem, ze jest to punkt wyjscia ale dobre dobranie skladu na wolnych pomaga zneutralizowac moment "przejscia" z wolnych na obciazenie.

Generalnie ustawienie gaznika to zabawa na calego. Ja mam z DJ nie za dobre wspomnienia i myslalem ze Baron to lepiej rozwiazal ale jest ten sam burdel.

Pzdr.

AWO Sport -> AWO Sport -> Kawasaki Vulcan 800 -> Honda VT1100 Shadow C3 -> Yamaha Road Star Silverado 1,7 -> HD Road King Custom

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

No Panowie odebrałem z portu Road Stara 2006, przebieg 2800 mil stan Idealny :)kolor wiśniowy, jak będe miał fotki to wstawie linka.

[html]<p><b><a href="http://www.seboka.republika.pl/" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja strona </font></a></b>  <font color="#008000">
<b><a href="http://www.szczotkitechniczne.eu" style="text-decoration: none">
<font color="#008000">Moja praca </font></a></b></font></p>

[/html]

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Mała foto relacja z wyprawy do Chorwacji: http://forum.motocyklistow.pl/index.php?sh...0entry1287118

2008Chorwacja 4530km 2009Chorwacja Czarnogóra 4480km 2010Czarnogóra Chorwacja 4550km 2010Czarnogóra Grecja 5100km

2012Macedonia Albania 4600km 2013Włochy Sycylia 6000km 2014Czarnogóra Albania 4490km 2015 Rumunia Bułgaria.4750km 2016Serbia Czarnogóra 4550km2017 Dagestan 8500km2018 Toskania 4500

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...