Kusz Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 PS.Chodzi Ci oczywiście o rozmiar -15.?! :icon_rolleyes: Raczej o 16Panowie w manualu rozmiar obręczy jest opisany jako 16 (nie 18 ani 15)Sam kupowałem ostatnio opony i 16 pasują idealnieCzy można prosić kilka fotek tych Metzelerów?PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Oryginalne felgi to 16". Ja jednak zmieniłem je na aluminiowe 18" i opony bezdętkowe.Wracam na weekend do domu. Będę mógł wtedy przesłać zdjęcia. Czołem Prałat ! Nie znałem Cię wcześniej pod tą ksywką. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Oryginalne felgi to 16". Ja jednak zmieniłem je na aluminiowe 18" i opony bezdętkowe. Nie wiedzialem ze zmieniłeś na 18-tki ,a wyżej ja sie rąbnąłem miało być oczywiscie-16 tki(wiele lat na 15-tkach :icon_rolleyes: )A w temacie- próbowałeś może ten sam numer ale z 16-tkami? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 14 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Marca 2007 Nie. Z oryginalnych dętkowych 16" przeszedłem an bezdętkowe 18". Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Witam,Trochę z innej beczki.Wczoraj z moim szanownym kolegą Sebą wymienialiśmy wszelkie płyny w moim Wildku. Przy jednej ze śrub pokrywy skrzyni biegów zauważyłem małe pocenie się (wyciek) oleju. Postanowiłem lekko dokręcić śrubę. Jakie było moje zdziwienie gdy tą śrubę i pozostałe mogłem swobodnie dokręcić na odległość ok 2 cm ruchu imbusem. Zaznaczam że nie dokręcałem tych śrub z wielką siłą.I tu mam pytanie do Was fachowców:-Czy te niedokręcone śruby były najzwyczajnniej lekko poluzowane od eksploatacji czy to było np ustawienie fabryczne ? ;) PozdroRadek Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Polecam ciekawą stronę poświęconą w całości Wild/Road Starom.Road Star Clinic Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dersu Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Witam,Trochę z innej beczki.Wczoraj z moim szanownym kolegą Sebą wymienialiśmy wszelkie płyny w moim Wildku. Przy jednej ze śrub pokrywy skrzyni biegów zauważyłem małe pocenie się (wyciek) oleju. Postanowiłem lekko dokręcić śrubę. Jakie było moje zdziwienie gdy tą śrubę i pozostałe mogłem swobodnie dokręcić na odległość ok 2 cm ruchu imbusem. Zaznaczam że nie dokręcałem tych śrub z wielką siłą.I tu mam pytanie do Was fachowców:-Czy te niedokręcone śruby były najzwyczajnniej lekko poluzowane od eksploatacji czy to było np ustawienie fabryczne ? ;) PozdroRadekDokręcam(sprawdzam) co sezon WSZYSTKIE śruby,i nakrętki.Na początku okazało sie że większość była słabo dokrecona (nawet te pod pokrywami zaworów) widocznie maja takie nastawy w pneumatykach, ale jak raz dokręcisz będziesz miał spokój. :lapad: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pepper Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Koledzy, ile Wildek mieści w baku? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Radek Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Koledzy, ile Wildek mieści w baku? 20 litrów Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Upload Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Polecam ciekawą stronę poświęconą w całości Wild/Road Starom.Road Star ClinicREWELACYJNA STRONA!!Już ostrzę narzędzia PozdrawiamKrzysiekMagistrala 1.6 Cytuj www.motosapiens.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Jest jeszcze inna: Road Star Magazine Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Kusz, wspominałeś coś kiedys, że w swoich Vance&Hines masz dorobione tłumiki, redukujące drgania. Mógłbyś coś więcej na temat napisać? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Rzeczywiście, używałem kiedyś Vance&Hines Long Shots. Po pierwszym okresie fascynacji, trochę mi przeszło. Oryginalnie te wydechy wyposażone są w coś na kształt tłumika: jest to kawałek rurki z nacięciami w kształcie rybiej łuski dookoła. Po instalacji dokonałem regulacji gaźnika i wymiany dyszy głównej. To, że są głośne, to jedna sprawa. Jednak większym problemem, którego ja doświadczałem były cholerne drgania, których dostawał motocykl. Zrobiłem kiedyś trasę Kraków - Augustów - Kraków w ciągu dwóch dni. Miałem zatem możliwość przetestowania osiągów i doznań w całym zakresie obrotów silnika i prędkości. Konkluzja była taka: przy prędkości pow 100 -110 km/h miałem wrażenie jakbym siedział na 350 kilowym imadle i walił w nie młotem. Przyjemność zatem bardzo wątpliwa. Nie przekroczyłem w ogóle prędkości 140 km/h - bałem się, iż żeby utrzymać się w siedzeniu, będę musiał anglezować. Po zakończeniu podróży chyba przez dwa dni dochodziłem do siebie. Byłem tak zdesperowany, że gdyby nie fakt, iż sprzedałem wcześniej oryginalny wydech, to bym go z powrotem zamontował. Znalazłem później na internecie wkładki tłumiące, robione specjalnie dla de facto wolnych wydechów V&H. Była to wersja rozwojowa rurki z rybią łuską. Została wzbogacona o dodatkową rurkę wewnętrzną powodującą, iż spaliny musiały pokonać dodatkowo kilka zakrętów wychodząc z rury oraz w okładzinę z waty (włókno szklane ?) tłumiącej. Zamontowanie tego gadżetu, spowodowało, że wydech nie był już tak głośny za to bardziej basowy. Co najważniejsze drgania zmalały drastycznie. Gdyby nie fakt, że Long Shoty mają w zewnętrznej powłoce dolnej rury wycięcie na prawy podest, jeździłbym na nich do dzisiaj. Ja zmieniłem jednak podesty na wysunięte do przodu podnóżki. Ta przeróbka spowodowała odsłonięcie w/w wycięcia. Wyglądało to nędznie i kupiłem zupełnie inny nowy wydech. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Dziwne, ja zadnych poważnych regulacji gaźnika jeszcze nie miałem. Założyłem jedynie te tłumiki wewnętrzne, zaślepione z jednej strony, owinięte watą. Żadnych mocnych drgań nie dostrzegam. Fakt - przy stałej V w okolicach 100/120 dźwięk, dobiegający do uszu przypomina walenie w kowadło z dużą częstotliwością. Ta rurka wewnętrzna była jakoś zakręcona? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kusz Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Wkładki które ja zamontowałem to takie same jak Ty masz. Polecam mimo wszystko regulację gaźnika. Będziesz mile zaskoczony poprawą. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prałat Opublikowano 15 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Marca 2007 Jakbyś mógł, to napisz coś więcej, tzn. co podkręcić, żeby mi mechanior nie tłumaczył "pracuje? to nic nie ruszać". Mile zaskoczony byłem, jak tylko je założyłem :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.