dzinoyamaha Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 Witam . jestem posiadaczem yamaha xj 600n diversion 98r . chce zmienic na coś mocniejszego jakis turystyczno-sport . zastanawiam sie m/i fazer600,hornet600, xjr1200,zrx1100 lub vfr 800 ale niewiem co wybrac ?? .posukuje ; wmiare mocnego .wytrzymałego , wygobnego i oszczednego motocykla jezeli ktos posiada któryś z tych modeli i moze podzielic sie swoimi doswiadczeniami i eksploatacją swego moto . zgury dzieki i nagazie . :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 mocny: jestwytrzymały... nie wiem, co ma to oznaczać. podejrzewam, że jestwygodny: jak emerycka kanapa :)oszczędny: no na pewno bardziej, niż r4 1200ccmz "tych" modeli: żaden ;)jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 (edytowane) forum znów wariuje :/j Edytowane 1 Marca 2007 przez jeszua Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinoyamaha Opublikowano 1 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 to co bys zaproponaował ,wsumie to interesuja mnie marki ;yamaha lub honda . :) ;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
szeryf Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 bierz vfr bedziesz zadowolony Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 1 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 1 Marca 2007 bierz vfr bedziesz zadowolony :banghead: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 to co bys zaproponaował ,wsumie to interesuja mnie marki ;yamaha lub honda . :icon_razz: :crossy: każda pliszka... :crossy: ja oczywiście jak zwykle polecam markę, którą sam użytkuję :buttrock: jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Kaszpir Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Witam!Na co dzień jeżdżę też XJ natomiast dość często, w ramach zmiany wrażeń dosiadam VFR 800 kolegi. Jeżeli chodzi o wszystko co związane z silnikiem ciężko porównywać :icon_razz: VFRka jest szybka, mocna, jedzie bardzo gładko, no i piękny odgłos V4 jeszcze z rozrządem na kołach zębatych. Zużycie paliwa >= 6 l/100/km. I teraz subiektywnie :buttrock: VFR jest dla mnie mniej wygodna. Kanapa jest mniejsza i twardsza, "wisi" się bardziej na kierownicy i szybciej nadgarstki mówią dosyć. Jednak radocha z jazdy tym motocyklem powoduje, że się o tym zapomina.Co do kosztów eksploatacji - pod każdym względem droższa od XJ :crossy:Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cabaniero Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 a nad czym tu się zastanawiać...? tylko VFR... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
rzoov Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 I teraz subiektywnie :icon_biggrin: VFR jest dla mnie mniej wygodna. Kanapa jest mniejsza i twardsza, "wisi" się bardziej na kierownicy i szybciej nadgarstki mówią dosyć. To fakt, pozycja bardziej nogami do tylu :crossy:. Ale osobiscie mi to odpowiada, jakos wygodniej mi sie jezdzi niz przy kompletnie wyprostowanej pozycji. Plecaczek cos mi narzeka z kolei ze za wysoko siedzi, ale sie przyzwyczai :icon_biggrin: Kanapa jest zdecydowanie twardsza, z reszta takie same odczucia mialem na nowym fazerze. To po prostu Xjota jest wybitnie wygodna pod tym wzgledem :icon_biggrin:. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Limo Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 (edytowane) jak potrzebujesz oszczednego a zarazem mocnego sprzeta to tylko fazer albo zrx P.S. Mam nadzieje ze zdajesz sobie sprawe ze nie pomozemy Ci w wyborze moto, raczej zamacimy w glowie, bo kazdy chwali to co jemu sie podoba :D Edytowane 2 Marca 2007 przez Lime82 Cytuj Why... So... Serious Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jeszua Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 jak potrzebujesz oszczednego a zarazem mocnego sprzeta to tylko fazer albo zrx akurat. dla obalenia tego twierdzenia chyba z czystym sumieniem mógłbym zaproponować test porównawczy na trasie :D jsz Cytuj „Warunkiem istnienia dyktatury jest ciemnota tłumu, dlatego dyktatorzy bardzo o nią dbają, zawsze ją kultywują.” [R. Kapuściński] Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
pieta Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 Eeetam... Nie słuchaj bo ci namotają najlepiej będzie jak weźmiesz coś pośredniego między VFRa ZRX np. CBR 929 :icon_razz: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Groszek Opublikowano 2 Marca 2007 Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 sie panowie troche chyba zapędziliście z tą VFR :!: :icon_razz: Wcale nie sam taki tylko w niej miód! hola hola! Przede wszystkim wcale nie jest najtańsza w eksploatacji. Pali jak smok 6-8 l/100km, opona z tyłu szeroka, droga jak podgrzewane chodniki (no fakt, że teraz już wszystkie motocykle mają z tyłu 180), serwis trudny i przez to drogi, do sportu jej daleko, dużo dalej niż do turystyki - w zakretach wcale nie daje tyle frajdy co choćby Thundercat. Fakt, że jest wygodna, piękna (rzecz gustu) i dźwięk Vki jest wyjątkowy... za to wibracje są większe niż w rzędówkach i przez to że ciągnie tak od dołu nie czuć jej mocy, motocykl ze wzrostem obrotów zamiast nabierać mocy wydaje sie coraz słabszy, jakby ją tracił. Fakt, ze jak dla mnie to jest najwygodniejszy motocykl na jakim siedziałem, całkiem sporo w nim powierzchni do przymocowania bagażu, wystarczające wyposazenie i niezła ochrona przed wiatrem. Jednak wszyscy mówią że XX dużo lepszy. Będę musiał się przejechać wreszcie kiedys to moze będę miał porównanie. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
dzinoyamaha Opublikowano 2 Marca 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Marca 2007 dzięki panowie ;) za swoje teorie kazda z nich w czymś mi pomoze . :lapad: i macie racje motor dla siebie musze wybrać sam i jak sobie wybiore tak bede miał ;] to już w sumie bedzie 3ci ale zawsze jest dobrze sie kogoś poradzic dzieki wam i licze jeszcze na jakies podpowiedzi ;) :biggrin: i zycze ładniutkiej pogody na weekendzie :wink: =>nagazieee...<= Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.