jarekstryszawa Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Witam Szanowne Grono.Założyłem w silniku mojego remontowanego sowieta cewkę zapłonową z malucha. Było z tym kilka godzin roboty, czy warto oceńcie sami. Muszę tutaj nadmienić, że oczywiście nie robię oryginała...Link jest tu http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/dniep...cewki_z_malucha (moja strona jest na darmowym serwerze i czasem blokuje się z powodu limitu transferu- trzeba wtedy próbować otwierać za godzinę).Pozdrawiam i czekam na opinie :) . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
MOC Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Pieknie :icon_mrgreen: Godna uwagi jest dbalosc o detale i jakosc wykonczenia... :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
prince Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 A ja psuja jestem. U mnie w dzikiej kaczce te cewki czasami bardzo efektownie i najczęsciej po krótkim czasie kończyły żywota. Powody w innym dziale . Ale takiego mocowania to bym chyba nie polecił . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekstryszawa Opublikowano 24 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Pieknie :) Godna uwagi jest dbalosc o detale i jakosc wykonczenia... :crossy:Dzięki za uznanie- aż się zaczerwieniłem... Zakładając post miałem na uwadze to, że po pierwsze może ktoś z tego skorzysta, a po drugie ktoś mający w tym zakresie większe doświadczenie niż ja poprawi mnie. A może ktoś już eksploatuje sowieta z taką cewką? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Innytruder Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 moim zdaniem to rozwiazanie ma plusy i minusy. ''-'' bedzie slabe chlodzenie cewki, ''+'' wieksza ochrona przed wilgocia(50cm-wej glebokosci kaluze;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ural_zgora Opublikowano 25 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Jak juz Urala uruchomisz to daj znac jak sie na tym zaplonie sprawuje. http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/dniep...towanie_silnika 6 zdjecie liczac od dolu - co tam przed gaznikami na dolocie jest wstawione ? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
jarekstryszawa Opublikowano 25 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 25 Lutego 2007 Jak juz Urala uruchomisz to daj znac jak sie na tym zaplonie sprawuje. http://jarekstryszawa10.w.interia.pl/dniep...towanie_silnika 6 zdjecie liczac od dolu - co tam przed gaznikami na dolocie jest wstawione ?Bystrzak z Ciebie :icon_rolleyes: To są mixery- pozostałości po zamontowanym w Uralu zasilaniu gazem. Silnik kupiłem od kolegi Sławka ze Suchej Beskidzkiej, jego maszyna była opisywana w Motocyklu nr 9 z 2006 roku (pierwszy w Polsce sowiecki zaprzęg z wbitym w dowód rejestracyjny zasilaniem LPG!). On ma teraz realizuje inny projekt, a większość gratów z jego zabawki udało mi się zakupić. Ten silniczek znałem, chodził jak zegarek, choć akurat ja nie bardzo jestem za psuciem silników gazem- wystarczy jak dla mnie żeby dobrze gadał na benzynie.Montując cewkę pod pokrywę sam miałem wiele wątpliwości czy to będzie dobrze chodzić, obawiam się też jej przegrzewania. W najgorszym razie zepsułem pokrywę (która i tak miała wywiercony wcześniej otwór), a w razie powtarzających się awarii zastosuję okrągłą cewkę na zewnątrz silnika. O eksploatacji oczywiście nie omieszkam powiadomić na forum. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.