alanpts Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 (edytowane) Mam pytanie. Z tego co wyczytalem w archiwum to cbr f2 i cbr f3 duzo sie od siebie nie roznia. |Niektorzy mowia ze do latania na gumie fajniejsza jest f3, ze mniej trzeba ja krecec. Ja szukam motocykla do nauki stuntu, mam na to ok. 8 tys. Czy szukac f3 czy kupic f2 i miec wiecej kasy na rozne przerobki? Jak wyglada sprawa awaryjnosci przy mocniejszej eksploatacji, moze f3 lepsiej sie sprawdza przy ostrzejszej jezdzie? Pytam o to, bo nie jestem typem majsterkowicza ktory jak mu sie cos zrypie to sam wszystko naprawi. Edytowane 22 Lutego 2007 przez alanpts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
foks Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Kup za to f2, za 8 tys trudno bedzie Ci znalezc F3 w naprawde dobrym stanie. Cytuj Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil125 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Wiadomo lepsza jest F3(ma pompe paliwa) a F2 niema i przy dłuzszych gumach gasnie(jak zatankujesz do pełna to jest OK).Jepiej chyba kupic tanio F2 i sobie ze reszte kasy porzadnie ja przygotowac do stuntu(a do tego sie swietnie nadaje) :flesje: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ABG Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Jak do stuntu to bym kupił jakiegoś pokiereszowanego Bladego Np. Fireblade Allegro Aha, wydaje mi się, że jeżeli jesteś "średnio" wypłacalny i nie masz zajawek majsterkowicza to szybko skończysz przygodę ze stuntem. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Wiadomo lepsza jest F3(ma pompe paliwa) a F2 niema i przy dłuzszych gumach gasnie(jak zatankujesz do pełna to jest OK). hahahahahahah :icon_razz: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen: skąd bierzesz takie rewelacje? :flesje: jak jest opcja na F3 to jasne że lepiej niż F2 ale ta też daje rade i nie ma jakiejś strasznej biedy.jak chcesz psa to za 8 spokojnie możesz celowac w F3, jak chcesz igielke w plastikach zrobiona do stuntu(chociaż równanie będzie kiepskie: stunt+nauka+plastiki=spore i zbedne koszty) to raczej celuj w F2 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kamil125 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Spidi wiem bo moj brat ma F2 :P i to nie sciema ze zdycha wpionie jak ma mało wahy :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
michal750 Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Ja tez bym polecal F2. Uwazam, ze bardzo dobry motocykl do stuntu, choc moglby byc odrobinke lagodniejszy i moglby miec lepsze hamulce. Trzeba wymienic tylko napinacz lancuszka rozrzadu na napinacz mechaniczny od FZR 600 i dbac o wszystkie rzeczy eksploatacyjne. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Spidi wiem bo moj brat ma F2 :biggrin: i to nie sciema ze zdycha wpionie jak ma mało wahy :lalag: OK ale nie przy długich gumach jak napiałeś tylko zczyna sie dławić przy konkretnych pionach(czytaj długie przejazdy na stelażu itp) albo przy naprawde konktretnych i brutalnych wolnych gumach w niemal całkowitym pionie! To duża róznica bo od "po... pooo... pooooweeeer wheelie's" do takich numerów daleka droga a przy normalnych gumah(nawet takich kilometrowych i dłuższych w balansie) nie ma biedy chyba, że ktoś na oparach jeździ ale na to już nie mądrego i nawet jadąc moto na wtrysku można mieć ładny ZONK.Ten sam problem jest w fajerach SC33 ale mimo wszytsko i na nich i na F2 masa ludzi bardzo ostro giba i nie ma tragedii. A zakup pompki to też nie jakiś kosmiczny wydatek i robota też niewielka... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
samolot Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 W F3 przedni hebel jest bardzie skuteczny a w silniku zredukowano do minimum tarcie wewnetrzne wiec silnik jest wyczuwalnie mocniejszy i przyjemniejszy.Z tym ze z plastikami F3 w przyzwoitym stanie ( zwlaszcza rok 97 -98 ) nie znajdziesz. Kupisz F2 to ci jeszcze moze kasa zostanie.Jak nie masz zapedow majsterkowicza to ciezko ci bedzie ze stuntem, no chyba ze szbko sie uczysz i polubisz te brudne hobby. Cytuj Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Znajomy jeździł F2 dwa sezony i potwornie ją katował. Nic się nie zepsuło przez 2 lata więc myślę, że to bardzo dobry sprzęt. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Spidi Opublikowano 22 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 Jak nie masz zapedow majsterkowicza to ciezko ci bedzie ze stuntem, no chyba ze szbko sie uczysz i polubisz te brudne hobby. sam jesteś brudny! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
alanpts Opublikowano 22 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 22 Lutego 2007 (edytowane) Dzieki wielkie za szybkie odpowiedzi. Nie zalezy mi na motocyklu z owiewkami, jak pisalem chce uczyc sie stuntu wiec owiewki odpadaja. Wchodzi nawet w gre motocykl po ostrzejszym szlifie, ale oczywiscie nie koslawy z prostymi lagami itp. A co do majsterkowania to jeszcze zdaze sie tego nauczyc :bigrazz: :bigrazz: Wydaje mi sie ze uda mi sie jakas f3 wynalezc, a jak nie to z tego co wyczytalem f2 wcale nie jest o wiele gorsza :bigrazz: ogolnie mysle ze cos w tym stylu byloby ok : http://cgi.ebay.de/Honda-CBR-600F-PC-31-Un...1QQcmdZViewItem Edytowane 23 Lutego 2007 przez alanpts Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rolf Opublikowano 23 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 23 Lutego 2007 (edytowane) [ silniku zredukowano do minimum tarcie wewnetrzne wiec silnik jest wyczuwalnie mocniejszy i przyjemniejszy. W jaki sposób zredukowano to "tarcie wewętrzne" i jak wyczaiłeś tą wyczuwalną różnicę w mocy?? polubisz te brudne hobby. ...to brudne hobby jak już tak chcesz to określać studencie :icon_biggrin: Edytowane 23 Lutego 2007 przez Rolf Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Petereq Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Albo mi sie tylko wydaje albo ta CBR z ebaya jest troszke krotsza niz powinna. Albo to wina slabych zdjec. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Marciniak Opublikowano 24 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 24 Lutego 2007 Jezdzilem f2 dwa sezony i jest to bezawaryjne moto. Radze do stuntu nie wydawac kasy na f3 tylko dobrze przygotowc f2, szczegolnie jesli dopiero zaczynasz. A roznicy w mocy nie odczujesz zadnej szczegolnie jak zmienisz zebatki. Powodzenia Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.