Skocz do zawartości

cbr f2 cbr f3 co wybrac?


Rekomendowane odpowiedzi

Mam pytanie. Z tego co wyczytalem w archiwum to cbr f2 i cbr f3 duzo sie od siebie nie roznia. |Niektorzy mowia ze do latania na gumie fajniejsza jest f3, ze mniej trzeba ja krecec. Ja szukam motocykla do nauki stuntu, mam na to ok. 8 tys. Czy szukac f3 czy kupic f2 i miec wiecej kasy na rozne przerobki? Jak wyglada sprawa awaryjnosci przy mocniejszej eksploatacji, moze f3 lepsiej sie sprawdza przy ostrzejszej jezdzie? Pytam o to, bo nie jestem typem majsterkowicza ktory jak mu sie cos zrypie to sam wszystko naprawi.

Edytowane przez alanpts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Kup za to f2, za 8 tys trudno bedzie Ci znalezc F3 w naprawde dobrym stanie.

Kawasaki GPZ500S 1991 -> Honda CBR 600 F3 1998 -> Suzuki GSX-R 750 K7 -> Suzuki DRZ 400 SM K5 -> Triumph Street Triple R 2014 & Vespa ET4 125 2004 -> BMW R NineT 2017

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo lepsza jest F3(ma pompe paliwa) a F2 niema i przy dłuzszych gumach gasnie(jak zatankujesz do pełna to jest OK).

Jepiej chyba kupic tanio F2 i sobie ze reszte kasy porzadnie ja przygotowac do stuntu(a do tego sie swietnie nadaje) :flesje:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Jak do stuntu to bym kupił jakiegoś pokiereszowanego Bladego

 

Np. Fireblade Allegro

 

 

 

Aha, wydaje mi się, że jeżeli jesteś "średnio" wypłacalny i nie masz zajawek majsterkowicza to szybko skończysz przygodę ze stuntem.

 

Powodzenia

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wiadomo lepsza jest F3(ma pompe paliwa) a F2 niema i przy dłuzszych gumach gasnie(jak zatankujesz do pełna to jest OK).

 

hahahahahahah :icon_razz: :icon_mrgreen: :icon_mrgreen:

skąd bierzesz takie rewelacje? :flesje:

 

 

jak jest opcja na F3 to jasne że lepiej niż F2 ale ta też daje rade i nie ma jakiejś strasznej biedy.

jak chcesz psa to za 8 spokojnie możesz celowac w F3, jak chcesz igielke w plastikach zrobiona do stuntu(chociaż równanie będzie kiepskie: stunt+nauka+plastiki=spore i zbedne koszty) to raczej celuj w F2

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Ja tez bym polecal F2. Uwazam, ze bardzo dobry motocykl do stuntu, choc moglby byc odrobinke lagodniejszy i moglby miec lepsze hamulce. Trzeba wymienic tylko napinacz lancuszka rozrzadu na napinacz mechaniczny od FZR 600 i dbac o wszystkie rzeczy eksploatacyjne.

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Spidi wiem bo moj brat ma F2 :biggrin: i to nie sciema ze zdycha wpionie jak ma mało wahy :lalag:

 

 

OK ale nie przy długich gumach jak napiałeś tylko zczyna sie dławić przy konkretnych pionach(czytaj długie przejazdy na stelażu itp) albo przy naprawde konktretnych i brutalnych wolnych gumach w niemal całkowitym pionie!

To duża róznica bo od "po... pooo... pooooweeeer wheelie's" do takich numerów daleka droga a przy normalnych gumah(nawet takich kilometrowych i dłuższych w balansie) nie ma biedy chyba, że ktoś na oparach jeździ ale na to już nie mądrego i nawet jadąc moto na wtrysku można mieć ładny ZONK.

Ten sam problem jest w fajerach SC33 ale mimo wszytsko i na nich i na F2 masa ludzi bardzo ostro giba i nie ma tragedii. A zakup pompki to też nie jakiś kosmiczny wydatek i robota też niewielka...

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

W F3 przedni hebel jest bardzie skuteczny a w silniku zredukowano do minimum tarcie wewnetrzne wiec silnik jest wyczuwalnie mocniejszy i przyjemniejszy.

Z tym ze z plastikami F3 w przyzwoitym stanie ( zwlaszcza rok 97 -98 ) nie znajdziesz. Kupisz F2 to ci jeszcze moze kasa zostanie.

Jak nie masz zapedow majsterkowicza to ciezko ci bedzie ze stuntem, no chyba ze szbko sie uczysz i polubisz te brudne hobby.

Komar 2320 > WSK 125 > CBR 600F2 > CBR F4I SPORT > Kymco Active > YBR 125 > CBR 600RR PC 40

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dzieki wielkie za szybkie odpowiedzi. Nie zalezy mi na motocyklu z owiewkami, jak pisalem chce uczyc sie stuntu wiec owiewki odpadaja. Wchodzi nawet w gre motocykl po ostrzejszym szlifie, ale oczywiscie nie koslawy z prostymi lagami itp. A co do majsterkowania to jeszcze zdaze sie tego nauczyc :bigrazz: :bigrazz: Wydaje mi sie ze uda mi sie jakas f3 wynalezc, a jak nie to z tego co wyczytalem f2 wcale nie jest o wiele gorsza :bigrazz:

 

 

ogolnie mysle ze cos w tym stylu byloby ok :

 

http://cgi.ebay.de/Honda-CBR-600F-PC-31-Un...1QQcmdZViewItem

Edytowane przez alanpts
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

[ silniku zredukowano do minimum tarcie wewnetrzne wiec silnik jest wyczuwalnie mocniejszy i przyjemniejszy.

 

W jaki sposób zredukowano to "tarcie wewętrzne" i jak wyczaiłeś tą wyczuwalną różnicę w mocy??

 

 

polubisz te brudne hobby.

 

 

...to brudne hobby jak już tak chcesz to określać studencie :icon_biggrin:

Edytowane przez Rolf
Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...