Skocz do zawartości

Sposób na usuwanie nagaru i innych zanieczyszczeń


BArt_X
 Udostępnij

Rekomendowane odpowiedzi

Może ktoś ma sprawdzoną metodę na czyszczenie części silnikowych z specyficznego rodzaju zanieczyszczenień, który na nich występuje? :lapad: Ostatnio myłem cylinder chłodzony powietrzem (między żeberkami to tragedia...) i próbowałem róznych środków, żeby to wyczyścić. Tam gdzie była ziemia zmieszana chyba z paliwem i zaschnięta, to mi się jakoś udało (sporządziłem miksturę ze wszystkich rzeczy, jakie miałem pod ręką :) rozpuszczalniki itp.). Ten cylinder to odlew, który nie ma równej powierzchni i te syfy właśnie siedzą w trudno dostępnych miejscach. Wełna stalowa jest do tego bdb, ale tam gdzie jest dojście. Bo pomiędzy żeberkami, to jedynie pędzelkiem, bo nic innego po prostu nie wejdzie.. Może ktoś ma na to jakiś sprawdzony sposób?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Używałem nafty, ropy, benzyny ekstrakcyjnej itp. - z rozpuszczalników to chyba wszystkimi już próbowałem :) Problem w tym, że to jest przyschnięte - tak jak nagar, i żaden z dostepnym u mnie rozpuszczalników tego nie puszcza. Jaki konkretnie środek polecacie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Pookręcaj folią gaźnik, miejsce w którym może się dostac woda do zapłonu.

Popsikaj lekko ciepły silnik preparatem do czyszczenia silników ( najlepiej jakimś z piana aktywną) , zostaw na kilka minut i wypłucz wszystko bardzo dokładnie myjką ciśnieniową - jeśli taka masz oczywiście. :biggrin:

Myłem tak zawsze silnik moocykla.

Uważac musisz tylko na wrażliwe na wode miejsca.

 

Pozdrawiam

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Z tym jest mały problem, bo akurat nie mam :clap: Próbowałem jeszcze jakiegoś CIF'a - do czyszczenia kuchni :icon_razz: Taki żółty :clap: I tak jakby chciał puszczać :wink: Nie wiem co oni tam dodali, ale musi to być coś mocnego :wink: Jak są np. chropowate elementy plastikowe - monitor np., to nawet jak jakiś brud tam jest, to po przetarciu szmatką wszystko złazi. Muszę to jeszcze dokładniej przetestować :banghead:

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

ja słyszełem o zastosowaniu sody kaustycznej na silnik tylko potem korozj podobno bierze strasznie elementy nie zakonserwowane:/. a piaskowanie?? co myśłici eo tych pistoletach co są na allegro po 70kila zł do piaskowania?? dobe będe do sporadycznych czyszczń czy badziewie?

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Wystarczy jakis rozpuszczalnik, bezyna ropa albo nafta i cisnieniowy pistolet do ropowania podlaczony pod kompresor nie ma nic lepszego niz to...

 

taaa... tyle ze to cudowne urzadzonko ma jeden na milion albo i lepiej:P

 

ja mialem podobny problem z mbxem chlodzonym powietrzem. "posmaruj gruuubo" ropa naftowa, poczekaj parenascie minutek, zmyj woda a potem rozpuszczalnikiem...

no nie ma bata zeby nie zeszlo. w koncu nasiaknie.

 

pzdr:)

Odnośnik do komentarza
Udostępnij na innych stronach

Dołącz do dyskusji

Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.

Gość
Dodaj odpowiedź do tematu...

×   Wklejono zawartość z formatowaniem.   Usuń formatowanie

  Dozwolonych jest tylko 75 emoji.

×   Odnośnik został automatycznie osadzony.   Przywróć wyświetlanie jako odnośnik

×   Przywrócono poprzednią zawartość.   Wyczyść edytor

×   Nie możesz bezpośrednio wkleić grafiki. Dodaj lub załącz grafiki z adresu URL.

 Udostępnij

×
×
  • Dodaj nową pozycję...