RudyXJ Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Witam , przeglądałem allegro i coś mnie tkneło aby sie zapytać czy są tu może miłośnicy tych auto?? Chodzi mi Forda Capri i Opla Mante , wg. mnie to piękne auta o sportowej lini i chyba nie tak "zdresione" jak jakas calibra czy golf II po tuningu :icon_mrgreen: . Może wiecie jak sie te autka sprawują , jakie wrażenia z jazdy itp. Jesienią miałem dylemat własnie czy Omega A czy Manta która stała chyba w bolesławcu , łady złoty metalik , taki orginał , pod maską klasyczny 2.0 1150 koni opla , plus LPG , środek bardzo zadbany , ogólnie na fotkach auto prezentowało sie okazale . Nie kupiłem jej a bo to czesci juz moze nie być , a przedewszystkim chyba zniechęciła mnie skrzynia biegów z 4 przełożeniami. Oto linki dla tych którzy nie wiedza jak auta te wyglądają :flesje: Pozdrohttp://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C2181554http://moto.allegro.pl/item166003326_opel_manta_2_0i.html http://moto.allegro.pl/item165881437_ford_capri_mk1.htmlhttp://moto.allegro.pl/item166012543_ford_capri_.html Cytuj http://www.bikepics.com/members/rudyfws/ Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Siemka ! Troche mi Opla nie sprecyzowales manty sa trzy Model A i model B ktory dzieli sie jeszcze na dwa typy. Dolozyl bym jeszcze Ascone B 2l 110 KM z wtryskiem byl naprawde fajnym silnikiem. Tylny naped dawal duzo frajdy. O mancie sa dwa pelnometrazowe komedie. Problem byl tylko znalezc tunera ktory nie spapral by przy nim roboty. Capri tez fajny ale to tylko Ford. U nas mowi sie jezdzil Fordem i nie wrocil. Jezeli chcialbys wiedziec cos na temat Manty to skontaktoj sie ze mna na PW. pozdrawiam :icon_mrgreen: Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Prog Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Raczej z tych aukcji wynika, że takie youngtimery też ktoś zabiera do 'wiejskiego tuningu'. Oba samochody to klasyki i na dodatek z tylnym napędem. Super samochody, z częściami to masz rację mogą być chyba kłopoty, ale pewnie coś by się znalazło u jakiegoś zapaleńca. Na tej stronie zobaczycie jak wyglądają prawdziwe capri: http://www.capri.pl/ . Warto zajrzeć też tutaj: http://www.mantaclub.pl/func/html/index.php . Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
mistrz Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Zdecydowanie wolę Capri, a najlepiej z silnikiem 2.8 litra. To jest klasyk, z resztą Manta także. Dla zbieraczy youngtimerów to dobry początek. Można też spróbować Escorta RS, albo Sierrę.Mi się marzy Lancia Delta Integrale, ale jest to nie do zdobycia w wersji Turbo HF 4x4...ach Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
M a D a F a K a Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 ale jest to nie do zdobycia w wersji Turbo HF 4x4...achJeszcze tego dużo jeżdzi i się sprzedaje - cena np 17 tys euro Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kardan Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Ta manta z okrągłymi światłami bardzo rasowo się prezentuje :icon_mrgreen: tylko ten tylny spojler :lapad: jeżeli masz jakieś pytania co do tego auta to zapodawaj być może i jakieś częsci by się znalazły :notworthy: PZDR ! :) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
cubix Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 te auta mają styl, mozna powiedzieć duszę :D a tego czasem brakuje najmlodszym dzieciom motoryzacji :cool:pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
ks-rider Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Interesuje kogos silnik do Opla 2,4 l 175 KM ? tapicerka ze skory cielecej - czarnej + 2 siedzenia Recaro + boczki ( rowniez skora ) 5-cio biegowa skrzynia biegow. to na PW Pozdrawiam ;) Cytuj <p><a href="https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos">https://www.youtube.com/user/Koch1210/Videos</a></p> <p> </p> <p><a href="http://picasaweb.google.com/ksrider/">http://picasaweb.google.com/ksrider/</a>[/url]</p> Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Januszm Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 Fajne są te autka, ja jednak wolę swoją Renault Fuego, która również jest z tamtych lat, tylko pod względem rozwiązań konstrukcyjnych trochę wyprzedza te auta. Np ja mam silnik 1,6 L z Turbo, który fabrycznie rozwija 132 KM, 200 km/h, 9 sekund do 100 km/h, waga 1060 kg. Silnik ma intercooler i trochę elektroniki. Wnętrze zapewnia super komfort, szyby elektryczne, elektryczne lusterka, wspomaganie kierownicy, komputerek, wskaźnik ciśnienia doładowania turbiny, wskaźnik ciśnienia oleju, który również pokazuje stan, tapicerka cała welurowa łącznie z podsufitówką, wycieraczki na reflektory, regulacja reflektorów z kabiny, była również wieża Philipsa, niestety ktoś ją ukradł :icon_biggrin:. Produkowano wersje w skórze i z klimą. Nawet dziś te wszystkie rzeczy nie są standartem. Samochód ten wygląda moim zdanie lepiej niż Capri i Manta, to jednak rzecz gustu. Autko rzadziej spotykane niż Capri i Manta. Cytuj https://www.facebook.com/profile.php?id=100003272715647 Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 14 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 14 Lutego 2007 najlepszy klasyczny samochód to taki jaki złozyłes sam! nawet maluch moze byc niesamowity. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
bekriss Opublikowano 15 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 15 Lutego 2007 (edytowane) Moj ojciec kiedy posiadal Vauxhalla Chevette Estate. Pamietma ze pozbyl sie go jak mialem 14 lat czyli 8 lat temu. Jezdzil nim przez kilka lat. Zostal sprowadzony z Niemiec i byl w dosc kiepski stanie wizulanym. Dziury w karoserii zostaly zaltane a calosc pomalowana. Samochod mial silnim 1,2 i 59KM przy wadze 880kg. Naoed na tyl i 4-biegowa skrzynie biegow. Pametam jakie zdziwie budzila jego sylwetka na drodze. Posiadalismy go wtedy kiedy na drodze bylo glownie widac fiaty, polonezy, skody 105. Szkoda ze zostal wyeksploatowany do konca i trafil na zlom. Bylem zbyt mlody zeby go zatrzymac a szkoda. Ojciec nim jezdzil kilka razy do Niemiec i nigdy nie zawiodl. Mozna bylo to rozbujac do 170km/h a na autostradzie 140 non stop nie sprawiala mu klopotu. Tak wygladal z tyl.http://www.chevettes.com/imagebrowse.php?s...va&chevnum=2282Przod natomiast tak. http://www.chevettes.com/imagebrowse.php?s...va&chevnum=2448 Z boku byla chromowana lista, a na flegach orginalne, stalowe, chromowane kolpaki. Nie wiem czy nawet jakies zdjecia sie zachowyly tego wozu, ktorego najalepiej wspominam. EDIT: a jedna zachowala sie jakas fota :D http://img215.imageshack.us/my.php?image=36626029eg4.jpg Edytowane 15 Lutego 2007 przez bekriss Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pol_dek Opublikowano 16 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 16 Lutego 2007 Witam Wspólnie z bratem jesteśmy na etapie restaurowania Manty B 78 rok, 2.0 na gaźniku.Idzie to opornie (brak czasu niestety), ale na wakacje już może wyjedzie :icon_mrgreen: W Niemczech Manta była trochę wyśmiewana, że to taki Porsche dla ubogich, ale te auta mają w sobie to "coś". I jeszcze jedno, silnik nawet jak ma luzy pomiędzy tłokiem i cylindrem na palec i żre oleju tyle co paliwa to zawsze zapali, jakim cudem to nie wiem :D . Jak już będzie gotowa to się pochwalę, no chyba że nie będzie czym :rolleyes: Pozdrawiam Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
DZIADU Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Jestem miłośnikiem europejskich Muscle Car'ów, do nich właśnie należy Manta no i oczywiście moje niespełnione marzenie z młodzieńczyl lat Capri MK III. Niestety linki ktore zapuściłeś przedstawiają te piękne samochody w wersji po wiejsklim tjuninku, z resztą jak wiekszość dostepnych na rodzimym rynku. Ten III gen. ma atrapę wydechu przy progach, nie wiem czy zauważyliście, ale właściwy wydech ma oryginalny poprowadzony do pasa tylnego a te rury po bokach nawet nie sa okopcone ;)Skoro jesteśmy juz przy starych sportowych Oplach, to czy ktoś pamięta Opla GT?? - Taka miniatura Corvetty z otwieranymi obrotowo jajowatymi reflektorami, piękny rodzynek :* Cytuj Tylko głupiec ma na wszystko gotową odpowiedź :) Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Błażej Opublikowano 17 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 17 Lutego 2007 Z ciekawych opli, to jeszcze był opel monza. A manta to podobno w niemczech jest traktowana jako auto dresiarzy właśnie (tak słyszałem). A ford capri, to taki trochę dodge charger w miniaturze. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Bubu Goryl Opublikowano 19 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 19 Lutego 2007 (edytowane) Kolega miał Mante 2.0 1979r. narobił sie przy niej nieźle, auto smigało pomimo 4 biegowej skrzyni 220km/h i moc jaką dysponował silnik 2.0 to 130KM, wkońcu po wielu naprawach blachę pociął na złom a silnik sprzedał.... Jak klasyk to tylko ford Mustang z lat 60-tych <marzyciel> :eek: Edytowane 19 Lutego 2007 przez Bubu Goryl Cytuj www.jem-zdrowo.com.pl Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.