zielak Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Mam Huskvarnę WRE 125 i jak dodaję gazu motor się dławi i nie chce jechać, na saniu chodzi dobrze. Motor jest po remoncie, ma wymieniony tłok , nikasyl oraz korbowód. Gażnik czyściłem, próbowałem też zamykać i otwierać zawór, ale też nie pomogło. Co może byc przyczyna tego zachowania. Czy może byc to wina zapłonu? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Damiano_2013 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Raczej to wina za ubogiej miesznki motor ma za duzo powietrza w stosunku do paliwa a kiedy otwierasz ssanie to do mieszanki wedruje dodatkowa ilosc paliwa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Gudaj Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Raczej to wina za ubogiej miesznki motor ma za duzo powietrza w stosunku do paliwa a kiedy otwierasz ssanie to do mieszanki wedruje dodatkowa ilosc paliwa. Tak jak mówi Damiano. Dobra regulacja gaźnika i wszystko powinno byś w porządku. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kuba_195 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 sam się nie rozregulował prędzej zabrudził.wyczyść, dokładnie przedmuchaj i wymien świece. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Soku11 Opublikowano 6 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 6 Lutego 2007 Nie koniecznie sam... Przed remontem mogl poprostu nie reagowac na regulacje i zmienione proporcje mieszanki . Po remoncie gdy wszystko jest juz OK regulacja jest wiec niezbedna :wink: POZDRO Cytuj Pozdrawiam. Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Lysy5g1 Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 a jaki masz załozony filtr? moze to storzek za 20zł? jak tak to wywal i załóż jakiś normalny..a jak moto chodzi na wolnych obrotach? jeśli też jest kaszana to raczej nie będzie dysza główna ale poziom paliwa w komorze pływakowej albo lewe powietrze na łączeniu króćca bierze.. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
wueska Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 jak dlamnie to klasyczny objaw lewego powietrza;) Sprawdź dobrze wszystkie połaczenia;) Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Ironus Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Moze to byc problem filtra powietrza. Wyjmij odpal, jak pomoze to wyczysc go a najlepiej wymien. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
radzia Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 wyreguluj gaznik, albo wyczyść filtr powietrza...Musi działać Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wiertara Opublikowano 7 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 sam się nie rozregulował prędzej zabrudził.wyczyść, dokładnie przedmuchaj i wymien świece. Też myślałem, że gaźniki sie same nie regulują, a jednak. Zanim zmieniłem gaźnik na nowy stary zupełnie oszalał i regulował sie jak chciał :icon_mrgreen: Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielak Opublikowano 7 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 7 Lutego 2007 Gaźnik próbowałem regulować ale plastikowa sróbka nie reaguje jak nia kręcę ( druga metalowa reaguje). Wyjmowałem filtr powietrza żeby sprawdzić czy motor też się będzie dłwaił ale nie pomogło (filtr jest standartowy). Świeca jest wymieniona, a gażnik wyczyściłem spręzonym powietrzem, ale nie pomogło. Motor na wolnych obrotach chodzi bardzo dobrze, ale kiedy daje gazu motor robi bueeee....:icon_mrgreen: i się dławi. Kruciec ssący nie jest popekany a opaski są dobrze zaciśnięte. Spróbuje jeszcze podnieść blaszke na iglicy, może to pomoże. Po czym poznać czy motor dobrze chłodzi? Odkręciłem dekielem tam gdzie jest wiatrak który wprowadza płyn do obiegu czy się kręci ruszając kopką i sie kręcił. Pytam ponieważ motor się strasznie grzeje jak - cylinder się mocno nagrzewa. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
aker Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 zbyt uboga mieszanka powoduje przegrzewanie silnika, więc wszystko się zgadza. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Przemek_K_ Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 Gaźnik próbowałem regulować ale plastikowa sróbka nie reaguje jak nia kręcę ( druga metalowa reaguje). Wyjmowałem filtr powietrza żeby sprawdzić czy motor też się będzie dłwaił ale nie pomogło (filtr jest standartowy). Świeca jest wymieniona, a gażnik wyczyściłem spręzonym powietrzem, ale nie pomogło. Motor na wolnych obrotach chodzi bardzo dobrze, ale kiedy daje gazu motor robi bueeee....;) i się dławi. Kruciec ssący nie jest popekany a opaski są dobrze zaciśnięte. Spróbuje jeszcze podnieść blaszke na iglicy, może to pomoże. Po czym poznać czy motor dobrze chłodzi? Odkręciłem dekielem tam gdzie jest wiatrak który wprowadza płyn do obiegu czy się kręci ruszając kopką i sie kręcił. Pytam ponieważ motor się strasznie grzeje jak - cylinder się mocno nagrzewa. Witam. Wiesz co powiem ci że mój kumpel ma tak samo w DT 125 coś mu się dusi czasami jak dodaje gazu a na wolnych obrotach chodzi cały czas. ale u kumpla to może być wina filtra paliwa bo jakiś zwalony ma. U ciebie niewiem co może być przyczyną, ale zapytam się kumpla on jest obcykany w tym. pzdr Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Pawik Opublikowano 8 Lutego 2007 Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 sam się nie rozregulował prędzej zabrudził.wyczyść, dokładnie przedmuchaj i wymien świece. czlowieku gdy robilem remont moja nsrka pozlozeniu krecila 10tys teraz po regulacji kreci 12 mowa o jałowym biegu Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
zielak Opublikowano 8 Lutego 2007 Autor Udostępnij Opublikowano 8 Lutego 2007 (edytowane) Dzisiaj rozwiązałem problem. Przyczyną było powietrze które dostawało sie przez rurke, która była odłaczona od dozowanika olejui. Zatkałem ją, wyregulowałem gaźnik i motor idzie jak przecinak :crossy:. Niech mi ktoś jeszcze powie po czym poznać że motor ma chłodzenie. Pytam ponieważ jak motor stoi i silnik pracuje na wolnych obrotach to cylinder mocno się nagrzewa. Edytowane 8 Lutego 2007 przez zielak Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.