Plakatufka Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam! Wymieniam tylko końcówkę czyli tłumik. Tą "gruchę". Iglica domyślam się ma iść do góry, ale o ile i co jeszcze? Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam! Wymieniam tylko końcówkę czyli tłumik. Tą "gruchę". Iglica domyślam się ma iść do góry, ale o ile i co jeszcze? Pozdrawiam. Iglica o 1 ząbek w górę. I puźniej regulacja skałdu mieszanki i możliwe że będzie potrzeba podkręcenia śruby wolnych obrotów. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam! Dziękuję piasektt za pomoc. Teraz tylko zamówię tłumik i zabieram się do zmian w/g Twoich zaleceń. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
piasektt Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Witam! Dziękuję piasek za pomoc. Teraz tylko zamówię tłumik i zabieram się do zmian w/g Twoich zaleceń. Pozdrawiam. Nie ma, za co. Przy zakupie sprawdzaj czy będzie pasował na oryginalne kolanko, bo nie wszystkie chcą Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
kristi_rx125 Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Nie ma, za co. Przy zakupie sprawdzaj czy będzie pasował na oryginalne kolanko, bo nie wszystkie chcąWarto również wymienić i kolanko, bo też trochę blokuje WRkę. Tak przynajmniej jest w WR 250 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Strzalek Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Przy kupnie trzeba patrzeć czy tłumok jest jako sama końcówka czy w zestawie z kolankiem. WR 250 po założeniu kompletnego wydechu zmienia sie naprawdę mocno. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Plakatufka Opublikowano 18 Marca 2008 Udostępnij Opublikowano 18 Marca 2008 Przy kupnie trzeba patrzeć czy tłumok jest jako sama końcówka czy w zestawie z kolankiem. WR 250 po założeniu kompletnego wydechu zmienia sie naprawdę mocno.Witam! WR-ka na oryginalnym tłumiku też wykazuje dużą moc. Chcę tylko uwolnić te konie, które "kotłują" się podczas otwierania przepustnicy z powodu tej nie wydarzonej "gruszki" jako tłumik. Pozdrawiam. Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
myst Opublikowano 28 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 28 Kwietnia 2008 witamCzy ktos juz kompletnie odblokowal wr450 07/08? Chodzi mi o następujące modyfikacje:1. usunięcie AIS2. usunięcie grey wire3. zmiana dysz4. wjyęcie 'wyciszacza' z tłumika, ew. wymiana na przelotowy5. odblokowanie rollgazu (śrubka od yz)6. .. o czymś zapomniałem>? ile to wszystko kosztuje? w jakim serwisie mogę to zrobić? najbliżej mam do czestochowy, ew. do łodzi. No i najważnijesze - czy z tej nieco oswojonej owieczki wychodzi po tych modach czysty power? forum lub gg1483823 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
TwisterZG Opublikowano 29 Kwietnia 2008 Udostępnij Opublikowano 29 Kwietnia 2008 czesc.mozecie podac wagi takich motocykli;wr 250 rocznik 2001wr 250 rocznik 2003wr 450 rocznik 2001wr 426 rocznik 2001 Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 1 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 1 Maja 2008 witam,zamierzam kupić WR, rok około 2000, pojemność około 400 przeprowadzał ktoś remont takiego motocykla?chodzi mi o wymiane tłoka, łańcuszka, korbowodu etc.ile taka przyjemność kosztuje? witam,zamierzam kupić WR, rok około 2000, pojemność około 400 przeprowadzał ktoś remont takiego motocykla?chodzi mi o wymiane tłoka, łańcuszka, korbowodu etc.ile taka przyjemność kosztuje? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 2 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 2 Maja 2008 witam,zamierzam kupić WR, rok około 2000, pojemność około 400 przeprowadzał ktoś remont takiego motocykla?chodzi mi o wymiane tłoka, łańcuszka, korbowodu etc.ile taka przyjemność kosztuje? Moge Ci w przyblizeniu podac ile znajomi zaplacili za remonty swoich WR'ek w zeszlym sezonie... Jeden 400 99' zawory (w tym roczniku jeszcze stalowe),sprezyny,tuleje,regulacja gaznika, ~1300zl Drugi 426 01' tlok,lancuszek,lozyska na korbie,regulacja zaworow,reg.gaznika,kompletny naped ~2100zl Pozdrawiam witamCzy ktos juz kompletnie odblokowal wr450 07/08? Chodzi mi o następujące modyfikacje:1. usunięcie AIS2. usunięcie grey wire3. zmiana dysz4. wjyęcie 'wyciszacza' z tłumika, ew. wymiana na przelotowy5. odblokowanie rollgazu (śrubka od yz)6. .. o czymś zapomniałem>? ile to wszystko kosztuje? w jakim serwisie mogę to zrobić? najbliżej mam do czestochowy, ew. do łodzi. No i najważnijesze - czy z tej nieco oswojonej owieczki wychodzi po tych modach czysty power? forum lub gg1483823Umow sie na przeglad/odblokowanie w czestochowie w serwisie/sklepie YAMAHA tam zrobia Ci to jak nalezy...WR 07/08 nie jedzie wogole jak jest nowa :biggrin: wiec zacznik lagodnie jak Ci odadza juz po odblokowaniu, a jak juz sie wjezdzisz to proponuje wymiane wydechu/koncowki regulacje gaznika i dostaniesz nowy zastrzyk andrenaliny :biggrin: ...... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Wazzabii Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Czyli którą WRke najlepiej kupić? z którego rocznika?Wiadomo, że najlepiej nowa, ale fundusze oscylują przy rocznikach 98' - 99'ta przypadłość z zaworami objawia się w każdym egzemplarzu WRki? czy jest to kwestia przegrzania, zaniedbania, złej ekspoloatacji lub innych czynników? Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
smove Opublikowano 3 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 Czyli którą WRke najlepiej kupić? z którego rocznika?Wiadomo, że najlepiej nowa, ale fundusze oscylują przy rocznikach 98' - 99'ta przypadłość z zaworami objawia się w każdym egzemplarzu WRki? czy jest to kwestia przegrzania, zaniedbania, złej ekspoloatacji lub innych czynników? zaniedbania jak najbardziej, dbasz o motor = brak problemow, raz olejesz sprawe wymiany jakiejs czesci i potem to juz za toba sie ciagnie, ja przekonalem sie sam na wlasnej skorze bo kupilem niby zadbana wr z okolic wawy a okazalo sie ze silnik prawie szrot... Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
akiraone Opublikowano 3 Maja 2008 Autor Udostępnij Opublikowano 3 Maja 2008 zaniedbania jak najbardziej, dbasz o motor = brak problemow, raz olejesz sprawe wymiany jakiejs czesci i potem to juz za toba sie ciagnie, ja przekonalem sie sam na wlasnej skorze bo kupilem niby zadbana wr z okolic wawy a okazalo sie ze silnik prawie szrot... eee tam pitu pitu....w motorze wyczynowym jak WR'ka to normalne ze zaworki moga byc do wymiany w sprzecie 9 letnim !!! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
matimoto5 Opublikowano 4 Maja 2008 Udostępnij Opublikowano 4 Maja 2008 Witam!Wiecie jak odblokować WR 250F '08?? Byłbym wdzięczny jak ktoś by opisał jak to zrobić krok po kroku i jakiej długości ma być śruba w roll gazie bo obcięciuPozdrawiam! Cytuj Odnośnik do komentarza Udostępnij na innych stronach Więcej opcji udostępniania...
Rekomendowane odpowiedzi
Dołącz do dyskusji
Możesz dodać zawartość już teraz a zarejestrować się później. Jeśli posiadasz już konto, zaloguj się aby dodać zawartość za jego pomocą.