Skocz do zawartości

myst

Forumowicze
  • Postów

    11
  • Rejestracja

  • Ostatnia wizyta

O myst

  • Urodziny 08/15/1981

Osobiste

  • Motocykl
    wr450f 08
  • Płeć
    Mężczyzna

Informacje profilowe

  • Skąd
    Wieluń

Metody kontaktu

  • Strona www
    http://

Osiągnięcia myst

NOWICJUSZ - macant tematu

NOWICJUSZ - macant tematu (8/46)

0

Reputacja

  1. na oficjalnej stronie YAMAHA masz nowe manuale w PDF za free oleju lejesz dokladnie 1L i niewazne czy wymianiasz filtr oleju czy nie, zawsze tyle samo
  2. 1. watpie ze zglosi sie wiecej niz 10 chetnych ale to i dobrze bo rzeczywiscie latanie w duzej grupie nie jest dobrym pomyslem (na poczatku moze fajnie ale po 20min. zaczyna sie nieciekawie, kazdy woli inne tempo, chce jechac gdzies indziej itd itp...) mati: ty chyba sobie zartujesz z tymi kilkudziesiecioma motocyklami 2. trasa lepiej zeby byla krotsza niz wspomniane 300km ale za to bardziej wymagajaca, nie chce mi sie latac szutrami 300km, szutry to prawie jak asfalt, slaby off mati: zapewniam cie ze 50km ciezkiego terenu da ci wiecej po tylku niz 300 lajtowego 3. 15.08 spox, weekend tez ok dla mnie
  3. no niestety nie ma takiego licznika, ja notuję każdy dzienny przebieg w 'zeszycie serwisowym' więc nawet jak siądzie akumulator lub przypadkowo skasuję to zawsze jest na papierze :D
  4. to jest ten ostatni czarny,cylindryczny element po prawej stronie na tym zdjęciu, kolejne elementy mozesz wyciągać wedle uznania aby zyskać trochę mocy kosztem głośniejszego gangu, musisz usunąć 2 małe nity aby go wyjąć
  5. http://i28.photobucket.com/albums/c202/Kepy/PICT1935.jpg tyle blokad masz w tlumiku :P , chcesz miec przelotowy to wywal to wszystko, na plus pewnie MAX 5KM a glosny szatan, chyba nie warto, ja w mojej WR zostanę jednak tylko przy delikatnym modzie tlumika, latam czasami po lasach wiec im ciszej tym lepiej...
  6. kabelek najpierw trzeba namierzyć, w WR 07-08 konektory są m.in. pod lewą tylnią osłoną. Są tam o ile dobrze pamiętam 3 konektory zbiorcze - 2 sześcio wiązkowe i 1 jakiś mniejszy. Grey wire znajduje się w górnym konektorze 6 wiązkowym. Nie można go pomylić z innym bo jest tylko jeden szary.. no chyba że ma się problem z kolorami to trzeba kogoś poprosić o pomoc :biggrin: w pozostałych konektorach nie ma szarych kabelków więc spox. Możesz go albo uciąć albo lepiej po prostu wyciągnąć z konektora, użyj kombinerek. Jak już to zrobisz to owiń taśmą izolacyjną metalowy pin na końcu kabla. Grey wire steruje mapą zapłonu gdy WR jest zablokowana na gaźniku. Nie odłączaj grey wire zanim nie skrócisz śruby od przepustnicy. Gdy odblokowuje się gaźnik mapa zapłonu musi zostać zmieniona aby moto się dziwnie nie zachowywało no i dlatego też odłącza się grey wire. Ponadto najlepiej nie ograniczać się do częściowych modyfikacji np. tylko śruba + grey wire bo bez pozostałych modów silnik może dostawać zbyt ubogą/bogatą mieszankę co może oczywiście wpływać na jego pracę. w WR250 jest tak samo ale zobacz do manuala jakie dysze musisz do gaźnika wrzucić
  7. Nie doczekawszy się odpowiedzi nt. odblokowania WR450 07-08 poniżej opisuję co zrobilem swojej aby jezdziła jak wściekła świnia.. Bez modów: - lajtowe oddawanie mocy (pewnie jakieś 20KM MAX) - fajne spalanie, ok 6L /100km - szarpanie przy jezdzie ze stałą prędkością - grzechotka na niskich obrotach, strasznie słaby dół - na koło idzie TYLKO na jedynce (z gazu), dodam że ważę 85kg - prykanie z wydechu przy schodzeniu z obrotów (uboga mieszanka) - cichutki.. MODY: - wyjęcie dławika z tłumika (tylko tego kartofla na końcu rury) - 0 PLN - skrócenie śruby od przepustnicy do 23.5mm (z oryginalną przepustnica otwiera się niecałą połowę !! FUCK !! ) - 0 PLN - wyjęcie grey wire - 0 PLN - zmiana dysz: - 170 PLN main: 175, pilot jet 50, main air jet 110, leak jet 45, iglica Q-4 - wywalenie 3 elementow i kilku śrubek z airboxa - 0 PLN Po modach - ogólnie, mam nowe moto - jedynka koło, dwojka kolo, trojka kolo, na czworke brakowalo mi drogi - jeszcze nie sprawdzalem (oczywiscie tylko z gazu) - FULL POWER na dole i w pelnym zakresie obrotow, trzeba sie mocno trzymac :] - mala modyfikacja tlumika daje fajne polepszenie gangu a i do lasu nadal ok - koniec z szarpaniem na stalym gazie, zero strzalow przy schodzeniu z obrotow - wieksze spalanie....... Koszt wszystkich modyfikacji to 170 PLN (cena nowych dysz). Wszystkie modyfikacje mozna zrobi samemu, troche uwagi, zapalu i cierpliwosci. Mi zajelo to okolo 12h - teraz pewnie zrobilbym to w 3h no ale wiadomo pierwszy raz zawsze najtrudniejszy. W serwisie trzeba na to wydac nawet 1000PLN (Swiete Miasto Cze-wa) lub okolo 150 w Katowicach za sam gaznik). Ja za ta kase przelatam kilka bakow paliwa. Moto staje sie MEGA silne, trzeba sie pilnowac bo nieuwazny ruch manetka moze skonczyc sie na drzewie. Nie usunalem jeszcze AIS bo na razie nie wiem czy pozostale dziury zalepic a nie chce spawac itp. Mankament to zwiekszone spalanie no ale nie moglo byc inaczej skoro przepustnica w koncu pracuje tak jak powinna no a dysze tez nie sa male. Jezeli sie kupuje WR to znaczy ze chce sie miec sprzet mocny i niezawodny. Bez odblokowania jezdzi jak DT wiec jak nie chcesz uwalniac mocy to zastanow sie czy oby napewno chcesz wydawac kase na WR... to moto musi zapierdalaac !!!!
  8. witam Czy ktos juz kompletnie odblokowal wr450 07/08? Chodzi mi o następujące modyfikacje: 1. usunięcie AIS 2. usunięcie grey wire 3. zmiana dysz 4. wjyęcie 'wyciszacza' z tłumika, ew. wymiana na przelotowy 5. odblokowanie rollgazu (śrubka od yz) 6. .. o czymś zapomniałem>? ile to wszystko kosztuje? w jakim serwisie mogę to zrobić? najbliżej mam do czestochowy, ew. do łodzi. No i najważnijesze - czy z tej nieco oswojonej owieczki wychodzi po tych modach czysty power? forum lub gg1483823
  9. do sprzedania mam nowe spodnie enduro FOX 180 '08 rozmiar 36, nieużywane, model na tok 2008, na mnie okazały się nieco za duże, obwód spodni w pasie 95cm + regulacja, cena 400PLN, gg1483823
  10. mam jeden AXO DOBERMAN do sprzedania :biggrin: , NOWY, nieśmigany, rozmiar L za 440PLN kontakt na gg1483823
  11. witam! chcę kupić nową WR450 2007/08 czy ktoś może mi doradzić gdzie taki sprzęt najtaniej kupić. Ważne żeby miała kit homologacyjny - po to właśnie WR a nie YZ :D
×
×
  • Dodaj nową pozycję...